Το μοντέλο της συστέγασης με γνωστά brands που ακολουθεί κατά κόρον στην ελληνική αγορά επέλεξε η Pepco για να επεκταθεί στην επαρχία.
Η πολωνική αλυσίδα φθηνής ένδυσης και ειδών σπιτιού, η οποία ήρθε στην χώρα μας πριν από περίπου ενάμιση χρόνο έδωσε τα χέρια με την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη λειτουργία σημείων πώλησης στα καταστήματά της αλυσίδας σε πέντε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.
Πρόκειται για τις Σέρρες, τα Γρεβενά, τις Σάπες Ροδόπης, την Κομοτηνή και την Πτολεμαΐδα. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα διαθέσει χώρο στην Pepco, έναντι ενοικίου, ενώ εξωτερικά θα αναρτηθούν πινακίδες και των δυο εταιρειών.
Οι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν σύντομα.
Pepco: Στόχος τα 200 καταστήματα στην ελληνική αγορά – Οι σχέσεις με Σκλαβενίτη και Public
Μια win win συμφωνία
Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος μιλώντας στον ΟΤ υποστηρίζουν πως πρόκειται για μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία, αφού δημιουργείται ένας ελκυστικός προορισμός αγορών που συνδυάζει φθηνά ρούχα και τρόφιμα.
Ξεκαθαρίζουν πως δεν πρόκειται για εγχείρημα τύπου shop in shop, αφού όπως λένε «οι δυο οντότητες θα λειτουργούν αυτόνομα, αν και κάτω από την ίδια στέγη» και προσθέτουν πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πλάνο για διεύρυνση της συνεργασίας σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Η συνεργασία με Σκλαβενίτη -Public
Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα χαμηλού κόστους έχει αναπτύξει συνέργειες με την Public και ήδη λειτουργεί δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, με πολύ καλά αποτελέσματα και ένα τρίτο στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα .
Στην ίδια λογική λειτουργούν καταστήματα Pepco δίπλα σε μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ενώ στη λεωφόρο Λαυρίου, στην Παιανία, στο ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, γειτνιάζει με κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πάντως, παρουσία στα ίδια ακίνητα με brands του λιανεμπορίου ένδυσης και οικιακών ειδών χωρίς απαραίτητα να υπάρχει κάποια συνεργασία έχουν και άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Κρητικός με την Jumbo και τα My Market του ομίλου ΜΕΤΡΟ και πάλι με την Jumbo.
Το εγχείρημα Μαρινόπουλου – Κωτσόβολου
Υπενθυμίζεται πως στο παρελθόν η Μαρινόπουλος (η οποία πέρασε στον Σκλαβενίτη αργότερα) έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με την Κωτσόβολος για τη λειτουργία καταστημάτων με τη μέθοδο του Shop in Shop (κατάστημα μέσα στο κατάστημα).
Ένα project ωστόσο που δεν «περπάτησε», κυρίως γιατί είχε ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κατάρρευση της Μαρινόπουλος.
Latest News
Στον Τέλη Μυστακίδη ο έλεγχος της AB Bank - Πράσινο φως από ΕΚΤ και ΤτΕ
Ο Τέλης Μυστακίδης εξέφρασε την εμπιστοσύνη του προς το διοικητικό συμβούλιο, τη διοικητική ομάδα και τους εργαζόμενους της ABBank
Κληρώνει… για την αναδιάρθρωση της Intrum – Τι υποστηρίζει για Ελλάδα ο όμιλος
Πηγές της Intrum αναφέρουν πως οι ελληνικές αρχές είναι ενήμερες για κάθε βήμα τις διαδικασίας - Το ιστορικό
Ανοίγουν οι λαϊκές αγορές για τους αγρότες - Το απογευματινό ωράριο
Βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος του υπουργείου για την αύξηση της συμμετοχής των παραγωγών στις λαϊκές αγορές
Νέα προγράμματα για ΜμΕ -Οι προκηρύξεις έως το τέλος του 2024
Τα επενδυτικά σχέδια θα έχουν προϋπολογισμό από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ και το ποσοστό επιδότησης θα είναι 70%
Η Black Friday στην αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτων
Μπαράζ προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday από τις αντιπροσωπείες – Όφελος έως 12.000 ευρώ – Μειώσεις στον ΦΠΑ
Τι συμβαίνει με τις μπίζνες της οικογένειας Φιλίππου στην Ελλάδα;
Πώς ξαναμοιράζεται η «τράπουλα» στις επιχειρήσεις της οικογένειας Φιλίππου – Τι συμβαίνει σε ΦΑΓΕ, Elbisco, EMFI, HQF και ΒΙΣ
Τράπεζες: Αύξηση κερδών στο 9μηνο - Ανεβάζουν τον πήχη οι ξένοι οίκοι
Οι ξένοι επενδυτικοί οίκοι ανανεώνουν την «ψήφο» εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες και αυξάνουν τις τιμές- στόχους
Επί ποδός η αγορά για Black Friday και Cyber Monday - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η μάχη των λιανεμπόρων για το μερίδιο αγοράς και οι προωθητικές κινήσεις ενόψει Black Friday
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας