Από ελληνικής πλευράς στους βασικούς ομιλητές του συνεδρίου θα είναι ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, η Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνα Τραυλού, και ο Δημήτρης Φαφαλιός πρόεδρος της Intercargo και γενικός γραμματέας της ΕΕΕ.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Η ελληνική ναυτιλία παραμένει ηγέτιδα παγκοσμίως [γραφήματα]
Στο συνέδριο θα μιλήσουν ακόμη οι Emanuele Grimaldi, Chairman, International Chamber of Shipping, ο Kitack Lim, γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ, ο John Kerry, αντιπρόσωπος του προέδρου των ΗΠΑ για την Κλιματική Αλλαγή και άλλοι επίσημοι.
Καύσιμα
Αντικείμενο της συνάντησης η πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας σε μία εποχή χωρίς άνθρακα. Η διεθνής ναυτιλία θα συζητήσει με τους προμηθευτές καυσίμων πως θα εξασφαλισθεί η διάθεση νέων καυσίμων μειωμένης περιεκτικότητας σε άνθρακα στα λιμάνια όλου του κόσμου.
Ο κόσμος θα χρειαστεί τη διαθεσιμότητα καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα από νέα μέρη, σε στρατηγικές τοποθεσίες, σε ευρεία κλίμακα, τονίζει το Διεθνές Ναυτικό Επιμελητήριο (ICS) και προσθέτει ότι υπάρχει ανάγκη να αυξηθεί σημαντικά η παραγωγή και η διαθεσιμότητα καυσίμων χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κοντά στα λιμάνια, ώστε να μεταφέρονται αυτά τα νέα καύσιμα, σε όλο τον κόσμο, όπως ακριβώς μεταφέρονται σήμερα τα ορυκτά καύσιμα.
Όπως εκτιμάται η ναυτιλία αναμένεται να μεταφέρει τουλάχιστον το 50% αυτών των καυσίμων παγκοσμίως. Επιπλέον μόνο η μελλοντική ζήτηση καυσίμων χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τη ναυτιλία, είναι ισοδύναμη με την τρέχουσα παγκόσμια παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, επισημαίνει το ICS, καθώς η ναυτιλία θα είναι χρήστης αυτών των καυσίμων χαμηλών εκπομπών
Όπως επισημαίνει το ICS η Διάσκεψη του COP28 για το κλίμα, είναι ένα βασικό ορόσημο στην πορεία προς την παγκόσμια απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, αποτελώντας το ενδιάμεσο σημείο μεταξύ της Συμφωνίας του Παρισιού του 2015 και του 2030 και αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για την αξιολόγηση της προόδου και τον σχεδιασμό μελλοντικών δράσεων. Αυτή η εκδήλωση θα βασιστεί στη νέα αναθεωρημένη στρατηγική που συμφωνήθηκε από τη ρυθμιστική αρχή της ναυτιλίας των Ηνωμένων Εθνών και τις συζητήσεις στο COP28, για να καθορίσει μια πορεία για τον κλάδο.
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία