Περισσότεροι διαφημιστές είναι πιθανό να εγκαταλείψουν την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης X (πρώην twitter) του Ιλον Μασκ, μετά την επίθεση του δισεκατομμυριούχου εναντίον μεγαλων ονόματων της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης στην εκδήλωση DealBook των New York Times, αναφέρει το Reuters.
Η Walt Disney και η Warner Bros. Discovery ανέστειλαν τη διαφήμισή τους στη X νωρίτερα αυτό το μήνα, μετά την έγκριση από τον Musk μιας αντισημιτικής ανάρτησης που ισχυριζόταν ψευδώς ότι μέλη της εβραϊκής κοινότητας υποδαυλίζουν το μίσος κατά των λευκών.
Ίλον Μασκ: «Κανείς δεν μπορεί να με εκβιάσει» – Το μήνυμα στους διαφημιζόμενους
Αφού ζήτησε συγγνώμη για την ανάρτησή του στην εκδήλωση της Τετάρτης, ο Μασκ εξαπέλυσε ένα βωμολοχικό παραλήρημα εναντίον ορισμένων από τους διαφημιστές που εγκατέλειψαν την πλατφόρμα.
Ο επικεφαλής της Tesla αναγνώρισε επίσης ότι ένα εκτεταμένο μποϊκοτάζ από τους διαφημιστές θα μπορούσε να οδηγήσει σε πτώχευση το X, πρώην Twitter, αλλά υπέδειξε ότι το κοινό θα κατηγορήσει τις μάρκες και όχι τον ίδιο για μια πιθανή κατάρρευση.
Ωστόσο, η αναλύτρια της Insider Intelligence Τζάσμιν Ενμπεργκ δήλωσε ότι «αν κάποιος σκοτώνει το X, αυτός είναι ο Elon Musk – όχι οι διαφημιστές».
Πτώση της διαφημιστικής δαπάνης
Η εταιρεία έχει δεχτεί πυρά για χαλαρό έλεγχο του περιεχομένου, ειδικά από τους διαφημιστές που δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται δίπλα σε ακατάλληλο περιεχόμενο.
Η διαφημιστική δαπάνη για το X στις Ηνωμένες Πολιτείες από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους μειώθηκε κατά 64%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης μέσων ενημέρωσης Guideline, η οποία παρακολουθεί τα δεδομένα διαφημιστικής δαπάνης από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες.
Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στις ΗΠΑ μειώθηκαν επίσης κατά περίπου 19% από τότε που ο Μασκ εξαγόρασε το Twitter πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Data.ai.
Η Apple , η IBM , η Sony , η Disney, η Comcast , συμπεριλαμβανομένης της NBC Universal, και η Paramount αντιπροσώπευαν συλλογικά το 7% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στις ΗΠΑ για το X μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, όπως έδειξαν τα στοιχεία της Sensor Tower.
Εάν περισσότερες μεγάλες μάρκες φύγουν, το X θα πρέπει να εξαρτάται περισσότερο από μικρότερους διαφημιστές για να ενισχύσει τα έσοδα, σύμφωνα με την Sensor Tower.
«Ο Musk έχει δηλώσει ότι το Twitter αξίζει πολύ λιγότερο από τα 44 δισεκατομμύρια δολάρια που είχε πληρώσει γι’ αυτό. Είναι δύσκολο να ισχυριστεί κανείς ότι αυτό θα αλλάξει γρήγορα, αν οι διαφημιστές προσβληθούν έντονα με όσα είπε χθες», δήλωσε ο Russ Mould, διευθυντής επενδύσεων στην AJ Bell.
Latest News
Αντίο με αποζημίωση!
Για πρώτη φορά στην ιστορία η ισπανική νομοθεσία προβλέπει ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να αποχωρούν άμεσα και με αποζημίωση σε περίπτωση μη καταβολής μισθών
Κατά μέτωπον επίθεση Amazon σε Temu και Shein - Η πρόκληση του Amazon Haul
Το Amazon Haul ήρθε για να «χτυπήσει» τις χαμηλές τιμές που δίνουν οι κινεζικές πλατφόρμες - Το πείραμα της Amazon και το πρόβλημα με τις αποστολές
Η Γερμανία απαγορεύει την εισαγωγή ρωσικού LNG μέσω λιμανιών της
Το υπουργείο Οικονομίας δίνει εντολή στον τερματικό σταθμό εισαγωγής στη Γερμανία να αρνηθεί την προγραμματισμένη αποστολή LNG
Χωρίς... «ταραμασαλάτα» τα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία - Τι έχει συμβεί
Η απεργία που έχει ξεκινήσει σε εργοστάσιο παραγωγής σαλτσών και ντιπ στην Αγγλία, έχει αφαιρέσει την νοστιμιά από το αγγλικό τραπέζι!
Η απεργία έληξε, τα δύσκολα παραμένουν για την Boeing
Η Boeing έλυσε τα εύκολα - Τώρα έρχονται τα πιο σκληρά, υπαρξιακά προβλήματα
Στα 50 δισ. η αξία των Rolex Submariner που έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα
Δεκάδες μοντέλα της Rolex διαπραγματεύονται πάνω από τις τιμές λιανικής τους στη δευτερογενή αγορά
Θέλει ο Τραμπ εμπορικό πόλεμο; Πώς θα πρέπει να θωρακιστεί η ΕΕ;
Μετά την επανεκλογή Τραμπ πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες ανησυχούν - Ορισμένες φοβούνται ακόμη και έναν εμπορικό πόλεμο - Θα πρέπει η ΕΕ να θωρακιστεί καλύτερα;
Ηχηρή προειδοποίηση ΔΝΤ για την παραγωγικότητα στην Ευρώπη [γράφημα]
Η μεγάλη διαφορά στο κατά κεφαλήν εισόδημα της Ευρώπης με τις Ηνωμένες Πολιτείες αντανακλά πρωτίστως το αυξανόμενο έλλειμμα παραγωγικότητα υποστηρίζει το ΔΝΤ
Η Ευρώπη στο... χακί – Το 1/3 του προϋπολογισμού της ΕΕ για αμυντικές δαπάντες
Η ΕΕ αλλάζει πολιτική μετά την εκλογή Τραμπ - Σχεδόν 400 δισ. ευρώ από τα κοινοτικά κονδύλια θα δαπανηθούν για άμυνα και ασφάλεια
Η Wall Street καλωσορίζει την επιστροφή των παχυλών μπόνους
Μετά από δύο χρόνια ισχνών ή και καθόλου μπόνους, τα golden boys της Wall Street έχουν κάθε λόγο να χαίρονται