Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.
Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Κατανομή κλήσεων
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
Χιλιάδες αιτήματα
Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Νωρίτερα οι συντάξεις Φεβρουαρίου - Πότε θα δοθούν τα αναδρομικά
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων
Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ
Προκήρυξη για 2.213 θέσεις μόνιμου προσωπικού: Ποιους αφορά - Πότε είναι οι αιτήσεις
Ζητούνται δεκάδες ειδικότητες αποκλειστικά για προσωπικό ΔΕ που κατανέμονται σε φορείς του Δημοσίου ανά την Ελλάδα
Πότε καταβάλει ο e-ΕΦΚΑ τις συντάξεις Φεβρουαρίου
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
Έρχεται το ψηφιακό πελατολόγιο - Ηλεκτρονικό μάτι της ΑΑΔΕ στους πελάτες επαγγελματιών
Σε ποιους κλάδους κάνει πρεμιέρα μέχρι τέλη Ιανουαρίου το Ψηφιακό Πελατολόγιο - Τι προσφέρει στους επαγγελματίες
Αντίστροφη μέτρηση για τον κατώτατο μισθό του 2025 – Ξεκινά η διαβούλευση
Ο κατώτατος μισθός για το 2025 θα αποφασιστεί την 1η Απριλίου έχοντας προηγηθεί τον Ιανουάριο η διαδικασία διαβούλευσης
Προχωρούν σε τετράωρη στάση εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Ζητούν παρεμβάσεις για την ασφάλεια
Σε απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Η εταιρεία ζητά από τα δικαστήρια να την κηρύξουν παράνομη και καταχρηστική
Έρχονται τέσσερα νέα πακέτα αναδρομικών για τους συνταξιούχους εντός του 2025
Ποια είναι τα ποσά στις συντάξεις και οι δικαιούχοι από τα κομμένα των Μνημονίων, τον επανυπολογισμό της Εισφοράς Αλληλεγγύης κ.ά.
Έξοδος στη σύνταξη πριν τα 62 έτη - Οι 10 κατηγορίες ασφαλισμένων
Οι περιπτώσεις αποχώρησης προς τη σύνταξη - πριν το 62ο έτος της ηλικίας - παραμένουν σε ισχύ
Σε υψηλά επίπεδα οι αιτήσεις συνταξιοδότησης που υποβλήθηκαν και το 2024
Τα αιτήματα για συντάξεις το έτος που έφυγε, ξεπέρασαν τις 200.000 διατηρώντας αμείωτο το «κύμα» εξόδου, σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος ΑΤΛΑΣ