Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.
Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Κατανομή κλήσεων
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.
Χιλιάδες αιτήματα
Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Στο «μικροσκόπιο» του Ε.Β.Ε.Π. η ψηφιακή κάρτα εργασίας
Αναγκαίες οι προσαρμογές εφαρμογής για επιχειρήσεις με επιχειρησιακές ιδιομορφίες
Νέοι τρόποι πληρωμών για τα χρέη στον ΕΦΚΑ αλλά με το... σταγονόμετρο η εισπραξιμότητα
Αμφίβολες οφειλές πάνω από 16,5 δισ. ευρώ καθώς προέρχονται από «ανύπαρκτους οφειλέτες» - Τα χρέη στον ΕΦΚΑ φτάνουν τα 45,5 δισ.
Στο ΣτΕ οι διπλές συντάξεις - Πότε αναμένεται η απόφαση
Το Ανώτατο Δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του για τις διπλές συντάξεις
Κατώτατος μισθός μέσω εθνικών συλλογικών διαπραγματεύσεων - Πρόταση ΓΣΕΕ προς Κεραμέως
Κατά τη ΓΣΕΕ, στο προτεινόμενο σύστημα αυτόματου καθορισμού του κατώτατου μισθού, δε λαμβάνονται υπόψη ούτε τα ελάχιστα κριτήρια της Οδηγίας της ΕΕ
Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα - Ποιες κοινωνικές ομάδες θα το λάβουν
Τι είπε για έκτακτο επίδομα και αυξήσεις συντάξεων ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Π. Τσακλόγλου
Κατώτατος μισθός στα 1.100 ευρώ στη doValue Greece
Όσοι εργαζόμενοι στη doValue Greece αμείβονταν με μισθό χαμηλότερο των 1.100 ευρώ θα λάβουν τη διαφορά που προκύπτει
Σήμερα η απόφαση από το ΣτΕ για χορήγηση διπλής σύνταξης
Σήμερα κρίνεται αν μπορούν να χορηγούνται ή όχι δύο συντάξεις στον ίδιο πρώην εργαζόμενο - Tο επόμενο διάστημα η απόφαση
Στο ΣτΕ οι διπλές συντάξεις - Ποιοι κινδυνεύουν να χάσουν τη σύνταξη
Η υπόθεση που θα συζητηθεί αύριο στο Ά τμήμα του ΣτΕ με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Επικρατείας Μαρίνα-Αλεξάνδρα Τσακάλη, αφορά μεγάλο αριθμό συνταξιούχων της χώρας
Ανοίγει τη Δευτέρα η πλατφόρμα για τις δηλώσεις Πόθεν Έσχες - Αναλυτικά η διαδικασία
Η πλατφόρμα για δηλώσεις Πόθεν Έσχες θα περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με προηγούμενα έτη - Η νέα διαδικασία
Πού θα «κλειδώσει» η αύξηση στις συντάξεις - Πότε θα δοθεί το έκτακτο επίδομα
Ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σημείωσε ότι η αύξηση στις συντάξεις θα μπει με τη σύνταξη Ιανουαρίου