Ο ιταλός φυσικός Μπενεντέτο Βίνια ο οποίος ανέλαβε την υψηλότερη θέση στη Ferrari, αυτή του CEO, εδώ και λίγο περισσόρο από δύο χρόνια, στη φάση της μετάβασης της αυτοκινητοβιομηχανίας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, δεν πιστεύει ότι είναι παντογνώστης, σε αντίθεση με πολλούς ομοτίμους του.

Αυτό είπε μιλώντας στο Bloomberg αφενός για τα σχέδιά του για την ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία, αφετέρου για τη διαδρομή του ίδιου προς την κορυφή.

Ferrari: Οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων ξεπέρασαν τα παραδοσιακά μοντέλα

Συγκεκριμένα, απαντώντας στο τι συνιστά επιτυχημένο ηγέτη ο Βίνια αποκρούει την ψευδαίσθηση παντογνωσίας που πολλοί CEΟ αποκτούν ανερχόμενοι στην ιεραρχία. Αντίθετα, πρέπει κανείς να έχει τα μάτια και τα αυτιά ανοιχτά σε αυτά που λένε οι άλλοι μέσα και έξω από την εταιρεία. Υπάρχει κίνδυνος ότι από την θέση Διευθύνοντος Συμβούλου να χαθεί η σχέση με τους πελάτες και έτσι να παρερμηνεύεται το τι θέλουν ή τι πρέπει να πουληθεί σε αυτούς. Υπάρχει επίσης ο κίνδυνος απώλειας της επαφής με τους προμηθευτές, αλλά και με τους εργαζόμενους.

Όχι στις μεγάλες ομάδες

Ο Βίνια πιστεύει σε μικρότερες ομάδες, επειδή οι άνθρωποι αισθάνονται έτσι πιο ισχυροί, σαν να μέρος ενός συνόλου. Θεωρεί ότι όταν θέλεις να κάνεις κάτι νέο, η μικρότερη ομάδα παρουσιάζει πλεονεκτήματα, σε αντίθεση με μια μεγάλη ομάδα όπου οι συμμετέχοντες νιώθουν σαν αριθμοί. Σε μια μικρή ομάδα, ο καθένας νιώθει ότι συνεισφέρει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Επίσης, η ταχύτητα μάθησης από τα λάθη είναι πολύ μεγαλύτερη, τονίζει.

Προσοχή στον ευκίνητο αντίπαλο

Όσον αφορά τους μεγαλύτερους αντιπάλους, θεωρεί ότι οι αντίπαλοι μπορούν να είναι παντού και πρέπει πάντα να δίνεται προσοχή σε εταιρείες που είναι ευκίνητες και ευέλικτες γιατί μπορούν να εκπλήξουν την αγορά.

Παράνοια στην κορυφή

Ερωτηθείς αν ένας καλός διευθύνων σύμβουλος πρέπει να είναι παρανοϊκός, υποστηρίζει ότι επιβάλλεται, γιατί όταν είσαι στην κορυφή και θέλεις να μείνεις εκεί, πάντα πρέπει να αφουγκράζεσαι συνεχώς τι συμβαίνει γύρω σου.

«Πράσινη» Ferrari

Το να γίνεις πιο πράσινος, υποστηρίζει, είναι σημαντικό, ειδικά για μια εταιρεία πολυτελείας, επειδή μια εταιρεία πολυτελείας παράγει ένα συναισθηματικό προϊόν, ένα συμβολικό προϊόν, όχι ένα λειτουργικό προϊόν.  Υποστηρίζει ότι η Ferrari είναι ιδιαίτερα αφοσιωμένη, θέλοντας να γίνει ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2030.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου

Όσο για το μέλλον της αυτοκίνησης χωρίς οδηγό, πιστεύει ότι πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να μην ξέρουν να οδηγούν και θα υπάρχουν άνθρωποι που θα χαίρονται να οδηγούν. Σε έναν κόσμο όπου μερικές φορές τα πράγματα γίνονται πάρα πολύ από υπολογιστές, πρέπει να δώσουμε προσοχή ότι η νέα τεχνολογία, όποια κι αν είναι, θα είναι πάντα ένα εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιείται από τους ανθρώπους, και όχι αντίστροφα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή