
Το μοντέλο της συστέγασης με γνωστά brands που ακολουθεί κατά κόρον στην ελληνική αγορά επέλεξε η Pepco για να επεκταθεί στην επαρχία.
Η πολωνική αλυσίδα φθηνής ένδυσης και ειδών σπιτιού, η οποία ήρθε στην χώρα μας πριν από περίπου ενάμιση χρόνο έδωσε τα χέρια με την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη λειτουργία σημείων πώλησης στα καταστήματά της αλυσίδας σε πέντε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.
Πρόκειται για τις Σέρρες, τα Γρεβενά, τις Σάπες Ροδόπης, την Κομοτηνή και την Πτολεμαΐδα. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα διαθέσει χώρο στην Pepco, έναντι ενοικίου, ενώ εξωτερικά θα αναρτηθούν πινακίδες και των δυο εταιρειών.
Οι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν σύντομα.
Pepco: Στόχος τα 200 καταστήματα στην ελληνική αγορά – Οι σχέσεις με Σκλαβενίτη και Public
Μια win win συμφωνία
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος μιλώντας στον ΟΤ υποστηρίζουν πως πρόκειται για μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία, αφού δημιουργείται ένας ελκυστικός προορισμός αγορών που συνδυάζει φθηνά ρούχα και τρόφιμα.
Ξεκαθαρίζουν πως δεν πρόκειται για εγχείρημα τύπου shop in shop, αφού όπως λένε «οι δυο οντότητες θα λειτουργούν αυτόνομα, αν και κάτω από την ίδια στέγη» και προσθέτουν πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πλάνο για διεύρυνση της συνεργασίας σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Η συνεργασία με Σκλαβενίτη -Public
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα χαμηλού κόστους έχει αναπτύξει συνέργειες με την Public και ήδη λειτουργεί δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, με πολύ καλά αποτελέσματα και ένα τρίτο στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα .
Στην ίδια λογική λειτουργούν καταστήματα Pepco δίπλα σε μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ενώ στη λεωφόρο Λαυρίου, στην Παιανία, στο ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, γειτνιάζει με κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πάντως, παρουσία στα ίδια ακίνητα με brands του λιανεμπορίου ένδυσης και οικιακών ειδών χωρίς απαραίτητα να υπάρχει κάποια συνεργασία έχουν και άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Κρητικός με την Jumbo και τα My Market του ομίλου ΜΕΤΡΟ και πάλι με την Jumbo.
Το εγχείρημα Μαρινόπουλου – Κωτσόβολου
Υπενθυμίζεται πως στο παρελθόν η Μαρινόπουλος (η οποία πέρασε στον Σκλαβενίτη αργότερα) έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με την Κωτσόβολος για τη λειτουργία καταστημάτων με τη μέθοδο του Shop in Shop (κατάστημα μέσα στο κατάστημα).
Ένα project ωστόσο που δεν «περπάτησε», κυρίως γιατί είχε ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κατάρρευση της Μαρινόπουλος.


Latest News

Έρχεται το 2ο Συνεδριο «Εισηγμένες Εταιρείες» από τη Νομική Βιβλιοθήκη
Το Συνέδριο «Εισηγμένες Εταιρείες» από τη Νομική Βιβλιοθήκη θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 1 Απριλίου 2025, διά ζώσης στο Wyndham Grand Athens

Στο τιμόνι της Elpedison, ο Γεώργιος Μίχος - Διαδέχεται τον Νικόλαο Ζαχαριάδη
Ο Γεώργιος Μίχος διαδέχεται τον Νικόλαο Ζαχαριάδη στη θέση του CEO της Elpedison

Υπέγραψαν συμφωνία Μασούτης- Κρητικός - Ένα βήμα πιο κοντά το deal
Τι θα ακολουθήσει την υπογραφή μη-δεσμευτικής δήλωσης προθέσεων μεταξύ των διοικήσεων των εταιρειών Διαμαντής Μασούτης ΑΕ και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός

Αυξημένο EBITDA κατά 11,4% το 2024 στα 54,9 εκατ. ευρώ για την Austriacard
Η Austriacard Holdings είχε το 2024 προσαρμοσμένα έσοδα αυξημένα κατά 9,7% στα 385,3 εκατ. ευρώ - Πρόταση για διανομή μερίσματος ύψους 0,11 ευρώ ανά μετοχή

Ο νέος αναπτυξιακός νόμος στηρίζει τη βιομηχανία αλουμινίου - Τι δήλωσε ο Θεοδωρικάκος
Στη συμβολή του νέου αναπτυξιακού νόμου για την ενίσχυση του κλάδου του αλουμινίου στην Ελλάδα, μίλησε ο υπουργός Ανάπτυξης

ΚΕΕΕ: Συγκροτήθηκε σε σώμα η νέα Διοικητική Επιτροπή
Η τελετή παράδοσης-παραλαβής στο ΚΕΕΕ έγινε από τα μέλη της προηγούμενης Διοικητικής Επιτροπής, Ι. Μασούτη, Π. Αγνιάδη, Π. Ραβάνη και Β. Γιαγιάκο

Νέα σελίδα για τη Μπάρμπα Στάθης - Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της από την IDEAL Holdings
Στον όμιλο IDEAL περνά και επισήμως η Μπάρμπα Στάθης, μετά τη χρηματιστηριακή ανακοίνωση της εισηγμένης - Στα 130 εκατ. ευρώ το τίμημα της εξαγοράς

Μεγάλος ο κίνδυνος εθισμού από τον παράνομο διαδικτυακό τζόγο - Οι δράσεις της ΕΕΕΠ
Στην έκθεσή της για το 2024, η ΕΕΕΠ επικεντρώνεται στη μεγιστοποίηση του θετικού αποτυπώματος της αγοράς τυχερών παιγνίων στην κοινωνία

Μεγάλου (Πειραιώς): Χρειαζόμαστε περισσότερη Ευρώπη, όχι περισσότερη γραφειοκρατία
Ο κ. Μεγάλου συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του IIF, όπου ανέδειξε τη θετική πορεία της ελληνικής οικονομίας, τη σημασία της ευρωπαϊκής σύγκλισης και τις προοπτικές για το μέλλον

UBS: Η Τράπεζα Πειραιώς στις τοπ επιλογές μεταξύ των ευρωπαϊκών τραπεζών
Γιατί οι αναλυτές της UBS παραμένουν αγοραστές ελληνικών τραπεζών