
«Αυτό το τριήμερο έγιναν τουλάχιστον 3 εκατομμύρια συναλλαγές, πωλήσεις με μέσο όρο απόδειξης γύρω στα 100 ευρώ. Και γι’ αυτό υπολογίζουμε ότι γενικότερα όλη αυτή η διπλή προωθητική ενέργεια έχει έναν τζίρο γύρω στα 300 εκατομμύρια το δεκαπενθήμερο» ανέφερε σε συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς. «Αν υπολογίσουμε ότι έχουμε μια αύξηση του τζίρου την περίοδο της Black Friday, Cyber Monday 10%, νομίζω ότι υπήρχε μια κινητικότητα στην αγορά κατά 10% και αυτό είναι θετικό» συμπλήρωσε.
Φέτος έχει ιδιαίτερη σημασία η Black Friday επισήμανε ο κ. Κορκίδης και εξήγησε τον λόγο. «Έχουν καταργηθεί οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και σωστά καταργήθηκαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οπότε το ενδιαφέρον των καταναλωτών το τράβηξε περισσότερο αυτό το τριήμερο, η εβδομάδα, οι 15 μέρες αν θέλετε, της Black Friday, Cyber Monday, προσφορών ουσιαστικά. Είδαμε ότι ο καιρός, παρά το γεγονός ότι δεν βοήθησε, δεν περιόρισε και την επισκεψιμότητα. Έχουμε μία αύξηση των online αγορών, δηλαδή σε ετήσια βάση, κατά 22%» τόνισε.
Εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές αγορές
Αυτό δείχνει μια εξοικείωση του καταναλωτή στο να κάνει ηλεκτρονικές αγορές και μάλιστα οι επτά στους δέκα σχεδόν, προσέθεσε, κάνουν τις αγορές τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή από ένα iPad.
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών στράφηκε κυρίως στα ηλεκτρονικά, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κορκίδης.
«Νομίζω ότι τα είδη τεχνολογίας είχαν τον πρώτο λόγο. Είχαν καλύτερες προσφορές, μεγαλύτερες εκπτώσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρχε μεγαλύτερο στοκ στην αγορά και στα καταστήματα αυτά, οπότε ήταν μια ευκαιρία να τα πουλήσουν. Μέσα στις γιορτές δεν πάμε να πάρουμε ψυγεία, κουζίνες, συσκευές ηλεκτρικές. Την τιμητική τους είχαν πολύ, eshop και οι ηλεκτρικές κουβέρτες απ’ ό,τι μαθαίνω. Το δεύτερο δηλαδή σε κατηγορία ήταν οικιακός εξοπλισμός, μικροσυσκευές. Μετά ήταν η ένδυση υπόδηση που παραδοσιακά είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καλλυντικά, είδη στολισμού και δώρα. Πολλοί έκαναν και κάποιες έξυπνες αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους για τις οικογενειακές τους και κοινωνικές τους υποχρεώσεις. Οπότε είναι η τελευταία περίοδος πριν την εορταστική και με καλές τιμές και με εκπτώσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κορκίδης συνέστησε όταν οι αγορές γίνονται από ιστοσελίδες, οι καταναλωτές να ελέγχουν και αν υπάρχει φυσικό κατάστημα στην επιχείρηση. «Αυτή είναι η εξασφάλισή μας, για να μπορέσουμε αν χρειαστεί να το αλλάξουμε. Αν κάτι είναι ελαττωματικό να έχει εγγύηση. Όλα αυτά θέλουν πάρα πολύ προσοχή. Νομίζω ότι είμαστε εξοικειωμένοι, αλλά τελευταία το ηλεκτρονικό έγκλημα είναι σε έξαρση και πρέπει και εμείς να είμαστε πολύ προσεκτικοί» επισήμανε.


Latest News

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση