
Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν δημοπρατηθεί έργα ύψους 743 εκατ. ευρώ, από το πρόγραμμα ΑΙΓΙΣ, όπως δήλωσε ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό ΣΚΑΪ.
Μεταξύ των έργων που έχουν δημοπρατηθεί ή δημοπρατούνται αυτές τις ημέρες είναι η προμήθεια 25 αμφίβιων μονοκινητήριων αεροσκαφών και 4 δικινητήριων, 2 ελικοπτέρων μεσαίου τύπου, πυροσβεστικών οχημάτων, μετεωρολογικών σταθμών για την έγκαιρη προειδοποίηση φυσικών καταστροφών, μηχανολογικού εξοπλισμού και μηχανημάτων έργου για πρόληψη και άμεση επέμβαση στις φυσικές καταστροφές, συστημάτων πυρανίχνευσης και πυρόσβεσης, drones για εναέρια επιτήρηση κ.ά.
Όπλο η τεχνολογία
«Ο σκοπός είναι να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία προς όφελός μας. Η τεχνολογία μάς δίνει παραπάνω στοιχεία, άρα και τη δυνατότητα να έχουμε πιο έγκαιρη και ακριβή πρόγνωση για να προστατεύουμε τον κόσμο. Σε ό,τι έχει να κάνει με τις πυρκαγιές να φτάνουμε πιο γρήγορα και να τις προλαβαίνουμε στην έναρξή τους, σε ό,τι έχει να κάνει με τα πλημμυρικά φαινόμενα, ραντάρ και μετεωρολογικούς σταθμούς, ώστε να ξέρουμε καλύτερα τι πρόκειται να έρθει. Όλα αυτά θα υλοποιηθούν στα επόμενα δύο χρόνια, τόσος χρόνος απαιτείται για τους διαγωνισμούς. Το “όπλο” μας για φέτος το καλοκαίρι είναι η πρόληψη, η συνεργασία όλων, η καλύτερη οργάνωση και εμπροσθοβαρώς η αντιμετώπιση των κινδύνων πριν αυτοί έρθουν» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας.
Αναφορικά με τους ΟΤΑ που δεν έχουν ακόμα προχωρήσει σε καθαρισμούς των ρεμάτων της Αττικής, παρά το γεγονός ότι έχουν υπαχθεί σε καθεστώς Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας, ο κ. Κικίλιας δήλωσε ότι εφόσον χρειαστεί θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη. «Το επόμενο βήμα θα είναι να πάω στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, προκειμένου να ελέγξει, να υπάρχει μία προκαταρκτική και να ελεγχθούν όλοι αυτοί οι οποίοι είτε τώρα το χειμώνα με τα αντιπλημμυρικά έργα ή λίγο αργότερα με τα χιόνια ή το καλοκαίρι με τις αντιπυρικές ζώνες, δεν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους» είπε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα δήμων και δημάρχων όπως, στη Γλυφάδα, στη Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη, στο Ελληνικό, στο Γαλάτσι κι άλλοι δήμαρχοι που έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά ωστόσο προσέθεσε ότι υπάρχουν και άλλοι οι οποίοι αδιαφορούν. «Αυτοί οι οποίοι αδιαφορούν βάζουν σε κίνδυνο τους δημότες, άρα τους πολίτες», επισήμανε.


Latest News

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024

Στο μισό τα αποθέματα νερού στην Αττική – Οι μεγάλες απώλειες και τα έργα για την υδροδότηση
Εντείνεται το πρόβλημα με την λειψυδρία στην Αττική – Τα αποθέματα υδάτων σε Μόρνο, Εύηνο, Μαραθώνα και Υλίκη

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ