Ακόμη περισσότερα κρουαζιερόπλοια θα επισκεφθούν το 2024 την Θεσσαλονίκη σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνου Λιάγκου, με την ενεργό συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε., Arie Koppelaar, και με τη συμμετοχή εκπροσώπων φορέων, συνεργατών και στελεχών της εταιρείας.
Στην συνεδρίαση ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνδεσιμότητα του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και στη διεύρυνση της παροχής υπηρεσιών συνδυασμένων μεταφορών, στην ανάγκη άμεσης αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής, στην αναπτυξιακή στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε. και στις συνέργειες με λιμένες διεθνούς σημασίας. Επιπλέον, επισημάνθηκε η αναπτυξιακή πορεία της Κρουαζιέρας, με 79 προγραμματισμένες αφίξεις για το 2024, ενώ το 2023 οι προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων ήταν 68.
ΟΛΘ: Επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για επέκταση του προβλήτα 6
Οι συνεδριάσεις του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης προσφέρουν τη δυνατότητα ενημέρωσης και γόνιμου διαλόγου μεταξύ των μελών της λιμενικής κοινότητας, γύρω από ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα προς τους χρήστες του, αναφέρει ο ΟΛΘ.
Η εφοδιαστική αλυσίδα
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν συνολικά 19 εκπρόσωποι από 18 φορείς, χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του λιμένα, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις πρόσφατες εξελίξεις σε σχέση με το επενδυτικό πλάνο της ΟΛΘ Α.Ε., τις επιχειρησιακές της μονάδες και πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη βιωσιμότητα.
Σχολιάζοντας τις εργασίες της συνεδρίασης, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, σημείωσε: «Με μία ακόμη συνεδρίαση επιβεβαιώθηκε η σπουδαιότητα του παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των χρηστών του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και της ΟΛΘ Α.Ε. Κοινός στόχος και προτεραιότητα της λιμενικής κοινότητας παραμένει η απρόσκοπτη ανάπτυξη και ενίσχυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας του Λιμένα της Θεσσαλονίκης. Στην κατεύθυνση αυτή, η συντονισμένη συνεργασία όλων των μελών της κοινότητάς του αποτελεί προϋπόθεση για την παροχή ενός εξελισσόμενου, αποδοτικού και αξιόπιστου δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, που αναβαθμίζει την εφοδιαστική αλυσίδα της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης».
Latest News
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ