«Αυτό το τριήμερο έγιναν τουλάχιστον 3 εκατομμύρια συναλλαγές, πωλήσεις με μέσο όρο απόδειξης γύρω στα 100 ευρώ. Και γι’ αυτό υπολογίζουμε ότι γενικότερα όλη αυτή η διπλή προωθητική ενέργεια έχει έναν τζίρο γύρω στα 300 εκατομμύρια το δεκαπενθήμερο» ανέφερε σε συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς. «Αν υπολογίσουμε ότι έχουμε μια αύξηση του τζίρου την περίοδο της Black Friday, Cyber Monday 10%, νομίζω ότι υπήρχε μια κινητικότητα στην αγορά κατά 10% και αυτό είναι θετικό» συμπλήρωσε.
Φέτος έχει ιδιαίτερη σημασία η Black Friday επισήμανε ο κ. Κορκίδης και εξήγησε τον λόγο. «Έχουν καταργηθεί οι ενδιάμεσες εκπτώσεις και σωστά καταργήθηκαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οπότε το ενδιαφέρον των καταναλωτών το τράβηξε περισσότερο αυτό το τριήμερο, η εβδομάδα, οι 15 μέρες αν θέλετε, της Black Friday, Cyber Monday, προσφορών ουσιαστικά. Είδαμε ότι ο καιρός, παρά το γεγονός ότι δεν βοήθησε, δεν περιόρισε και την επισκεψιμότητα. Έχουμε μία αύξηση των online αγορών, δηλαδή σε ετήσια βάση, κατά 22%» τόνισε.
Εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές αγορές
Αυτό δείχνει μια εξοικείωση του καταναλωτή στο να κάνει ηλεκτρονικές αγορές και μάλιστα οι επτά στους δέκα σχεδόν, προσέθεσε, κάνουν τις αγορές τους από το κινητό τους τηλέφωνο ή από ένα iPad.
Το ενδιαφέρον των καταναλωτών στράφηκε κυρίως στα ηλεκτρονικά, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κορκίδης.
«Νομίζω ότι τα είδη τεχνολογίας είχαν τον πρώτο λόγο. Είχαν καλύτερες προσφορές, μεγαλύτερες εκπτώσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρχε μεγαλύτερο στοκ στην αγορά και στα καταστήματα αυτά, οπότε ήταν μια ευκαιρία να τα πουλήσουν. Μέσα στις γιορτές δεν πάμε να πάρουμε ψυγεία, κουζίνες, συσκευές ηλεκτρικές. Την τιμητική τους είχαν πολύ, eshop και οι ηλεκτρικές κουβέρτες απ’ ό,τι μαθαίνω. Το δεύτερο δηλαδή σε κατηγορία ήταν οικιακός εξοπλισμός, μικροσυσκευές. Μετά ήταν η ένδυση υπόδηση που παραδοσιακά είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καλλυντικά, είδη στολισμού και δώρα. Πολλοί έκαναν και κάποιες έξυπνες αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους για τις οικογενειακές τους και κοινωνικές τους υποχρεώσεις. Οπότε είναι η τελευταία περίοδος πριν την εορταστική και με καλές τιμές και με εκπτώσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κορκίδης συνέστησε όταν οι αγορές γίνονται από ιστοσελίδες, οι καταναλωτές να ελέγχουν και αν υπάρχει φυσικό κατάστημα στην επιχείρηση. «Αυτή είναι η εξασφάλισή μας, για να μπορέσουμε αν χρειαστεί να το αλλάξουμε. Αν κάτι είναι ελαττωματικό να έχει εγγύηση. Όλα αυτά θέλουν πάρα πολύ προσοχή. Νομίζω ότι είμαστε εξοικειωμένοι, αλλά τελευταία το ηλεκτρονικό έγκλημα είναι σε έξαρση και πρέπει και εμείς να είμαστε πολύ προσεκτικοί» επισήμανε.
Latest News
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό
Αλλαγή ηγεσίας στη Xerox Hellas - Αποχωρεί ο Βασίλης Ραμπάτ μετά από 35 χρόνια
Ύστερα από 21 χρόνια στο ελληνικό branch της αμερικανικής πολυεθνικής, θα υπάρξει αλλαγή προσώπου στην ηγεσία της εταιρείας
Στην οικογένεια Σαράντη η Κάμπος Χίου – Έκλεισε το deal
Ύστερα από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, επετεύχθη η συμφωνία ανάμεσα στην οικογένεια Σαράντη και την Κάμπος Χίου, όπως είχε αναφέρει ο ΟΤ
«Καμπανάκι» από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς για τον αθέμιτο ανταγωνισμό από κινεζικές πλατφόρμες
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μιλά για ανισότητες από κινέζικα sites που έχουν διαφορετικό φορολογικό καθεστώς
Αύξηση 6,3% στις πωλήσεις της Jumbo το 2024 - Πότε θα δώσει guidance για το 2025
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Sunlight Group
Για την υποστήριξη αυτής της μετάβασης, η εταιρεία έχει ενισχύσει τις παγκόσμιες Ομάδες Business, Digital & IT
Όμιλος Μεϊδάνη: Στρατηγικές επενδύσεις σε νέα καταστήματα και υποδομές
Το περασμένο έτος ο Όμιλος Μεϊδάνη δημιούργησε 35 νέες θέσεις εργασίας, φτάνοντας συνολικά τους 390 εργαζομένους
Προχωρά η ΙPO της Τιτάν στη Νέα Υόρκη - Δείτε την αίτηση που κατατέθηκε στη SEC
Η αρχική δημόσια προσφορά θα περιλαμβάνει πρωτογενή προσφορά από Titan America και δευτερογενή πώληση από την Titan Cement International
Mohammad Tabish: Ο θαλάσσιος βιολόγος που δίνει δεύτερη ευκαιρία στην Avramar
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο Mohammad Tabish για την επόμενη ημέρα της Avramar - Το όραμα της βιωσιμότητας μέσω των νέων τεχνολογιών
Diageo και Αθηναϊκή ποντάρουν στα μη αλκοολούχα - Το εύρημα του Dry January
Λανσαρίσματα και νέες τάσεις έρχονται κατά τις ημέρες του Dry January - Εντείνεται ο ανταγωνισμός για Diageo, Αθηναϊκή και κολοσσούς της αγοράς