![ΜΕΒΓΑΛ: Μείωση τιμών σε βασικά προϊόντα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/mevgal-3Β_.jpg)
Σε μείωση τιμών προχωρά η ΜΕΒΓΑΛ , προκειμένου να εναρμονισθεί με τις σημερινές κοινωνικές ανάγκες στηρίζοντας την ελληνική οικογένεια αλλά και επειδή, όπως λέει η εταιρία, αρχή της ΜΕΒΓΑΛ είναι «Η δύναμη των καταναλωτών είναι η δύναμή μας».
Σούπερ μάρκετ: Από την Δευτέρα οι έλεγχοι για τη σήμανση «Μόνιμη Μείωση Τιμής»
Με στόχο την αγοραστική ενδυνάμωση των ανθρώπων που επιλέγουν τα προϊόντα της η εταιρεία συμμετέχει στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης «Μόνιμη Μείωση τιμών», την οποία εφαρμόζει σε βασικούς κωδικούς αγαπημένων προϊόντων, όπως κεφίρ, φέτα, γιαούρτι Lactose Free 2% και επιδόρπια.
Από το 1950 η ΜΕΒΓΑΛ προσφέρει ποιοτικά γαλακτοκομικά και καινοτόμα τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, βασικά συστατικά της υγιεινής διατροφής, τα οποία επιθυμεί να είναι προσιτά στο κοινό και να βρίσκονται καθημερινά σε κάθε ελληνικό σπίτι. Από την οικογένεια της ΜΕΒΓΑΛ στην οικογένειά σας!
Η ΜΕΒΓΑΛ είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες παραγωγής φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων και η πρώτη στη Βόρεια Ελλάδα. Δραστηριοποιείται στην καρδιά της Μακεδονίας, όπου παράγεται το 67% του φρέσκου γάλακτος της Ελλάδας και εισκομίζει την καλύτερη πρώτη ύλη από 504 φάρμες της περιοχής. 620 εργαζόμενοι φροντίζουν καθημερινά, ώστε τα προϊόντα ΜΕΒΓΑΛ να φτάνουν σε χιλιάδες νοικοκυριά στην Ελλάδα και σε 35 χώρες σε όλο τον κόσμο. Από το 1950 η εταιρεία υπογράφει περισσότερα από 430 προϊόντα, που έγιναν γνωστά για τις γεύσεις και τη διατροφική τους αξία, ενώ είναι πιστοποιημένα για την υψηλή τους ποιότητα.
Η εταιρεία εναρμονίζει τις λειτουργίες της με τους επιδιωκόμενους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης και δημιουργεί καλύτερους όρους για το περιβάλλον, ενώ παράλληλα οι δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας αποτυπώνονται καθημερινά μέσα από το πρόγραμμα «Αγάπης Έργα».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ