
Ακόμα και τα 12,4 δισ. δολάρια ενδέχεται να αγγίξουν τα ποσά που θα δαπανήσουν κατά τη σημερινή Cyber Monday οι Αμερικανοί καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics που επικαλείται το Reuters.
Cyber Monday: Οδηγίες για ασφαλή «πλοήγηση» και αγορές
Άλμα στις πωλήσεις
Οι διαδικτυακές πωλήσεις θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 5,4% ή και περισσότερο, σύμφωνα με την Adobe. Προηγήθηκε ένα Σαββατοκύριακο ξέφρενων αγορών κατά το οποίο οι καταναλωτές ξόδεψαν 10,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό 7,7% υψηλότερο από πέρσι.
Κατά μέσο όρο οι αλυσίδες λιανεμπορίου προσέφεραν εκπτώσεις 30% στα ηλεκτρονικά είδη και 19% στα έπιπλα, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο σε σχέση με πέρυσι.
Οι αναλυτές υπογραμμίζουν επίσης ότι οι καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο την επιλογή «Buy Now Pay Later», η χρήση της οποίας αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ κατά την Cyber Monday.
Η διαφήμιση
Όσον αφορά τις μεθόδους προώθησης των προϊόντων και των προσφορών τους, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου βασίστηκαν φέτος περισσότερο στις ειδοποιήσεις push, τα μηνύματα κειμένου και τις διαφημίσεις ροής βίντεο για να προσεγγίσουν τους αγοραστές, αυξάνοντας τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ κατά 56% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της Salesforce.
Η Adobe εκτιμά ότι περισσότερες από τις μισές αγορές στο διαδίκτυο σήμερα θα πραγματοποιηθούν από κινητές συσκευές, ενώ κατά την προσεχή εορταστική περίοδο οι συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων μπορεί για πρώτη φορά να ξεπεράσουν τις αγορές που πραγματοποιούνται από σταθερούς υπολογιστές.
Στους νικητές της καταναλωτικής κούρσας στις ΗΠΑ αναμένεται να συμπεριλαμβάνονται οι εταιρείας TJ Maxx, Ross, Walmart και Costco.
Μειωμένα επίπεδα αποθεμάτων
Σημειώνεται ότι, όπως τονίζουν ειδικοί αναλυτές, πολλοί λιανοπωλητές έχουν μειώσει τα επίπεδα αποθεμάτων για να διατηρήσουν το κεφάλαιο και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ο κίνδυνος για τους καταναλωτές, αν αργήσουν πολύ να αγοράσουν ένα προϊόν περιμένοντας τις καλύτερες προσφορές, στο τέλος αυτό να μην είναι διαθέσιμο.


Latest News

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari

Στο τιμόνι της Loro Piana o γιος του Μπερνάρ Αρνό, Φρεντερίκ
Η LVMH όρισε τον Φρεντερίκ Αρνό ως επικεφαλής της δημοφιλούς ιταλικής μάρκας κασμίρ Loro Piana, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης

«Κύμα» μποϊκοτάζ αμερικανικών προϊόντων - Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο
Την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, ξεφυτρώνουν οι εφαρμογές και οι διαδικτυακές ομάδες, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν μη αμερικανικά προϊόντα

Ποιοι υπερπλούσιοι αγοράζουν επαύλεις στο Λονδίνο
Αν και τα φορολογικά σχέδια της υπουγού οικονομικών διώχνουν πολλούς πλούσιους, κάποιοι σπεύδουν ομαδόν στο Λονδίνο για αγορές κατοικιών

Πόσα θα εισφέρει η Ford στη υπερχρεωμένη γερμανική θυγατρική της
Ο αντιπρόεδρος της Ford κάλεσε την ΕΕ να κάνει περισσότερα για να στηρίξει τα EV λέγοντας ότι είναι «θέμα ζήτησης»

Ποιος κολοσσός θα αγοράσει την αμερικανική φαρμακευτική Checkpoint
Η Checkpoint έχει λάβει έγκριση για φάρμακο για τον δεύτερο πιο κοινό τύπο καρκίνου του δέρματος στις ΗΠΑ
![Northvolt: Χρεοκοπία «καμπανάκι» για την Ευρώπη – Οι προκλήσεις στις μπαταριών ΕV [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_northvolt_factory-600x352.png)
Η χρεοκοπία της Northvolt «καμπανάκι» για την Ευρώπη - Οι προκλήσεις στις μπαταριών ΕV [γράφημα]
Το παράδειγμα της Northvolt είναι χαρακτηριστικό των προκλήσεων που υπάρχουν

Ανησυχούν για το μέλλον και αναθεωρούν τις προβλέψεις τους οι αερομεταφορείς
ι αεροπορικές εταιρείες διαπιστώνουν κάμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης λόγω οικονομικής αβεβαιότητας, Τραμπ και τραγικών συγκυριών