
Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.
Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Κατανομή κλήσεων
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
Χιλιάδες αιτήματα
Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Πόσο αυξάνονται οι μισθοί μετά την κατάργηση των εισφορών για υπερωρίες και νυχτερινά
Από την 6η Μαρτίου σε ισχύ το μέτρο – Εγκύκλιος του e- ΕΦΚΑ μe αναλυτικά παραδείγματα

Νωρίτερα οι συντάξεις Απριλίου - Πότε «κληρώνει» και για τα αναδρομικά
Aνακοίνωθηκαν οι ημερομηνίες πληρωμής για τις συντάξεις - Μέχρι το Πάσχα θα γίνει η καταβολή ποσών για αναδρομικά έως και 12.000 ευρώ

ΕΦΚΑ: Μικρή η ανταπόκριση για τη συνταξιοδότηση των μη μισθωτών με οφειλές έως 30.000 ευρώ
Μόλις 2.000 έχουν λάβει τη σύνταξη - Αργοί οι ρυθμοί υλοποίησης των ευεργετικών διατάξεων του μέτρου

Η ΔΥΠΑ στον Έβρο - Πάνω από 400 νέες θέσεις εργασίας και επιχειρήσεις στον Έβ
Το Νοέμβριο η ΔΥΠΑ υλοποίησε 3 νέες δράσεις για την ενίσχυση της αγοράς εργασίας στον Έβρο, συνολικού προϋπολογισμού 18,5 εκ. ευρώ

ΚΕΠΕ: Εκρηκτική άνοδος κατά 185% των κενών θέσεων εργασίας σε τέσσερα έτη
Τα αναλυτικά στοιχεία ανά οικονομική δραστηριότητα

Eurobank: Καλύτερη εικόνα για την ανεργία – Προβληματίζει η γήρανση του πληθυσμού
Το ποσοστό συμμετοχής στην αγορά εργασίας είναι από τα χαμηλότερα στην ΕΕ-27 - Τι επισημαίνει η Eurobank στο δελτίο «7 Ημέρες Οικονομία»

Εκτίναξη απασχόλησης ηλικιωμένων στην Ελλάδα κατά 13% στην 5ετία
Συζήτηση στην ΕΕ για τα κίνητρα και συστημικές λύσεις στην προώθηση της εθελοντικής, μακρύτερης χρονικά αύξησης στην απασχόληση ηλικιωμένων

Τι πληρώνουν e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ την εβδομάδα 10-14 Μαρτίου - Πότε μπαίνουν οι συντάξεις
Αναλυτικά οι ημερομηνίες και οι δικαιούχοι - Πότε ξεκινάει η προπληρωμένη κάρτα

Συντάξεις: Πότε πάνε ταμείο οι δικαιούχοι
Τα χρήματα από τις συντάξεις θα πιστωθούν στους λογαριασμούς των δικαιούχων το απόγευμα της προηγουμένης

Ταχεία αποκλιμάκωση των εκκρεμών συντάξεων - Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ο e-ΕΦΚΑ έχει επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία έκδοσης των συντάξεων και έχει εντείνει τον ρυθμό απονομής