Η νέα εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων έξυπνων αυτοκινήτων της Huawei Technologies πρόκειται να αποτιμηθεί έως και 250 δισεκατομμύρια γιουάν (34,67 δισεκατομμύρια δολάρια) μετά την πώληση πακέτων μετοχών σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Changan Auto, σημειώνουν τρεις πηγές σε αποκλειστικό ρεπορτάζ του το Reuters.
Η κινεζική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα δημιουργήσει ένα παρακλάδι της εταιρείας Intelligent Automotive Solution (IAS) η οποία θα λάβει τις βασικές τεχνολογίες και πόρους της IAS. Σημειώνεται ότι η IAS είχε ως στόχο να γίνει η αντίστοιχη του γερμανικού προμηθευτή αυτοκινήτων Bosch στην εποχή του έξυπνου ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Η Changan Auto και η μητρική της, η κρατική China Ordnance Equipment Group – επίσης γνωστή ως China South Industries Group – εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν περίπου το 35% και το 5% αντίστοιχα της νέας εταιρείας, η οποία θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 200 δισεκατομμύρια έως 250 δισεκατομμύρια γουάν, σύμφωνα με δύο πηγές του Reuters.
Honor: Έτοιμη για αρχική δημόσια προσφορά
Μειοψηφικά πακέτα πιθανολογείται ότι θα έχουν οι κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες FAW Group και Dongfeng Motor Group, οι οποίες βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες συνομιλίες με την Huawei για την απόκτηση έως και 5% έκαστη, σύμφωνα με το Reuters.
Η Huawei θα παραμείνει πιθανότατα ο μοναδικός μεγάλος μέτοχος με 40% έως 50% για τουλάχιστον τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας – ιδίως ο διαχωρισμός ιδιοκτησίας και η αποτίμηση – δεν έχουν οριστικοποιηθεί και υπόκεινται σε αλλαγές. Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης σε ρυθμιστική έγκριση, όπως υποστήριξε μία από τις πηγές που μίλησαν στο Reuters.
Η Huawei επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας εταιρείας έξυπνων αυτοκινήτων της σε έναν αριθμό επενδυτών, συμπεριλαμβανομένης της Chongqing Changan Automobile, αλλά δεν σχολίασε τo ύψος της αποτίμησης.
Καινοτομία στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων
Πρόσθεσε ότι ήθελε να μεταφέρει τεχνολογίες και πόρους σε μια νέα εταιρεία για να συνεργαστεί με συνεργάτες για την προώθηση της καινοτομίας στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων και την προώθηση της ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας..
Το spin-off είναι σπάνιο για την Huawei, οι επιχειρήσεις της οποίας, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών και των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, ανήκουν στον ιδρυτή Ren Zhengfei και σχεδόν 100.000 εργαζομένους στο μετοχικό κεφάλαιο από την ίδρυση της εταιρείας το 1987. Το 2020, ένα χρόνο αφότου μπήκε στο στόχαστρο των αμερικανικών κυρώσεις για λόγους ασφαλείας, αναγκάστηκε να πουλήσει την οικονομική μάρκα smartphone Honor για να κρατηθεί «ζωντανή».
Ανώτατα στελέχη της Huawei θεωρούν τη νέα επιχειρηματική μονάδα ότι μπορεί να αποτελέσει έναν νέο μοχλό ανάπτυξης. Η επένδυση ανέρχεται σε 3 δισεκατομμύρια δολάρια από την ημέρα της ίδρυσής της ενώ το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης μετρά 7.000 άτομα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2022.
Ωστόσο, ήταν η μόνη ζημιογόνα μονάδα μεταξύ των βασικών έξι εταιρειών της Huawei και απέφερε έσοδα ενός δισεκατομμυρίου γουάν το πρώτο εξάμηνο του 2023, ένα κλάσμα του συνόλου των 310,9 δισεκατομμυρίων γουάν της εταιρείας, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα τον Αυγουστο.
Η Huawei έχει συνεργασίες με άλλες εταιρείες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Seres Group και Jianghuai Automobile, καθώς και με την Changan Auto με τις μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Avatr και Deepal.
Η νέα εταιρεία – που η Huawei είπε ότι θα ασχοληθεί με Ε&Α, παραγωγή, πωλήσεις και υπηρεσίες ευφυών συστημάτων αυτοκινήτων και λύσεων εξαρτημάτων – θα απορροφήσει επίσης άλλα περιουσιακά στοιχεία και πόρους του ομίλου που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία εκτός της επιχειρηματικής μονάδας IAS.
Latest News
Πόσο θα επηρεάσει την ηλεκτροκίνηση ο Ντόναλντ Τραμπ
Η πτώση των τιμών και η αύξηση της αυτονομίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται να αντισταθμίσουν τα αντικίνητρα των Ρεπουμπλικανών
Επιστρέφει σε ιδιώτες η Uniper - Τι σχεδιάζει το Βερολίνο
Η Γερμανία χρειάστηκε να εθνικοποιήσει την Uniper το 2022 για να αποφύγει την κατάρρευσή της εν μέσω της ενεργειακής κρίσης
Μπάιντεν: Διέγραψε το φοιτητικό χρέος 150.000 δανειοληπτών
Ο Μπάιντεν έχει διαγράψει το χρέος για περισσότερους από 5 εκατ. δανειολήπτες ομοσπονδιακών φοιτητικών δανείων, με συνολική ελάφρυνση 183,6 δισ. δολαρίων
Νέο mega-deal στη βιοτεχνολογία: Η Johnson & Johnson εξαγοράζει την Intra-Cellular
Τα φάρμακα για ψυχικές ασθένειες ήταν κάποτε σημαντικές πηγές εσόδων για φαρμακευτικές εταιρείες όπως η Johnson & Johnson και η Eli Lilly
Gazprom: Σχέδια για απολύσεις λόγω οικονομικών προβλημάτων
Σημαντικό το κόστος των κυρώσεων και της διακοπής της ροής φυσικού αερίου στην Ευρώπη - Τι πρότεινε η αντιπρόεδρος της ρωσικής εταιρείας αναφορικά με τη μείωση του προσωπικού
11+1 μέτρα για τη στεγαστική κρίση στην Ισπανία - Οι προτάσεις για ενοίκια, φόρους και Airbnb
Ο πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ αποκαλύπτει μέτρα για την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης στην Ισπανία
Ρεκόρ εξαγωγών ηλεκτρικής ενέργειας το 2024 στη Γαλλία
Κλειδί η αυξημένη παραγωγή πυρηνικής ενέργειας - Ο ρόλος του φυσικού αερίου και των ΑΠΕ
Αυξήθηκε 12% ο πλούτος των νοικοκυριών στην Ισπανία
Στα 2,3 τρισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο καθαρός χρηματοοικονομικός πλούτος των νοικοκυριών στην Ισπανία - Πιο χαμηλά ο δείκτης χρέους
Το Κρεμλίνο κάνει... πάρτι με εταιρείες από την ΕΕ - 3 δισ. έσοδα από φόρους
Οι ξένες εταιρείες στη Ρωσία και ειδικά όσες προέρχονται από την ΕΕ συνεισφέρουν σημαντικά στο πολεμικό ταμείο του Κρεμλίνου
Στα 31 δισ. δολ. τα κέρδη των αμερικανικών τραπεζών - Το καλύτερο τρίμηνο της 3ετίας
Οι προσδοκίες από την επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ και το dealmaking ευνοούν τις μεγάλες αμερικανικές τράπεζες