
Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Δευτέρας 27 Νοεμβρίου στο λιμάνι της Νάξου με το πλοίο της Blue Star 1.
Συγκεκριμένα το πλοίο που ξεκίνησε από το λιμάνι του Πειραιά με τελικό προορισμό στο νησί της Ίου έκανε ενδιάμεση στάση στη Νάξο.
Απαγόρευση απόπλου
Κατά τη διαδικασία απόπλου σημειώθηκε επακούμβηση του πλοίου στον προβλήτα με συνέπεια άμεσα οι Αρχές να εκδώσουν απαγόρευση απόπλου προκειμένου να γίνου οι απαραίτητοι έλεγχοι.
Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό το εμπορικό σκάφος, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θήρα-Νάξος-Πάρος-Πειραιάς, παραμένει ακινητοποιημένο στο σημείο καθώς υπήρξε απαγόρευση απόπλου.
Αναμένεται να γίνει έρευνα για να διαπιστωθεί τυχόν βλάβη, ενώ δεν έχουν γίνει γνωστές πληροφορίες σχετικά με το πόσους επιβάτες μεταφέρει ή εάν υπήρξε κάποιος τραυματισμός κατά της διάρκεια της πρόσκρουσης.
Στο πλοίο βρίσκονται δεκάδες επιβάτες που παραμένουν εγκλωβισμένοι και αναμένεται να φτάσουν στον προορισμό τους με καθυστέρηση.
Πάντως σύμφωνα με τις λιμενικές αρχές η καθυστέρηση δεν πρόκειται να είναι μεγάλη.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά