
Τον… απαράβατο κανόνα του εμπορίου τηρούν ευλαβικά μεγάλοι οίκοι μόδας και διάσημα brands. Και αυτός δεν είναι άλλος από την απόκτηση καταστημάτων σε κεντρικούς δρόμους και malls, όπου περνάνε καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές.
Η αναζήτηση είναι διαρκής και όλοι προσπαθούν να εντοπίσουν μια ευκαιρία. Στο μέτρο φυσικά των δυνατοτήτων που διαθέτει ο καθένας, αφού η λειτουργία ενός τέτοιου σημείου συνεπάγεται αυξημένα έξοδα λειτουργίας.
Η φυσική παρουσία, παρότι βρισκόμαστε στην εποχή του omnichannel όπου οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κερδίζουν διαρκώς έδαφος θεωρείται αναγκαία στο σύγχρονο λιανεμπόριο.
Ακόμη και για μάρκες με ισχυρή διείσδυση στο αγοραστικό κοινό, οι οποίες θεωρητικά δεν χρειάζονται… κάποια έξτρα ώθηση.
Η αγοραστική εμπειρία που προσφέρουν άλλωστε είναι κάτι που αναζητά ένα μεγάλο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, προτού προχωρήσει στην αγορά προϊόντων.
«Χρυσάφι» τα ενοίκια σε Ερμού, Γλυφάδα και Κολωνάκι [πίνακας]
Η Ερμού και οι άλλοι κεντρικοί δρόμοι
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η οδός Ερμού στο Σύνταγμα. Την οποία διανύουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας.
Ενδεικτικά, «άγκυρα» στον πιο εμπορικό δρόμο της χώρας έριξε η Nike. Ο αντιπρόσωπος της διάσημης αμερικάνικης εταιρείας στην Ελλάδα, ο Ιταλός Percassi κέρδισε στον διαγωνισμό για την εκμίσθωση καταστήματος στην αρχή του δρόμου.
Παίρνοντας τη σκυτάλη από την Folli Follie που είχε μέχρι πρότινος τα δικαιώματα του brand στη χώρα μας αλλά και την ευθύνη λειτουργίας του συγκεκριμένου καταστήματος. Το οποίο θεωρείται χρυσωρυχείο και μια πραγματική μηχανή… μετρητών.
Παρουσία στον ίδιο δρόμο έχουν και η γερμανική Adidas, η οποία εκμίσθωσε το κατάστημα που παλαιότερα λειτουργούσε κατάστημα mothercare και η αλυσίδα καλλυντικών Sephora.
Ζήτηση υπάρχει και για τις περιοχές των Νοτίων Προαστίων, με την Ιωάννου Μεταξά στην Γλυφάδα να είναι ψηλά στην ατζέντα.

Τα malls και ο Πύργος Πειραιά
Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν τα malls, τα οποία μετά την πανδημία επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο.
Παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν σχετικά, αποδείχθηκαν πολύ σκληρά για να… πεθάνουν και πλέον θεωρούνται οι σύγχρονοι «ναοί της κατανάλωσης».
Πολλά brands δίνουν σκληρή μάχη για να πάρουν θέση, σε όσο το δυνατόν καλύτερο σημείο και είναι διατεθειμένα να πληρώσουν το κάτι παραπάνω.
Κάποια όπως το Golden Hall επεκτάθηκαν, άλλα προχώρησαν σε ριζικό λίφτινγκ, όπως το One Salonica Outlet ενώ άλλα όπως το River West Open λάνσαραν καινούργια concept, προσφέροντας μεγάλους εξωτερικούς χώρους αναψυχής.
Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του Navarino Agora της Costa Navarino στη Μεσσηνία, το οποίο συνδυάζει περισσότερα από 20 εμπορικά καταστήματα με εστιατόρια και θερινό σινεμά.
Με θέα στο μεγάλο λιμάνι
«Ηχηρά ονόματα» του retail έκλεισαν θέση και στον Πύργο Πειραιά, η «αναγέννηση» του οποίου προχωρά με εντατικούς ρυθμούς.
Ανάμεσά τους η ισπανική Zara, η οποία σχεδιάζει να ανοίξει ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της στον κόσμο, επιφάνειας περίπου 6.000 τ.μ.
Το παρόν στον πρώτο ψηφιακό και πράσινο πύργο θα δώσει και η κορυφαία βρετανική αλυσίδα sportware JD Sports και το premium γυμναστήριο Athlesis.
To Ελληνικό
Μια κατηγορία από μόνο του αποτελεί η ανάπλαση του Ελληνικού, και τα εμπορικά κέντρα που θα δημιουργηθούν στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου των Αθηνών.
Από το Riviera Galleria των 23.000 τ.μ μέχρι το Vouliagmenis Mall των 85.000 τμ. (εκμισθωμένη επιφάνεια) εκδηλώνεται όπως μαθαίνουμε ισχυρή ζήτηση, παρότι τα μισθώματα λέγεται πως είναι υψηλότερα σε σύγκριση με τις γύρω περιοχές.


Latest News

Trump Tower και στην Ελλάδα
Σύμφωνα με πληροφορίες των «ΝΕΩΝ» ο Οργανισμός Τραμπ αναζητεί το κατάλληλο μέρος στη χώρα μας όπου θα χτιστεί ο νέος ουρανοξύστης

Το Κολωνάκι βρίσκει πάλι τη λάμψη του – Επιστρέφουν retailers και επενδυτές real estate
Το Κολωνάκι ύστερα από το «στραπάτσο» της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας γνωρίζει άνθηση επενδύσεων στα εμπορικά ακίνητα

Ήπιες αυξήσεις στις τιμές κατοικιών στην Ευρωζώνη το 2025-2028 - Πρωτιά για την Ελλάδα
Για την Ευρωζώνη, η εικόνα που σχηματίζεται είναι μια αγορά ακινήτων που δεν καταρρέει αλλά ούτε και προσφέρει ουσιαστική αναπτυξιακή ώθηση
![Ακίνητα: Καλπάζουν οι τιμές – Αυξάνεται το κατασκευαστικό κόστος στην οικοδομή [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/28_03_ot_deikths_ktiria_ΕΧΟ-600x352.png)
Ζαλίζουν οι τιμές ακίνητων - Στα ύψη το κόστος της οικοδομής [γραφήματα]
Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζεται η ανοδική πορεία των τιμών στα ακίνητα επιτείνοντας το στεγαστικό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια με την Golden Visa και το Airbnb

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Νέα δεδομένα για το bonus δόμησης - Το ΣτΕ απέρριψε προσφυγή κατά οικοδομικής άδειας
Πρόκειται για την πρώτη προσφυγή κατά οικοδομικής άδειας που κάνει χρήση των μπόνους δόμησης και απορρίπτεται από το ΣτΕ ως εκπρόθεσμη

Πόσοι Έλληνες έχουν δεύτερη κατοικία – Το βασικό κριτήριο για την αγορά ακινήτου [πίνακας]
Αποκαλυπτική έρευνα της RE/MAX για τις νέες τάσεις στην κτηματαγορά - Τι ισχύει σε Ελλάδα και υπόλοιπη Ευρώπη
![Διαμερίσματα: Προσέγγισαν τα προ κρίσης χρέους επίπεδα οι τιμές το 2024 [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/evakinita6045-1024x682-1-600x400.jpg)
Πώς οι τιμές στα διαμερίσματα έφτασαν σε επίπεδα προ κρίσης [γραφήματα]
Τι δείχνει ανάλυση της Eurobank για τις τιμές στα διαμερίσματα - Η σύγκριση Ελλάδας με Ευρωζώνη

Το εργοστάσιο του Κεράνη στον Πειραιά γίνεται... κατοικίες – Ο ρόλος της Golden Visa
Βιομηχανική μονάδα στον Πειραιά θα μετατραπεί σε ένα συγκρότημα με 408 κατοικίες, καταστήματα, χώρους εστίασης και γραφεία

Σπίτι μου 2: Οι αγοραστές δεν τσιμπάνε πια με τα σπίτια «χρέπια» – Καμπανάκι για στρέβλωση της αγοράς
Το πολυδιαφημισμένο «Σπίτι μου 2» ενέτεινε τη στρέβλωση στην αγορά ακινήτων υποστηρίζουν αναλυτές. Πλέον πολλοί αγοραστές δεν είναι διατεθειμμένοι να πληρώσουν εξωφρενικά ποσά για σπίτια «χρέπια».