Το μοντέλο της συστέγασης με γνωστά brands που ακολουθεί κατά κόρον στην ελληνική αγορά επέλεξε η Pepco για να επεκταθεί στην επαρχία.
Η πολωνική αλυσίδα φθηνής ένδυσης και ειδών σπιτιού, η οποία ήρθε στην χώρα μας πριν από περίπου ενάμιση χρόνο έδωσε τα χέρια με την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη λειτουργία σημείων πώλησης στα καταστήματά της αλυσίδας σε πέντε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.
Πρόκειται για τις Σέρρες, τα Γρεβενά, τις Σάπες Ροδόπης, την Κομοτηνή και την Πτολεμαΐδα. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα διαθέσει χώρο στην Pepco, έναντι ενοικίου, ενώ εξωτερικά θα αναρτηθούν πινακίδες και των δυο εταιρειών.
Οι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν σύντομα.
Pepco: Στόχος τα 200 καταστήματα στην ελληνική αγορά – Οι σχέσεις με Σκλαβενίτη και Public
Μια win win συμφωνία
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος μιλώντας στον ΟΤ υποστηρίζουν πως πρόκειται για μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία, αφού δημιουργείται ένας ελκυστικός προορισμός αγορών που συνδυάζει φθηνά ρούχα και τρόφιμα.
Ξεκαθαρίζουν πως δεν πρόκειται για εγχείρημα τύπου shop in shop, αφού όπως λένε «οι δυο οντότητες θα λειτουργούν αυτόνομα, αν και κάτω από την ίδια στέγη» και προσθέτουν πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πλάνο για διεύρυνση της συνεργασίας σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Η συνεργασία με Σκλαβενίτη -Public
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα χαμηλού κόστους έχει αναπτύξει συνέργειες με την Public και ήδη λειτουργεί δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, με πολύ καλά αποτελέσματα και ένα τρίτο στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα .
Στην ίδια λογική λειτουργούν καταστήματα Pepco δίπλα σε μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ενώ στη λεωφόρο Λαυρίου, στην Παιανία, στο ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, γειτνιάζει με κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πάντως, παρουσία στα ίδια ακίνητα με brands του λιανεμπορίου ένδυσης και οικιακών ειδών χωρίς απαραίτητα να υπάρχει κάποια συνεργασία έχουν και άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Κρητικός με την Jumbo και τα My Market του ομίλου ΜΕΤΡΟ και πάλι με την Jumbo.
Το εγχείρημα Μαρινόπουλου – Κωτσόβολου
Υπενθυμίζεται πως στο παρελθόν η Μαρινόπουλος (η οποία πέρασε στον Σκλαβενίτη αργότερα) έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με την Κωτσόβολος για τη λειτουργία καταστημάτων με τη μέθοδο του Shop in Shop (κατάστημα μέσα στο κατάστημα).
Ένα project ωστόσο που δεν «περπάτησε», κυρίως γιατί είχε ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κατάρρευση της Μαρινόπουλος.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό