Αρκεί μόνο το άκουσμα του ονόματος Τέιλορ Σουίφτ ώστε οι θαυμαστές της να καθηλωθούν μπροστά σε οθόνες γα να δουν αθλητικά γεγονότα, να συρρεύσουν σε κινηματογραφικές αίθουσες και τώρα ίσως ακόμη και να κάνουν κράτηση για κρουαζιέρα. Με τέτοια επιρροή, η Τέιλορ από ποπ είδωλο έχει γίνει οικονομικό φαινόμενο, αλλάζοντας τα πάντα στο διάβα της: Σειρά τώρα έχουν οι κρουαζιέρες.

Τέιλορ Σουίφτ: Πώς μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τις χρεώσεις αεροπορικών εταιρειών

Να τι συμβαίνει: Μια τριάδα ταξιδιωτικών πρακτόρων από την Marvelous Mouse Travels χορηγεί μια κρουαζιέρα στις Μπαχάμες για τέσσερις νύχτες πάνω στο Royal Caribbean Allure of the Seas, που ξεκινά στις 21 Οκτωβρίου 2024, μετά την τελευταία παράσταση της Σουίφτ στο Μαϊάμι. «Θα συνεργαστούμε με την Royal Caribbean που σχεδιάζει εκδηλώσεις [με θέμα] Τέιλορ κάθε βράδυ της κρουαζιέρας μας!» αναφέρεται σε μια ανάρτηση ιστολογίου που διευκρινίζει ότι το ταξιδιωτικό γραφείο δεν συνδέεται με την μουσικό. Ένα άλλο σημαντικό σημείο που πρέπει να τονιστεί, για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις: η Τέιλορ Σουίφτ δεν θα είναι παρούσα στην κρουαζιέρα.

Αν και οι λεπτομέρειες δεν έχουν επιβεβαιωθεί, η ανάρτηση του ιστολογίου περιελάμβανε μια λίστα με πιθανές δραστηριότητες που κυμαίνονταν από την ανταλλαγή βραχιολιών φιλίας έως ένα θεματικό πάρτι.

Αν κρίνουμε από πρόσφατα γεγονότα, οι θαυμαστές της Τέιλορ Σουίφτ  θα συρρεύσουν για να απολαύσουν μια τέτοια εμπειρία, που θα μπορούσε να σημαίνει καλά πράγματα για τη εταιρεία κρουαζιέρας. Είναι ενδεικτικό ότι η AMC Entertainment, η οποία προβάλλει την ταινία Taylor Swift: The Eras Tour ανακοίνωσε στις αρχές Οκτωβρίου ότι είχε πουλήσει εισιτήρια αξίας άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Swiftonomics

Ο διευθυντής μάρκετινγκ ανάπτυξης στο SeatGeek δήλωσε στο CNN ότι η περιοδεία Eras «ξαναγράφει το βιβλίο των οικονομικών της ψυχαγωγίας… [Η Τέιλορ Σουίφτ] δεν είναι απλώς μια ερμηνεύτρια – είναι ένα οικονομικό φαινόμενο».

Η περιοδεία Eras έδωσε ώθηση στην οικονομία σε πολλές πόλεις της βόρειας Αμερικής από τις οποίες πέρασε. Οι τελευταίες έξι νύχτες της περιοδείας στο Λος Άντζελες εκτιμάται ότι θα αποφέρουν 320 εκατομμύρια δολάρια στην πόλη, σύμφωνα με το California Center for Jobs and the Economy.

Οι θαυμαστές της Σουίφτ, γνωστοί ως «Swifties», ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια ανά παράσταση στις τοπικές οικονομίες σε εισιτήρια, ρούχα, ταξίδια, φαγητό και εμπορεύματα, σύμφωνα με έρευνα της QuestionPro.

Η Ένωση Ταξιδίων των ΗΠΑ λέει ότι οι δαπάνες βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με εκείνο της διοργάνωσης του Super Bowl – αλλά «συνέβη σε 53 διαφορετικές νύχτες σε 20 διαφορετικές τοποθεσίες κατά τη διάρκεια πέντε μηνών. Τα αστικά κέντρα σε όλη τη χώρα έχουν απολαύσει μια εισροή επισκεπτών και μια ώθηση δαπανών χάρη στην Τέιλορ Σουίφτ».

Η Federal Reserve σχολίασε: «Ο Μάιος ήταν ο ισχυρότερος μήνας για τα έσοδα από ξενοδοχεία στη Φιλαδέλφεια από την έναρξη της πανδημίας, σε μεγάλο βαθμό λόγω της εισροής επισκεπτών για τις συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ».

Οι εταιρείες κρουαζιέρας σε καλή θέση

Δυστυχώς για την AMC, παρά τον εκπληκτικό αριθμό εισιτηρίων για το «Eras», οι μετοχές της κινούνται πτωτικά κατά 79% φέτος. Τα πράγματα φαίνονται πολύ καλύτερα για τη μετοχή της Royal Caribbean, η οποία σημείωσε άνοδο 108% φέτος και πρόσφατα αύξησε την πρόβλεψή της για ετήσια κέρδη. Οι ανταγωνιστές Carnival και Norwegian Cruise Line τα πάνε επίσης καλά, σημειώνοντας άνοδο 82% και 21% φέτος, αντίστοιχα.

Πάντως αν και άλλες εταιρείες κρουαζιέρας ξεκινήσουν θεματικά ταξίδια με θέμα την Τέιλορ Σουίφτ, είναι πολύ πιθανό να δουν επίσης ούριο άνεμο να πνέει στα πανιά τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tέχνη και Ζωή