
Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.
Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Κατανομή κλήσεων
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
Χιλιάδες αιτήματα
Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Πότε είναι η τελευταία ημέρα καταβολής του Δώρου Πάσχα - Τι πρέπει να προσέξουν εργοδότες και εργαζόμενοι
Πώς επηρεάζει η διάρκεια της εργασιακής σχέσης, έτσι ώστε να υπολογιστεί το τελικό ποσό για το Δώρο Πάσχα

Τι ισχύει για τις Αργίες του Πάσχα - Πώς αμείβονται
Στην ανακοίνωση της ΓΣΕΕ για τις αργίες του Πάσχα διευκρινίζεται για ποιες υπηρεσίες και καταστήματα θεωρείται αργία η Μεγάλη Παρασκευή

ΚΕΠΕ: «Μύθος» οι καλοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι - Η διαφορά με τον ιδιωτικό τομέα
Τι δείχνει μελέτη του ΚΕΠΕ που προχώρησε στην σύγκριση «πανομοιότυπων» εργαζομένων

Μεγάλα διεθνή συνταξιοδοτικά ταμεία βάζουν... πάγο σε επενδύσεις στις ΗΠΑ
Οι μεγάλοι θεσμικοί επενδυτές από τον Καναδά, τη Δανία και άλλες χώρες επανεξετάζουν την έκθεσή τους στην οικονομία των ΗΠΑ

Πρώτα ο... οβελίας, μετά οι συντάξεις - Πότε τελικά πληρώνουν τα ταμεία
Οι ημερομηνίες πληρωμής για τς συντάξεις ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών

Το app για να υπολογίσετε το δώρο Πάσχα - Τι αλλάζει από φέτος
Η χρονική περίοδος που υπολογίζεται το Δώρο Πάσχα αρχίζει από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 30η Απριλίου κάθε έτους

Η διοίκηση του ΒΕΑ ζητά να μην περάσουν σε ιδιώτες οι ασφαλιστικές οφειλές
Με επιστολή προς την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, η διοίκηση του ΒΕΑ (Βιοτεχνικό Επιμελητήρίο Αθήνας) ζητά την απόσυρση του άρθρου ώστε να μην περάσουν σε ιδιώτες οι ασφαλιστικές οφειλές

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το «ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ» - Τα οφέλη για τους εργαζόμενους
Το πληροφοριακό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ» έρχεται να αναβαθμίσει και να απλουστεύσει τις λειτουργίες του υφιστάμενου συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ Ι»

Ποιες αλλαγές εξετάζονται στις συλλογικές συμβάσεις - Ξεκινά κοινωνικός διάλογος
Το φθινόπωρο θα παρουσιασθεί ο οδικός χάρτης για τις συλλογές συμβάσεις – Κεντρικό αίτημα η επαναφορά τους

Από το 2026, η περικοπή της προσωπικής διαφοράς - Τα μέτρα και για τους εργαζόμενους συνταξιούχους
Δύο σενάρια για το μέτρο που από το 2016 απορροφά τις αυξήσεις των συντάξεων - Ξεκινά με οκτώ χρόνια καθυστέρηση η απόδοση των προσαυξήσεων για εργαζόμενους συνταξιούχους