
Στην Αθήνα θα ανοίξει, εκτός απροόπτου, το πρώτο κατάστημα της μαλαισιανής αλυσίδας Mr. DIY, όπως αναφέρουν στον ΟΤ πηγές της κτηματομεσιτικής αγοράς.
Με περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε11 χώρες, κυρίως στην Ασία, αλλά προσφάτως και στην Ευρώπη και πελάτες τον Σουλτάνο του Johor, Ibrahim Ismail και τον πρώην πρωθυπουργό της Μαλαισίας, Mahathir Mohamad, η αλυσίδα που εξειδικεύεται στην κατηγορία «Φτιάξ’ το μόνος σου» (Do-it-Yourself) έχει ήδη συστήσει θυγατρική στην Ελλάδα από πέρσι τον Ιούνιο χωρίς ακόμη να έχει ξεκινήσει τη δραστηριότητά της στην εγχώρια αγορά.
Μουστάκας: Το success story και η θυσία των κερδών
Όπως αναφέρεται ωστόσο στην οικονομική έκθεση της MR.D.I.Y. GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε για το 2022 «το 2023 αναμένεται να είναι καλό για την εταιρεία μας εξαιτίας της εκκίνησης της δραστηριότητάς της», προαναγγέλλοντας την ενεργοποίηση της.
Με βάση αξιόπιστες πληροφορίες η αλυσίδα που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο για τη δραστηριότητά της στη Μαλαισία, έχοντας μάλιστα επεκταθεί στον χώρο των εκπτωτικών σούπερ μάρκετ με τα Mr. Dollar και στον κλάδο των παιχνιδιών με την Mr. Toy, διαπραγματεύεται τη μίσθωση καταστήματος περί τα 800-900 τ.μ. στην Αθήνα.
Πρόκειται για μια ακόμη αλυσίδα με ειδίκευση στο value retailing που βλέπει προοπτικές ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.
Τα καταστήματα της Mr. DIY έχουν κατά μέσο όρο επιφάνεια πωλήσεων 900 τετραγωνικά μέτρα, ενώ η αλυσίδα αναπτύσσεται τόσο αυτόνομα όσο και σε συνεργασία με μεγάλους retailers και εμπορικά κέντρα (Lotus’s, Giant, AEON και AEON BIG).
Μόνο στην Μαλαισία και το Μπρουνέι, η Mr. DIY υπολογίζεται πως εξυπηρετεί σε ετήσια βάση περισσότερα από 80 εκατομμύρια πελάτες.
Τρελοί ρυθμοί επέκτασης
Μέσα στα 18 χρόνια επιχειρηματικής δράσης της αλυσίδας (σ.σ. τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος έγιναν τον Ιούλιο του 2005 στην Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία) διαθέτει δίκτυο με περισσότερα από 3.000 φυσικά καταστήματα σε 11 χώρες στην Ασία και την Ευρώπη καθώς και ψηφιακό κανάλι.

Τα περισσότερα σημεία πώλησης είναι στην Μαλαισία (1.119 καταστήματα) ενώ η εταιρεία έχει επεκταθεί και σε Ταϊλάνδη, Μπρουνέι, Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Φιλιππίνες, Ινδία και Καμπότζη.
Η επέκταση της Mr. DIY εκτός Ασίας ξεκίνησε στα τέλη του 2021 με πρώτο σταθμό τη γειτονική Τουρκία όπου πλέον διαθέτει 67 καταστήματα, ενώ τον Ιανουάριο του 2022 έκανε ντεμπούτο και στη δυτική Ευρώπη, εγκαινιάζοντας το πρώτο σημείο πώλησης στην Ισπανία. Αν και η ευρωπαϊκή επέκταση δεν έχει τους τρελούς ρυθμούς της Ασίας, στην Ισπανία λειτουργούν ήδη 17 Mr. DIY.
Στην Πολωνία τα επόμενα εγκαίνια
Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε ανάρτηση του πριν μερικές εβδομάδες στο LinkedIn, ο Leo Gan, business development senior vice president του Mr. DIY Group, το επόμενο βήμα του ομίλου θα είναι στην Πολωνία, διευρύνοντας το αποτύπωμά του στην Ευρώπη και φθάνοντας συνολικά τις 12 αγορές.
Η 11η αγορά στην οποία επεκτάθηκε μαλαισιανή αλυσίδα είναι το Βιετνάμ, όπου από τον φετινό Ιούλιο μέχρι σήμερα έχει ανοίξει 10 καταστήματα.
Τι πουλάνε τα Mr. DIY
Με μότο «Αlways Low Prices» (πάντα χαμηλές τιμές) το κωδικολόγιο της Mr. DIY περιλαμβάνει 18.000 είδη από 10 κατηγορίες, με βασικότερη τον εξοπλισμό τεχνικών εργασιών (υδραυλικά, ηλεκτρολογικός εξοπλισμός, εργαλεία κήπου, χρώματα κ.ά.).
Εκτός των ειδών βελτίωσης και επισκευής σπιτιού, διαθέτει είδη σπιτιού από κατσαρόλες και είδη καθαρισμού μέχρι λάμπες και κουρτίνες, ηλεκτρικές μικροσυσκευές, μικροέπιπλα, είδη χόμπυ και αθλητισμού, προϊόντα για το αυτοκίνητο, χαρτοσχολικά, παιχνίδια, περιφερειακά υπολογιστών, είδη δώρων και φο μπιζού, καθώς και καλλυντικά.
Πολλά από αυτά τα προϊόντα διατίθενται με τη δική του μάρκα.
Με εξαίρεση κάποια είδη που στην Ελλάδα πωλούνται σε εξειδικευμένα καταστήματα, π.χ. τα χρώματα, το προϊοντικό μίγμα της Mr. DIY «ακουμπάει» τόσο στα Jumbo όσο και στις εβδομαδιαίες προσφορές της Lidl στα non food προϊόντα. Βεβαίως τα είδη βελτίωσης και επισκευής σπιτιού παραπέμπουν στην αλυσίδα Praktiker.


Latest News

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση

Coca Cola HBC: Ακυρώνει το event στο Καλλιμάρμαρο μετά το «μπλόκο» Μενδώνη
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας

Lamda Development: Στο 5,092% η συμμετοχή της Breva Howard Capital του Νάτση
Προηγουμένως η Breva Howard Capital κατείχε ποσοστό 2,8291% στη Lamda Development - Τι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας

Διανομή μερίσματος 0,03 ευρώ ανά μετοχή ανακοίνωσε η Trastor
Από τις 2 Απριλίου 2025, οι μετοχές της Trastor θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών χωρίς το δικαίωμα μερίσματος

Εγκρίθηκε η απορρόφηση δύο θυγατρικών της Metlen από την «Ευρωπαϊκοί Βωξίτες»
Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης τελεί υπό την αίρεση των κατά νόμο απαιτούμενων εγκρίσεων των αρμόδιων οργάνων των συγχωνευόμενων εταιρειών

Αύξηση στις πωλήσεις, πτώση στα κέρδη για τη Revoil - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Τo διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει τη διανομή μερίσματος αντίστοιχου ποσού με τη χρήση του 2023

Το τέλος (;) της κυριαρχίας της Κίνας στις σπάνιες γαίες - Οι νέοι παίκτες στην αγορά
Έρευνα κινεζικού πανεπιστημίου σηματοδοτεί το τέλος του κινεζικού μονοπωλίου - Η κίνηση της Metlen