
Οι Αμερικανοί δεν αγαπούν πια τις θέσεις εργασίας που απαιτούν πτυχίο και στρέφουν την προσοχή τους σε ευέλικτες, χωρίς πανεπιστημιακές σπουδές, κοιτάζοντας σε καριέρες με… εξαψήφιες απολαβές.
Στην Google, οι αναζητήσεις για «θέσεις εργασίας χωρίς πτυχίο» έφτασαν σε ιστορικό υψηλό φέτος στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία του Google Trends που παρουσιάζει το CNBC Make It.
ΗΠΑ: Ποια ύφεση; Οι καταναλωτές έχουν ακόμα να ξοδέψουν
Σχεδόν το 75% των θέσεων εργασίας στις ΗΠΑ που προσφέρουν αμοιβές πάνω από 35.000 δολάρια το χρόνο απαιτούν πτυχίο πανεπιστημίου, αλλά μόλις το 38% των Αμερικανών έχουν πτυχίο, λέει η Lisa Gevelber, επικεφαλής μάρκετινγκ της Google για την Αμερική.
Αφεντικά του εαυτού τους
Η έρευνα της Google δείχνει ότι οι άνθρωποι είναι πιο ενθουσιασμένοι με τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν ευκαιρίες για ταξίδια, ευέλικτο ωράριο εργασίας και μια σαφή πορεία να γίνουν αφεντικό του εαυτού τους.
Για τον μήνα Νοέμβριο, οι 3 πιο δημοφιλείς θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, είναι:
- Μεσίτης ακινήτων
- Συμβολαιογράφος
- Ταξιδιωτικός πράκτορας
Τα επιθυμητά προσόντα
Στις ΗΠΑ και οι τρεις αυτές εργασίες απαιτούν τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου ενώ δεν υπάρχουν τυπικές απαιτήσεις εκπαίδευσης πέραν αυτού.
Για να εργαστεί κάποιος ως συμβολαιογράφος ή κτηματομεσίτης θα πρέπει να αποκτήσει πιστοποίηση ή επίσημη άδεια από την πολιτεία στην οποία εργάζεται.
Για να ασκήσουν το επάγγελμα του ταξιδιωτικού πράκτορα απαιτείται τουλάχιστον απολυτήριο λυκείου και εκπαίδευση στο χώρο εργασίας. Οι επαγγελματίες του χώρου μπορούν να επιλέξουν να αποκτήσουν πιστοποιήσεις από διάφορες ενώσεις διαμεταφορών, γεγονός που τους επιτρέπει να κλείνουν ταξίδια για τους πελάτες τους σε αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες κρουαζιέρας.
Είναι πολλά τα λεφτά…
Σύμφωνα με το ZipRecruiter, ο μέσος ετήσιος μισθός για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι 39.955 δολάρια, για τους κτηματομεσίτες φτάνει στα 86.356 δολάρια ετησίως και για ένα συμβολαιογράφο αγγίζει τα 129.717 δολάρια.
Σημειώνεται πως το 10% των κορυφαίων κτηματομεσιτών και συμβολαιογράφων στις ΗΠΑ βγάζουν ετησίως 100.000 και 200.000 δολάρια αντίστοιχα.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς