
Τη δυνατότητα να επισκεφτούν και να δουν από κοντά χώρους του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν σήμερα και αύριο (Σάββατο και Κυριακή) οι πολίτες, καθώς η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. συμμετέχει και στο φετινό «OPEN HOUSE THESSALONIKI 2023» ανοίγοντας τις εγκαταστάσεις του Σταθμού «Αγία Σοφία».
Από νωρίς πλήθος κόσμου περίμενε υπομονετικά για να μπει στον σταθμό, δημιουργώντας ουρές παρά τον κακό καιρό.
Άκτωρ: Στη Θεσσαλονίκη ο Εξάρχου για την επιτάχυση των έργων του Μετρό

Κοσμοσυρροή πολιτών για να δουν τον σταθμό Αγία Σοφία
Έτοιμοι δύο υπερσύγχρονοι σταθμοί
Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία εικόνα της μορφής και της λειτουργικότητας του έργου, αλλά και να δουν από κοντά δύο από τους υπερσύγχρονους συρμούς, οι οποίοι θα είναι σταθμευμένοι στην αποβάθρα του σταθμού.
Σε λειτουργία το μετρό εντός του 2024 – Στον σταθμό Αγίας Σοφίας υπουργός και υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Περιήγηση στις εγκαταστάσεις του σταθμού Αγίας Σοφίας του μέτρο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το πρωί του Σαββάτου ο υπουργός υποδομών και μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας με τον υφυπουργό υποδομών, Νίκο Ταχιάο.


«Η πόλη θα έχει σε λειτουργία το μετρό στο δεύτερο εξάμηνο του 2024»
Ο υπουργός μεταφορών ξεναγήθηκε στους χώρους του σταθμού και των συρμών, συνομίλησε με πολίτες που επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις ενώ συμμετείχε και σε ξενάγηση που πραγματοποιούνταν εκείνη την ώρα στον χώρο.
Όπως ανέφερε ο Χρηστος Σταϊκούρας: «Είχαμε την ευκαιρία ως πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να βρεθούμε στο μετρό. Όχι μόνο για να δούμε την πορεία των εργασιών, αλλά για να συζητήσουμε με τους συμπατριώτες μας στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι εύλογα αγωνιούν για να ολοκληρωθεί ένα εμβληματικό έργο για την πόλη. Η δέσμευσή μας παραμένει στο ακέραιο. Η πόλη θα έχει σε λειτουργία το μετρό στο δεύτερο εξάμηνο του 2024. Αυτή η εικόνα που αποκτούν οι πολίτες για το περιουσιακό τους στοιχείο, αποδεικνύει και καταδεικνύει ότι είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του στόχου μας. Αυτό σημαίνει ότι περιορίζεται και η εύλογη καχυποψία που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη για την έγκαιρη υλοποίηση των έργων».
Ο υπουργός υποδομών τόνισε πως «Ως πολιτική ηγεσία δεσμευόμαστε για το σύνολο των έργων στην Θεσσαλονίκη ότι θα είμαστε ακριβείς».
Ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε, μάλιστα, πως πριν έρθει στο μέτρο είχε την ευκαιρία να μετακινηθεί με αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
«Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει το μετρό, υπάρχει κατ’ αντιστοιχία μια εύλογη ανησυχία των πολιτών για την καθημερινότητά τους. Οφείλουμε να είμαστε κοντά τους. Αυτούς τους τέσσερις μήνες, έχουμε αναλάβει ρόλους ρεαλισμού. Γιατί δεν μπορούμε να καλλιεργήσουμε προσδοκίες που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε. Γι’ αυτό με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες προσπαθούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη, σε ό,τι αφορά την μετακίνησή του με λεωφορεία. Έτσι αξιοποιήσαμε ανθρώπινο δυναμικό που βρήκαμε μέσα στον ΟΑΣΘ, περίπου 20 οδηγούς. Ταυτόχρονα χθες ξεκίνησε επιπρόσθετη γραμμή», πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.
«100 δρομολόγια, πέντε συνολικά επιπρόσθετες γραμμές, πάνω από 35 λεωφορεία»
Όπως τόνισε ο υπουργός μεταφορών, «Μέχρι τις αρχές του έτους θα ολοκληρωθεί η διαδικασία που ξεκινάει τις επόμενες ημέρες για προσλήψεις 150 οδηγών και ταυτόχρονα τον Απρίλιο του 2024 θα έχουμε και 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη. Κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη, τόσο σε ό,τι αφορά την έγκαιρη έναρξη του μετρό όσο και να ενισχύσουμε το στόλο και τους οδηγούς στον ΟΑΣΘ στα λεωφορεία της πόλης».
Ο υφυπουργός υποδομών, Νικος Ταχιάος ανέφερε πως το μέτρο έχει αναχθεί σε ένα έργο σύμβολο για τη Θεσσαλονίκη, αλλά με αρνητικά χαρακτηριστικά και πως θα πρέπει να αναστρέψουμε αυτή την εικόνα η οποία αναστρέφεται μόνο όταν το μετρό τεθεί σε λειτουργία.
«Έχουν ήδη ξεκινήσει οι δυναμικές δοκιμές που σημαίνει ότι γρήγορα τα πράγματα μπαίνουν σε μια τροχιά παράδοσης και λειτουργίας. Πιστεύω ότι στο δεύτερο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς αυτό θα είναι επιτεύξιμο. Και παράλληλα αυτό που προσπαθεί η Ελληνικό μέτρο σε συνεργασία με τον ανάδοχο είναι να κλείσει και όλες τις υπόλοιπες ανοιχτές εκκρεμότητες», ανέφερε αρχικά.
Όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος, «σήμερα μετακομίζει το εργοτάξιο του μέτρο το οποίο υπάρχει μπροστά στον σιδηροδρομικό σταθμό που σημαίνει ότι ο χώρος αυτός θα επιστραφεί στην ΓΑΙΑΟΣΕ για να μπορέσει να την αξιοποιήσει. Είναι ένας πολύ καλός χώρος στην γωνία Μοναστηριού με Μιχάηλ Καλλού, και μέσα σε 40 με 45 μέρες θα κλείσει και το φρεαρ της οδού Εγνατίας ώστε να είναι απρόσκοπτη η κυκλοφορία των αυτοκινήτων», και όπως είπε για να αναπληρώσει την απώλεια λωρίδων από το flyover.
«Ξεπερνάμε ένα έργο που έχει αναχθεί σε ανέκδοτο για την πόλη»
Ο Νίκος Ταχιάος τόνισε πως «Οι προσπάθειες που γίνονται είναι παρά πολύ σημαντικές και ξεπερνάμε ένα έργο που είχε αναχθεί σε ανέκδοτο για την πόλη το κάνουμε πραγματικότητα το παραδίδουμε στους πολίτες» και συμπλήρωσε πως «προχωράμε στα επόμενα έργα ενώ μέχρι τέλους της χρονιάς θα έχει παραδοθεί και η μελέτη ανάπτυξης του μετρό Θεσσαλονίκης, όπου θα δείτε και ποιες θα είναι οι επόμενες γενιές έργων του μέτρο, γιατί δεν εξαντλείται στην κεντρική γραμμή και δεν εξαντλείται στην Καλαμαριά, έρχονται και τα επόμενα στάδια ανάπτυξης του», και πρόσθεσε πως «το μέτρο είναι ένα αρθροτο έργο που έρχεται η μια γραμμή και κολλάει πάνω στην άλλη».
Καλαφάτης: Στο τέλος της ημέρας οι Θεσσαλονικείς θα χαρούν με τη χρήση του μετρό
Ο γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος συμμετείχε στην ξενάγηση, σημείωσε πως η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται πως αυτό που απαιτείται είναι πολλή και σκληρή δουλειά και αποτελεσματικότητα, χωρίς λόγια και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «στο τέλος της ημέρας οι Θεσσαλονικείς θα χαρούν με τη χρήση αυτού του μέσου».
Το ωράριο που είναι ανοιχτός ο σταθμός
Ο σταθμός Αγίας Σοφίας του μέτρο Θεσσαλονίκης είναι επισκέψιμος για το κοινό σήμερα και αύριο Κυριακή, καθώς η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. συμμετέχει και στο φετινό «OPEN HOUSE THESSALONIKI 2023».
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία εικόνα της μορφής και της λειτουργικότητας του έργου, αλλά και να δουν από κοντά δύο από τους υπερσύγχρονους συρμούς, οι οποίοι θα είναι σταθμευμένοι στην αποβάθρα του σταθμού.
Για την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, θα είναι ανοιχτές και οι δύο είσοδοι του σταθμού «Αγία Σοφία» στη συμβολή των οδών Εγνατίας και Αγίας Σοφίας. Ώρες για το κοινό: 10.00 – 16.00.
Πηγή in.gr


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με τους 40άρηδες Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA