
Η Meta Platforms αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες της για τις πολιτικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της εντολής οι διαφημιστές να αποκαλύπτουν τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης όταν αλλάζουν εικόνες και βίντεο σε πολιτικές διαφημίσεις.
Ο Νικ Κλεγκ, Βρετανός πρώην πολιτικός και νυν πρόεδρος παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, εξήγησε νέους κανονισμούς για τις διαφημίσεις σε μια ανάρτηση ιστολογίου, χαρακτηρίζοντάς τις ως «σε γενικές γραμμές συνεπείς» σχετικά με το πώς ο γίγαντας των social media έχει χειριστεί τους κανόνες διαφήμισης κατά τη διάρκεια προηγούμενων εκλογικών αναμετρήσεων.
Αλλαγές στην ομάδα ασφαλείας τεχνητής νοημοσύνης της Meta Platforms
Αυτό που είναι διαφορετικό για την επερχόμενη προεκλογική περίοδο, ωστόσο, είναι η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης από τους διαφημιστές για τη δημιουργία εικόνων και κειμένου. Επεκτείνοντας μια προηγούμενη ανακοίνωση της Meta στις αρχές Νοεμβρίου, ο Κλεγκ είπε ότι από το επόμενο έτος, η Meta θα απαιτήσει από τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν έχουν χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη ή σχετικές τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας «για να δημιουργήσουν ή να τροποποιήσουν μια διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού ζητήματος σε ορισμένες περιπτώσεις».
«Αυτό ισχύει εάν η διαφήμιση περιέχει μια φωτορεαλιστική εικόνα ή βίντεο ή ρεαλιστικό ήχο, που δημιουργήθηκε ή τροποποιήθηκε ψηφιακά για να απεικονίσει ένα πραγματικό άτομο να λέει ή να κάνει κάτι που δεν είπε ή δεν έκανε», έγραψε ο Κλεγκ. «Ισχύει επίσης εάν μια διαφήμιση απεικονίζει ένα άτομο με ρεαλιστική εμφάνιση που δεν υπάρχει ή ένα ρεαλιστικό γεγονός που δεν συνέβη, αλλάζει υλικό από ένα πραγματικό γεγονός ή απεικονίζει ένα ρεαλιστικό γεγονός που φέρεται να συνέβη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια εικόνα, βίντεο ή ηχογράφηση της εκδήλωσης».
Κατά το πρόσφατο παρελθόν η Meta είχε δεχθεί… σφυροκόπημα από επικριτές, κυρίως κατά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, επειδή απέτυχε να ελέγξει και να μειώσει τη διάδοση παραπληροφόρησης στο πακέτο των εφαρμογών της, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Instagram.
Το 2019, η Meta Platforms επέτρεψε να παραμείνει στον ιστότοπο ένα ψηφιακά τροποποιημένο βίντεο της Νάνσυ Πελόζι, πρώην προέδρου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, το οποίο έμοιαζε σαν να μπερδεύει τα λόγια της από μέθη, ωστόσο αυτό το βίντεο δεν ήταν διαφήμιση, αναφέρει χαρακτηριστικά το CNBC.
Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης ως ένας τρόπος που επιβαρύνει τη δημιουργία παραπλανητικών διαφημίσεων είναι ένα νέο σοβαρό ζήτημα για την εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, από την οποία απολύθηκαν μεγάλα τμήματα της ομάδας ασφάλειας περιεχομένου στο πλαίσιο των προσπαθειών μείωσης του κόστους φέτος.
Τέλος, η Meta θα μπλοκάρει επίσης νέες διαφημίσεις για πολιτικά, εκλογικά και κοινωνικά θέματα κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας των εκλογών στις ΗΠΑ, κάτι που ο Κλεγκ είπε ότι είναι συνεπές με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτοί οι περιορισμοί θα αρθούν την επομένη της διεξαγωγής των εκλογών.


Latest News

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα

Πάτησε Γη ο γηραιότερος Αμερικανός αστροναύτης
Για τον Νταν Πέτιτ ήταν η τέταρτη αποστολή, αυξάνοντας τον συνολικό χρόνο του στο διάστημα σε 590 ημέρες

Το γεωστρατηγικό πόκερ με τα data centers – Ο άξονας Κρήτης - Κοζάνης
Η «ξαφνική» εμφάνιση της Τεχνητής Νοημοσύνης έφερε στο προσκήνιο μία ακόμη διάσταση της πολύτιμης γεωγραφικής θέσης της Ελλάδος: σταυροδρόμι δεδομένων και κόμβος data centers

Οι νέες απαιτήσεις της Google για τηλέφωνα και tablet Android
Η Google αυξάνει τον ελάχιστο αποθηκευτικό χώρο που πρέπει να έχουν οι συσκευές Android

Microsoft: Αναπτύσσει εργαλείο AI που λαμβάνει στιγμιότυπα οθόνης και προκαλεί… ανησυχία
Η Microsoft ανέστειλε τη λειτουργία το 2024 αφού πρώτη την δοκίμασε σε έναν μικρό αριθμό χρηστών και τώρα το επαναφέρει.

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν

Πως να γυρίσετε το χρόνο πίσω σε περίπτωση επίθεσης ransomware
Το ransomware έχει την ικανότητά του να κρυπτογραφεί δεδομένα και να αποκλείει την πρόσβαση των χρηστών σε εταιρικούς υπολογιστές, διακόπτοντας κρίσιμες εταιρικές διαδικασίες

Αύξηση σχεδόν 50% στις κυβερνοαπειλές παγκοσμίως - Αύξηση 126% στις επιθέσεις Ransomware
Το 1ο τρίμηνο του 2025, οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο ανά οργανισμό αυξήθηκαν κατά 47%, φτάνοντας κατά μέσο όρο τις 1.925 εβδομαδιαίες επιθέσεις, σύμφωνα με το Global Cyber Attack Report της Check Point

Πώς είναι το νέο χρώμα που ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Η επίμαχη ανακάλυψη σχετικά με το χρώμα επιτεύχθηκε με πείραμα που έριξε παλμούς λέιζερ στα μάτια, διεγείροντας τα κύτταρα του αμφιβληστροειδούς χιτώνα