Μεγαλεπίβολα είναι τα σχέδια των Αμερικανών καταναλωτών για το ποσό που θέλουν να καταβάλουν κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτωτικών ημερών της Black Friday και της Cyber Monday (BFCM).
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει σχετική έρευνα της Deloitte, με στόχο να εξετάσει τι μπορούν να περιμένουν οι λιανοπωλητές από τους αγοραστές αυτές τις τέσσερις «καυτές» ημέρες.
Έρευνα Klarna: Οι αγοραστικές τάσεις για την Black Friday στην Ελλάδα
Η έρευνα 2023 «Black Friday-Cyber Monday Survey» της Deloitte, βασίστηκε σε συνεντεύξεις από 1.200 καταναλωτές μεταξύ 19 Οκτωβρίου και 25 Οκτωβρίου, ανιχνεύοντας τις τάσεις αγορών, τις προγραμματισμένες ή μη δαπάνες όπως και την ταυτότητα των καταναλωτών.
Το ύψος της δαπάνης
Το 84% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι σίγουροι για τον αρχικό προϋπολογισμό τους ήδη από τον φετινό Σεπτέμβριο και σχεδιάζουν να ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα με το budget τους.
Οι αγοραστές σκοπεύουν να επωφεληθούν από τις προσφορές προώθησης αυτή τη σεζόν και ένα σημαντικό μέρος των δαπανών είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί κατά την περίοδο BFCM.
Το 80% των καταναλωτών σχεδιάζουν να κάνουν αγορές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Ευχαριστιών που κορυφώνεται στις ΗΠΑ σήμερα, με αναμενόμενες δαπάνες ύψους 567 δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Deloitte.
Το ποσό αυτό μεταφράζεται σε μια αύξηση των χρημάτων που προορίζονται για συγκεκριμένες αγορές κατά 13% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Καταναλωτικές τάσεις
Μεταξύ εκείνων που αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα, το 51% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα δώρα, το 44% να ανανεώσει τα ρούχα που δεν είναι δώρα, την ίδια στιγμή που το 40% προβλέπει ότι λογω του πληθωρισμού οι τιμές θα είναι υψηλότερες.
Τέσσερις στους 10 αγοραστές σκοπεύουν επίσης να ολοκληρώσουν όλες τις εορταστικές αγορές τους κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων και προσφορών κατά κύριο λόγο σε φυσικά καταστήματα κατά τη Black Friday, και ηλεκτρονικά όπως επιτάσσει η Cyber Monday.
Παρ’ όλα αυτά η έρευνα της Deloitte διαπίστωσε ότι οι αγοραστές αναμένουν να ξοδέψουν 169 δολάρια online αυτή τη Black Friday, σε σχέση με τα 121 δολάρια το 2019 (+9%).
Ο Brian McCarthy, διευθυντής της Deloitte Consulting LLP, σχολίασε σχετικά πως «καθώς οι καταναλωτές ασχολούνται με τις λίστες δώρων τους, βλέπουμε την Black Friday-Cyber Monday ως μια omnichannel ευκαιρία φέτος – για να προσελκύσουμε τόσο τους καταναλωτές που έχουν αγκαλιάσει τις online αγορές για την ευκολία τους, όσο και εκείνους που είναι ενθουσιασμένοι να κατευθυνθούν στα καταστήματα για να συλλάβουν τις καλύτερες προσφορές χωρίς πιθανά έξοδα παράδοσης.
«Οι λιανοπωλητές που κατανοούν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, θα μπορούσαν να αναμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστές αξιοποιούν στο έπακρο τις προσφορές αυτών των εκπτωτικών ημερών».
Ποιοι αγοράζουν
Οι Millennials αναμένεται να οδηγήσουν ένα σημαντικό μερίδιο των δαπανών κατά την περίοδο BFCM σε ποσοστό 43% σε σύγκριση με τη Gen X (23%), τους Boomers (20%) και τη Gen Z (13%).
Είναι επίσης πιο πιθανό να ακολουθήσουν τις παραδόσεις της Black Friday, doorbuster. Το 50% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ εξάλλου τόνισε ότι είναι πιθανό να πάει στα καταστήματα μεταξύ των μεσάνυχτων και της 7 π.μ. έναντι 31% των υπολοίπων, όπως έδειξαν τα στοιχεία.
Σκοπεύουν επίσης να αυξήσουν τη μέση δαπάνη τους κατά τη διάρκεια των εμπορικών εκδηλώσεων της BFCM κατά 38% σε σχέση με πέρυσι και δίνουν προτεραιότητα σε αγορές αυτοβελτίωσης και αυτοφροντίδας, με το 68% να σχεδιάζει να αγοράσει δώρα για τον εαυτό του.
Ο Stephen Rogers, διευθύνων σύμβουλος του Deloitte Insights Consumer Industry Centre, Deloitte Services LP, δήλωσε: «Οι Millennials έχουν αναλάβει το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών της Black Friday-Cyber Monday. Φέτος, οι retailers θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν καλύτερα με αυτό το συγκεκριμένο κοινό, οι οποίοι μεγάλωσαν πηγαίνοντας σε ανάλογες μεταμεσονύκτιες εκδηλώσεις προσφορών».
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας