To αστρονομικό ποσό – ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων δαπάνησαν σε online αγοράς στην Black Friday οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Adobe Analytics, γεγονός που αποτελεί μια χαρμόσυνη είδηση για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου της χώρας που είναι αντιμέτωποι με χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.
Η ζήτηση για ηλεκτρονικά προϊόντα, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και εξοπλισμό ήχου συνέβαλε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων στην Black Friday κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές αύξησαν τους προϋπολογισμούς τους βασιζόμενοι στις επιλογές buy-now, pay-later, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 72% από την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών που ήταν η Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
HSBC Αγγλίας: Τεχνικά προβλήματα έπληξαν τους online αγοραστές την Black Friday
Η άνοδος των οnline πωλήσεων σηματοδοτεί μια ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τα εισοδήματα των καταναλωτών και οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αναγκάστηκαν να προβούν σε μεγάλες εκπτώσεις ώστε να απαλλαγούν από τα ογκώδη αποθέματά τους σε προϊόντα.
Στοίχημα οι αγορές ενόψει εορταστικής περιόδου
Φέτος, οι αγορές ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα αποτελέσουν ένα καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλό 20 και πλέον ετών.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση σύμφωνα με τα στοιχεία της Salesforce, που εστιάζουν κυρίως στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς. Οι κλάδοι ένδυσης, οικιακών ειδών και προϊόντων ομορφιάς παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις για τις ημέρες πριν από την Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου μπορούν να δώσουν στις εταιρείες μια πρώιμη αίσθηση της απόδοσης της περιόδου των εορτών, καθώς περιμένουν πιο χαμηλές πτήσεις στις πωλήσεις. Ωστόσο, οι αρχικές προβλέψεις για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο δείχνουν χαμηλή αύξηση των πωλήσεων.
Χαμηλές προσδοκίες για τις γιορτές
Για τις ΗΠΑ, η Salesforce προβλέπει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 1% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σε σύγκριση με το 2022, τον πιο αργό ρυθμό σε τουλάχιστον πέντε χρόνια. Η Adobe αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 4,8%, πολύ πίσω από τον μέσο ετήσιο ρυθμό που ήταν 13% πριν από την πανδημία. Οι δύο εταιρείες αναλύουν διαφορετικές συναλλαγές, γεγονός που ευθύνεται για την απόκλιση των αποτελεσμάτων τους.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, με έδρα τον Καναδά, ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 22%, με «μπροστάρηδες» τους κλάδους ένδυσης, προσωπικής φροντίδας και κοσμημάτων.
Latest News
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία
Αυτό το brand ποιος θα το σώσει; Ο Joshua Schulman είναι ο κατάλληλος CEO
Ο λόγος για τον Joshua Schulman, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ιστορικού βρετανικού οίκου, που οφείλει τη φήμη του στις... διασώσεις