Στην Αθήνα θα ανοίξει, εκτός απροόπτου, το πρώτο κατάστημα της μαλαισιανής αλυσίδας Mr. DIY, όπως αναφέρουν στον ΟΤ πηγές της κτηματομεσιτικής αγοράς.
Με περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε11 χώρες, κυρίως στην Ασία, αλλά προσφάτως και στην Ευρώπη και πελάτες τον Σουλτάνο του Johor, Ibrahim Ismail και τον πρώην πρωθυπουργό της Μαλαισίας, Mahathir Mohamad, η αλυσίδα που εξειδικεύεται στην κατηγορία «Φτιάξ’ το μόνος σου» (Do-it-Yourself) έχει ήδη συστήσει θυγατρική στην Ελλάδα από πέρσι τον Ιούνιο χωρίς ακόμη να έχει ξεκινήσει τη δραστηριότητά της στην εγχώρια αγορά.
Μουστάκας: Το success story και η θυσία των κερδών
Όπως αναφέρεται ωστόσο στην οικονομική έκθεση της MR.D.I.Y. GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε για το 2022 «το 2023 αναμένεται να είναι καλό για την εταιρεία μας εξαιτίας της εκκίνησης της δραστηριότητάς της», προαναγγέλλοντας την ενεργοποίηση της.
Με βάση αξιόπιστες πληροφορίες η αλυσίδα που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο για τη δραστηριότητά της στη Μαλαισία, έχοντας μάλιστα επεκταθεί στον χώρο των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ με τα Mr. Dollar και στον κλάδο των παιχνιδιών με την Mr. Toy, διαπραγματεύεται τη μίσθωση καταστήματος περί τα 800-900 τ.μ. στην Αθήνα.
Πρόκειται για μια ακόμη αλυσίδα με ειδίκευση στο value retailing που βλέπει προοπτικές ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.
Τα καταστήματα της Mr. DIY έχουν κατά μέσο όρο επιφάνεια πωλήσεων 900 τετραγωνικά μέτρα, ενώ η αλυσίδα αναπτύσσεται τόσο αυτόνομα όσο και σε συνεργασία με μεγάλους retailers και εμπορικά κέντρα (Lotus’s, Giant, AEON και AEON BIG).
Μόνο στην Μαλαισία και το Μπρουνέι, η Mr. DIY υπολογίζεται πως εξυπηρετεί σε ετήσια βάση περισσότερα από 80 εκατομμύρια πελάτες.
Τρελοί ρυθμοί επέκτασης
Μέσα στα 18 χρόνια επιχειρηματικής δράσης της αλυσίδας (σ.σ. τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος έγιναν τον Ιούλιο του 2005 στην Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία) διαθέτει δίκτυο με περισσότερα από 3.000 φυσικά καταστήματα σε 11 χώρες στην Ασία και την Ευρώπη καθώς και ψηφιακό κανάλι.
Τα περισσότερα σημεία πώλησης είναι στην Μαλαισία (1.119 καταστήματα) ενώ η εταιρεία έχει επεκταθεί και σε Ταϊλάνδη, Μπρουνέι, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Φιλιππίνες, Ινδία και Καμπότζη.
Η επέκταση της Mr. DIY εκτός Ασίας ξεκίνησε στα τέλη του 2021 με πρώτο σταθμό τη γειτονική Τουρκία όπου πλέον διαθέτει 67 καταστήματα, ενώ τον Ιανουάριο του 2022 έκανε ντεμπούτο και στη δυτική Ευρώπη, εγκαινιάζοντας το πρώτο σημείο πώλησης στην Ισπανία. Αν και η ευρωπαϊκή επέκταση δεν έχει τους τρελούς ρυθμούς της Ασίας, στην Ισπανία λειτουργούν ήδη 17 Mr. DIY.
Στην Πολωνία τα επόμενα εγκαίνια
Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε ανάρτηση του πριν μερικές εβδομάδες στο LinkedIn, ο Leo Gan, business development senior vice president του Mr. DIY Group, το επόμενο βήμα του ομίλου θα είναι στην Πολωνία, διευρύνοντας το αποτύπωμά του στην Ευρώπη και φθάνοντας συνολικά τις 12 αγορές.
Η 11η αγορά στην οποία επεκτάθηκε μαλαισιανή αλυσίδα είναι το Βιετνάμ, όπου από τον φετινό Ιούλιο μέχρι σήμερα έχει ανοίξει 10 καταστήματα.
Τι πουλάνε τα Mr. DIY
Με μότο «Αlways Low Prices» (πάντα χαμηλές τιμές) το κωδικολόγιο της Mr. DIY περιλαμβάνει 18.000 είδη από 10 κατηγορίες, με βασικότερη τον εξοπλισμό τεχνικών εργασιών (υδραυλικά, ηλεκτρολογικός εξοπλισμός, εργαλεία κήπου, χρώματα κ.ά.).
Εκτός των ειδών βελτίωσης και επισκευής σπιτιού, διαθέτει είδη σπιτιού από κατσαρόλες και είδη καθαρισμού μέχρι λάμπες και κουρτίνες, ηλεκτρικές μικροσυσκευές, μικροέπιπλα, είδη χόμπυ και αθλητισμού, προϊόντα για το αυτοκίνητο, χαρτοσχολικά, παιχνίδια, περιφερειακά υπολογιστών, είδη δώρων και φο μπιζού, καθώς και καλλυντικά.
Πολλά από αυτά τα προϊόντα διατίθενται με τη δική του μάρκα.
Με εξαίρεση κάποια είδη που στην Ελλάδα πωλούνται σε εξειδικευμένα καταστήματα, π.χ. τα χρώματα, το προϊοντικό μίγμα της Mr. DIY «ακουμπάει» τόσο στα Jumbo όσο και στις εβδομαδιαίες προσφορές της Lidl στα non food προϊόντα. Βεβαίως τα είδη βελτίωσης και επισκευής σπιτιού παραπέμπουν στην αλυσίδα Praktiker.
Latest News
Τράπεζες: Αύξηση κερδών στο 9μηνο - Ανεβάζουν τον πήχη οι ξένοι οίκοι
Οι ξένοι επενδυτικοί οίκοι ανανεώνουν την «ψήφο» εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες και αυξάνουν τις τιμές- στόχους
Επί ποδός η αγορά για Black Friday και Cyber Monday - Πώς θα κινηθούν οι τιμές
Η μάχη των λιανεμπόρων για το μερίδιο αγοράς και οι προωθητικές κινήσεις ενόψει Black Friday
Σε «επιφυλακή» η αγορά – Γιατί έρχεται «ψαλίδι» στην κερδοφορία
Οι επιχειρήσεις βλέπουν επιδείνωση των συνθηκών λόγω του αυξημένου κόστους λειτουργίας – Προβληματισμός για την αβεβαιότητα στο διεθνές περιβάλλον
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας
Ελλάκτωρ: Έγκριση από το ΔΣ ομολογιακού δανείου 65 εκατ. προς τη REDS
Η χρηματοδότηση απο την Ελλάκτωρ αφορά την απόκτηση νέων ακινήτων σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της REDS
Καθοριστική η συμβολή της HDB στην ανάπτυξη του επιχειρείν στη Βόρεια Ελλάδα - Τι είπε ο Ζαββός
Ο πρόεδρος της HDB, Γιώργος Ζαββός παρέθεσε αναλυτικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή την περίοδο η Θεσσαλονίκη
COSMOTE Grow Your Business: Επιστρέφει με νέας μορφής δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Το COSMOTE Grow Your Business - Certification Program δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λάβουν την απαραίτητη γνώση και να ενσωματώσουν στην λειτουργία τους σύγχρονες ψηφιακές λύσεις
Η Moody's αναβαθμίζει την Attica Bank μετά τη συγχώνευση της Παγκρήτιας
Η Moody's σημειώνει ότι η τράπεζα θα λειτουργεί σε συνεχή βάση με δείκτη CET1 που κυμαίνεται περίπου στο 13%-15% από 10,4% τον Ιούνιο
Αύξηση 4,4% στον τζίρο των επιχειρήσεων
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις επιχειρήσεις
«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η UBS - Περιθώριο ανοδού έως 55%
Η επενδυτική σύσταση της UBS παραμένει ανέπαφη παρά την κάπως ταχύτερη πτώση των επιτοκίων