Σε 24ωρη βάση και τις 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ, εγκαινιάζοντας την αντίστοιχη υπηρεσία για δωρεάν εξυπηρέτηση των πελατών της, που μπορούν να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους.
Η εταιρεία προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή μαζί της.
ΔΕΗ: Τι θα πουλά μέσα από τα καταστήματα της Κωτσόβολος
Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη:
· προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
· δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
· παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
· δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
· πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
· πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
· προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.
Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες
Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.
Με την υπηρεσία Video Call, με ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.
Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.
Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Latest News
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»
Να μπει «φρένο» στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας - Τι εκτιμά ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στην ανάγκη για πρωτόκολλα μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και ιδιωτικών νοσοκομείων
ΔΕΗ και Open Farm προωθούν τη βιώσιμη γεωργία στους μαθητές μέσω του “Carbon Farming Schools”
Στο πλαίσιο του προγράμματος, μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Κοζάνη, τη Φλώρινα, τη Μεγαλόπολη, την Ελευσίνα και την Αττική συμμετείχαν σε ενημερωτικές δράσεις
Τι έδειξε το ταμείο των εμπόρων τα Χριστούγεννα - Η έρευνα της ΕΣΕΕ [γραφήματα]
Τι έδειξε πανελλαδική έρευνα της ΕΣΕΕ στους εμπόρους για το ταμείο της χριστουγεννιάτικης και πρωτοχρονιάτικης αγοράς