Τον… απαράβατο κανόνα του εμπορίου τηρούν ευλαβικά μεγάλοι οίκοι μόδας και διάσημα brands. Και αυτός δεν είναι άλλος από την απόκτηση καταστημάτων σε κεντρικούς δρόμους και malls, όπου περνάνε καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές.
Η αναζήτηση είναι διαρκής και όλοι προσπαθούν να εντοπίσουν μια ευκαιρία. Στο μέτρο φυσικά των δυνατοτήτων που διαθέτει ο καθένας, αφού η λειτουργία ενός τέτοιου σημείου συνεπάγεται αυξημένα έξοδα λειτουργίας.
Η φυσική παρουσία, παρότι βρισκόμαστε στην εποχή του omnichannel όπου οι ηλεκτρονικές πωλήσεις κερδίζουν διαρκώς έδαφος θεωρείται αναγκαία στο σύγχρονο λιανεμπόριο.
Ακόμη και για μάρκες με ισχυρή διείσδυση στο αγοραστικό κοινό, οι οποίες θεωρητικά δεν χρειάζονται… κάποια έξτρα ώθηση.
Η αγοραστική εμπειρία που προσφέρουν άλλωστε είναι κάτι που αναζητά ένα μεγάλο κομμάτι του καταναλωτικού κοινού, προτού προχωρήσει στην αγορά προϊόντων.
«Χρυσάφι» τα ενοίκια σε Ερμού, Γλυφάδα και Κολωνάκι [πίνακας]
Η Ερμού και οι άλλοι κεντρικοί δρόμοι
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η οδός Ερμού στο Σύνταγμα. Την οποία διανύουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας.
Ενδεικτικά, «άγκυρα» στον πιο εμπορικό δρόμο της χώρας έριξε η Nike. Ο αντιπρόσωπος της διάσημης αμερικάνικης εταιρείας στην Ελλάδα, ο Ιταλός Percassi κέρδισε στον διαγωνισμό για την εκμίσθωση καταστήματος στην αρχή του δρόμου.
Παίρνοντας τη σκυτάλη από την Folli Follie που είχε μέχρι πρότινος τα δικαιώματα του brand στη χώρα μας αλλά και την ευθύνη λειτουργίας του συγκεκριμένου καταστήματος. Το οποίο θεωρείται χρυσωρυχείο και μια πραγματική μηχανή… μετρητών.
Παρουσία στον ίδιο δρόμο έχουν και η γερμανική Adidas, η οποία εκμίσθωσε το κατάστημα που παλαιότερα λειτουργούσε κατάστημα mothercare και η αλυσίδα καλλυντικών Sephora.
Ζήτηση υπάρχει και για τις περιοχές των Νοτίων Προαστίων, με την Ιωάννου Μεταξά στην Γλυφάδα να είναι ψηλά στην ατζέντα.
Τα malls και ο Πύργος Πειραιά
Ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελούν τα malls, τα οποία μετά την πανδημία επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο.
Παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν σχετικά, αποδείχθηκαν πολύ σκληρά για να… πεθάνουν και πλέον θεωρούνται οι σύγχρονοι «ναοί της κατανάλωσης».
Πολλά brands δίνουν σκληρή μάχη για να πάρουν θέση, σε όσο το δυνατόν καλύτερο σημείο και είναι διατεθειμένα να πληρώσουν το κάτι παραπάνω.
Κάποια όπως το Golden Hall επεκτάθηκαν, άλλα προχώρησαν σε ριζικό λίφτινγκ, όπως το One Salonica Outlet ενώ άλλα όπως το River West Open λάνσαραν καινούργια concept, προσφέροντας μεγάλους εξωτερικούς χώρους αναψυχής.
Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του Navarino Agora της Costa Navarino στη Μεσσηνία, το οποίο συνδυάζει περισσότερα από 20 εμπορικά καταστήματα με εστιατόρια και θερινό σινεμά.
Με θέα στο μεγάλο λιμάνι
«Ηχηρά ονόματα» του retail έκλεισαν θέση και στον Πύργο Πειραιά, η «αναγέννηση» του οποίου προχωρά με εντατικούς ρυθμούς.
Ανάμεσά τους η ισπανική Zara, η οποία σχεδιάζει να ανοίξει ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα της στον κόσμο, επιφάνειας περίπου 6.000 τ.μ.
Το παρόν στον πρώτο ψηφιακό και πράσινο πύργο θα δώσει και η κορυφαία βρετανική αλυσίδα sportware JD Sports και το premium γυμναστήριο Athlesis.
To Ελληνικό
Μια κατηγορία από μόνο του αποτελεί η ανάπλαση του Ελληνικού, και τα εμπορικά κέντρα που θα δημιουργηθούν στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου των Αθηνών.
Από το Riviera Galleria των 23.000 τ.μ μέχρι το Vouliagmenis Mall των 85.000 τμ. (εκμισθωμένη επιφάνεια) εκδηλώνεται όπως μαθαίνουμε ισχυρή ζήτηση, παρότι τα μισθώματα λέγεται πως είναι υψηλότερα σε σύγκριση με τις γύρω περιοχές.
Latest News
Αirbnb για Βαρκελώνη: Κλειστά ακίνητα, εκτόξευση ενοικίων - Κερδισμένοι οι ξενοδόχοι
H Airbnb καλεί σε επανεξέταση της αυστηρής πολιτικής της Βαρκελώνης για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις μετά από 10ετή εμπειρία του μέτρου
Με ψαλιδισμένο budget το λίφτινγκ στα διατηρητέα κτίρια – «Καμπανάκι» από φορείς
Συρρικνώθηκε το πρόγραμμα αστικών αναπλάσεων και μαζί το «Διατηρώ» - Για τις αρχές του 2025 έχει μετατεθεί η έναρξη του προγράμματος – Δεύτερη επιστολή διεθνών φορέων στον πρωθυπουργό
Νέο ράλι στα ενοίκια και το 2025 - Τι εκτιμάει η αγορά [πίνακες]
Η έλλειψη προσφοράς και οι αυξήσεις τιμών καθιστούν τα ακίνητα με υψηλά ενοίκια δυσεύρετα
Αντικειμενικές αξίες: Τι αλλάζει στον υπολογισμό της αξίας των ακινήτων
Νέα απόφαση του υπουργείου Οικονομικών ξεκαθαρίζει το τοπίο για ακίνητα εντός και εκτός του συστήματος – Τι ισχύει για προσόψεις, υπόγεια, παλαιότητα, συντελεστές αξιοποίησης οικοπέδου
Χορός εκατοντάδων εκατομμυρίων στις μεταβιβάσεις ακινήτων – Τα στοιχεία της ΑΑΔΕ
Στα 342 εκατ. ευρώ οι φόροι από αγοραπωλησίες για ακίνητα το 9μηνο – Πάνω από 33.100 ακίνητα αξίας 3 δις ευρώ άλλαξαν χέρια φέτος
Τα απλήρωτα κοινόχρηστα «μπλοκάρουν» τις μεταβιβάσεις ακινήτων
Σκέψεις για «μπλόκο» στις μεταβιβάσεις ακινήτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων χρωστούν κοινόχρηστα, πέφτουν στο τραπέζι
Στον «πυρετό» του real estate η Εκκλησία της Ελλάδος
Έντονο το επενδυτικό ενδιαφέρον της Εκκλησίας για ακίνητα όπου υλοποιούνται projects εκατομμυρίων ευρώ
«Βόμβα» για το εμπόριο τα ενοίκια – Οι ιδιοκτήτες ζητούν διπλάσιες τιμές [γραφήματα]
Για εκτόξευση των τιμών στα ενοίκια μιλούν οι έμποροι – Φόβοι ότι οι πολυεθνικές θα μονοπωλήσουν τους δημοφιλείς δρόμους
Τα βήματα για την εξαγορά καταπατημένων ακινήτων - Τι πρέπει να κάνετε
Άνοιξε η ψηφιακή πλατφόρμα για τα καταπατημένα ακίνητα - Το τίμημα εξαγοράς προσδιορίζεται με βάση την αντικειμενική αξία
Αρχές Ιανουαρίου το «Σπίτι μου 2» - Οι αλλαγές και οι νέοι δικαιούχοι
Ο αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας Νίκος Παπαθανάσης μίλησε για το πρόγραμμα «Σπίτι μου 2» - Ποιους αφορά