
Στη σκηνή ανέβηκε ο Ιλον Μασκ για να αποκαλύψει λεπτομέρειες για το νέο και αντισυμβατικό pickup Cybertruck της Tesla, μία ημέρα αφότου εμφανίστηκε σε μια εκκεντρική συνέντευξη στο DealBook Summit στη Νέα Υόρκη. Σε εκείνη την προηγούμενη εκδήλωση, ο Μασκ υπερηφανεύτηκε: «Θα είναι το μεγαλύτερο λανσάρισμα προϊόντος από οτιδήποτε άλλο στη Γη φέτος».
Σε έναν αμυδρά φωτισμένο χώρο εκδηλώσεων στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο Οστιν του Τέξας, ο Ιλον Μασκ ξεσήκωσε τους παρευρισκόμενους θαυμαστές λέγοντας: «Αυτό που έχουμε εδώ είναι ένα καλύτερο φορτηγό από ένα φορτηγό, ενώ είναι επίσης ένα καλύτερο σπορ αυτοκίνητο από ένα σπορ αυτοκίνητο στο ίδιο πακέτο».
Ίλον Μασκ: Έφτασε το νέο Cybertruck της Tesla – Αργό και ακριβό, λένε οι επικριτές
The Cybertruck is the best product that Tesla has ever created pic.twitter.com/Ob7OJi8nbY
— Teslaconomics (@Teslaconomics) December 1, 2023
Ο Μασκ είπε ότι το σώμα του Cybertruck από σκληρό χάλυβα είναι αλεξίσφαιρο και ότι τα παράθυρά του είναι «αδιάβροχα». Πρόσθεσε ότι θα μπορούσε να ρυμουλκήσει πάνω από 11.000 λίβρες, να επιταχύνει από 0 στα 60 μίλια την ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα και ότι διαθέτει ένα «υπερ-σκληρό» σύνθετο κρεβάτι που έχει μήκος 1,8 μέτρα και 1,2 μέτρα πλάτος. Πρόσθεσε ότι το όχημα αυτό θα «αλλάξει την εμφάνιση των δρόμων» και ότι «το μέλλον μοιάζει τελικά με το μέλλον».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla δεν ανέφερε άμεσα την τιμολόγηση και το εύρος μπαταριών για το Cybertruck. Ο ιστότοπος της Tesla θα αποκάλυπτε ότι το βασικό μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς για το Cybertruck κοστολογείται τώρα περίπου 50% υψηλότερα από τα 40.000 δολάρια που αρχικά είχε στόχο η εταιρεία πριν από τυχόν φορολογικές ελαφρύνσεις ή άλλα κίνητρα.
Cybertruck Delivery Event https://t.co/rWd111HvHc
— Tesla (@Tesla) November 29, 2023
Στη συνέχεια παρουσίασε πολλά «Cybertrucks παραγωγής» σε φανατικούς πελάτες που στο τέλος κάποιοι από αυτούς έφυγαν με ένα τέτοιο όχημα.
Στην παρουσίαση των εταιρικών αποτελεσμάτων τον Οκτώβριο, ο Μασκ είχε μια πιο προσεκτική προσέγγιση, λέγοντας: «Θα υπάρξουν τεράστιες προκλήσεις για την επίτευξη όγκου παραγωγής με το Cybertruck και, στη συνέχεια, για να γίνει θετική η ταμειακή ροή του Cybertruck». Είπε επίσης εκείνη την εποχή, ότι «σκάψαμε τον τάφο μας με την Cybertruck», επισημαίνοντας «μοναδικές προκλήσεις» στην παραγωγή και την κυκλοφορία αυτού του φορτηγού στην αγορά.

Από 60.990 δολάρια
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Tesla, η εταιρεία θα πουλήσει το βασικό μοντέλο της οπισθοκίνητης έκδοσης του Cybertruck για περίπου 60.990 δολάρια και μια έκδοση «Cyberbeast» για 99.990 δολάρια, με την τετρακίνητη έκδοση να κοστίζει 79.900 δολάρια. Οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν για την έκδοση του τετρακίνητου οχήματος και το Cyberbeast το 2024, λέει ο ιστότοπος, και για το βασικό μοντέλο το 2025.
Το βασικό μοντέλο του Cybertruck με την πίσω κίνηση αναμένεται να έχει μπαταρία εμβέλειας 400 χιλιομέτρων περίπου και να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ την ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, και το τετρακίνητο Cybertruck αναμένεται να έχει αυτονομία 550 χιλιομέτρων και από 0 έως χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Το υψηλότερου επιπέδου Cyberbeast θα είχε την ταχύτερη επιτάχυνση και εμβέλεια 515 χλμ., εκτιμάται, με τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.
Η Tesla αποκάλυψε για πρώτη φορά το Cybertruck —με το γωνιακό και άβαφο σκληρό ατσάλινο σώμα του— τον Νοέμβριο του 2019. Προηγουμένως είχε ανακοινώσει ότι η παραγωγή του οχήματος θα ξεκινούσε το 2021 και το φορτηγό θα πωλούσε στην αρχική τιμή των 39.900 δολάρια με οπισθοκίνηση και περίπου 69.000 δολάρια για μια έκδοση τριών κινητήρων υψηλότερων προδιαγραφών, η οποία είναι πολύ πιο προσιτή από τις τιμές που ανέφερε η Tesla την Πέμπτη.
Η εταιρεία άρχισε να κάνει «κρατήσεις» 100 δολαρίων με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων για το Cybertruck μετά την αποκάλυψή του, και η εταιρεία είπε ότι έλαβε περισσότερες από ένα εκατομμύριο κρατήσεις από το ντεμπούτο του. Οι πελάτες πρέπει τώρα να καταβάλουν 250 δολάρια για να προχωρήσουν με μια παραγγελία Cybertruck, σύμφωνα με τον ιστότοπο της Tesla.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων