To αστρονομικό ποσό – ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων δαπάνησαν σε online αγοράς στην Black Friday οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Adobe Analytics, γεγονός που αποτελεί μια χαρμόσυνη είδηση για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου της χώρας που είναι αντιμέτωποι με χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.
Η ζήτηση για ηλεκτρονικά προϊόντα, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και εξοπλισμό ήχου συνέβαλε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων στην Black Friday κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές αύξησαν τους προϋπολογισμούς τους βασιζόμενοι στις επιλογές buy-now, pay-later, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 72% από την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών που ήταν η Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
HSBC Αγγλίας: Τεχνικά προβλήματα έπληξαν τους online αγοραστές την Black Friday
Η άνοδος των οnline πωλήσεων σηματοδοτεί μια ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τα εισοδήματα των καταναλωτών και οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αναγκάστηκαν να προβούν σε μεγάλες εκπτώσεις ώστε να απαλλαγούν από τα ογκώδη αποθέματά τους σε προϊόντα.
Στοίχημα οι αγορές ενόψει εορταστικής περιόδου
Φέτος, οι αγορές ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα αποτελέσουν ένα καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλό 20 και πλέον ετών.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση σύμφωνα με τα στοιχεία της Salesforce, που εστιάζουν κυρίως στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς. Οι κλάδοι ένδυσης, οικιακών ειδών και προϊόντων ομορφιάς παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις για τις ημέρες πριν από την Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου μπορούν να δώσουν στις εταιρείες μια πρώιμη αίσθηση της απόδοσης της περιόδου των εορτών, καθώς περιμένουν πιο χαμηλές πτήσεις στις πωλήσεις. Ωστόσο, οι αρχικές προβλέψεις για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο δείχνουν χαμηλή αύξηση των πωλήσεων.
Χαμηλές προσδοκίες για τις γιορτές
Για τις ΗΠΑ, η Salesforce προβλέπει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 1% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σε σύγκριση με το 2022, τον πιο αργό ρυθμό σε τουλάχιστον πέντε χρόνια. Η Adobe αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 4,8%, πολύ πίσω από τον μέσο ετήσιο ρυθμό που ήταν 13% πριν από την πανδημία. Οι δύο εταιρείες αναλύουν διαφορετικές συναλλαγές, γεγονός που ευθύνεται για την απόκλιση των αποτελεσμάτων τους.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, με έδρα τον Καναδά, ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 22%, με «μπροστάρηδες» τους κλάδους ένδυσης, προσωπικής φροντίδας και κοσμημάτων.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...