Η Meta Platforms αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες της για τις πολιτικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της εντολής οι διαφημιστές να αποκαλύπτουν τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης όταν αλλάζουν εικόνες και βίντεο σε πολιτικές διαφημίσεις.
Ο Νικ Κλεγκ, Βρετανός πρώην πολιτικός και νυν πρόεδρος παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, εξήγησε νέους κανονισμούς για τις διαφημίσεις σε μια ανάρτηση ιστολογίου, χαρακτηρίζοντάς τις ως «σε γενικές γραμμές συνεπείς» σχετικά με το πώς ο γίγαντας των social media έχει χειριστεί τους κανόνες διαφήμισης κατά τη διάρκεια προηγούμενων εκλογικών αναμετρήσεων.
Αλλαγές στην ομάδα ασφαλείας τεχνητής νοημοσύνης της Meta Platforms
Αυτό που είναι διαφορετικό για την επερχόμενη προεκλογική περίοδο, ωστόσο, είναι η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης από τους διαφημιστές για τη δημιουργία εικόνων και κειμένου. Επεκτείνοντας μια προηγούμενη ανακοίνωση της Meta στις αρχές Νοεμβρίου, ο Κλεγκ είπε ότι από το επόμενο έτος, η Meta θα απαιτήσει από τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν έχουν χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη ή σχετικές τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας «για να δημιουργήσουν ή να τροποποιήσουν μια διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού ζητήματος σε ορισμένες περιπτώσεις».
«Αυτό ισχύει εάν η διαφήμιση περιέχει μια φωτορεαλιστική εικόνα ή βίντεο ή ρεαλιστικό ήχο, που δημιουργήθηκε ή τροποποιήθηκε ψηφιακά για να απεικονίσει ένα πραγματικό άτομο να λέει ή να κάνει κάτι που δεν είπε ή δεν έκανε», έγραψε ο Κλεγκ. «Ισχύει επίσης εάν μια διαφήμιση απεικονίζει ένα άτομο με ρεαλιστική εμφάνιση που δεν υπάρχει ή ένα ρεαλιστικό γεγονός που δεν συνέβη, αλλάζει υλικό από ένα πραγματικό γεγονός ή απεικονίζει ένα ρεαλιστικό γεγονός που φέρεται να συνέβη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια εικόνα, βίντεο ή ηχογράφηση της εκδήλωσης».
Κατά το πρόσφατο παρελθόν η Meta είχε δεχθεί… σφυροκόπημα από επικριτές, κυρίως κατά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, επειδή απέτυχε να ελέγξει και να μειώσει τη διάδοση παραπληροφόρησης στο πακέτο των εφαρμογών της, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Instagram.
Το 2019, η Meta Platforms επέτρεψε να παραμείνει στον ιστότοπο ένα ψηφιακά τροποποιημένο βίντεο της Νάνσυ Πελόζι, πρώην προέδρου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, το οποίο έμοιαζε σαν να μπερδεύει τα λόγια της από μέθη, ωστόσο αυτό το βίντεο δεν ήταν διαφήμιση, αναφέρει χαρακτηριστικά το CNBC.
Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης ως ένας τρόπος που επιβαρύνει τη δημιουργία παραπλανητικών διαφημίσεων είναι ένα νέο σοβαρό ζήτημα για την εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, από την οποία απολύθηκαν μεγάλα τμήματα της ομάδας ασφάλειας περιεχομένου στο πλαίσιο των προσπαθειών μείωσης του κόστους φέτος.
Τέλος, η Meta θα μπλοκάρει επίσης νέες διαφημίσεις για πολιτικά, εκλογικά και κοινωνικά θέματα κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας των εκλογών στις ΗΠΑ, κάτι που ο Κλεγκ είπε ότι είναι συνεπές με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτοί οι περιορισμοί θα αρθούν την επομένη της διεξαγωγής των εκλογών.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»