Έσοδα άνω του 1,28 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα αποφέρουν παγκοσμίως το 2024 τα κορυφαία και πιο δημοφιλή γυναικεία αθλήματα, σύμφωνα με εκτίμηση της Deloitte. Εάν αυτή η πρόβλεψη γίνει πραγματικότητα θα είναι η πρώτη φορά που τα ετήσια παγκόσμια έσοδα για τον γυναικείο αθλητισμό θα έχουν ξεπεράσει το φράγμα του 1 δισ. δολαρίων. Μάλιστα είναι ενδεικτικό ότι αυτό το ποσό είναι τουλάχιστον 300% υψηλότερο από την προηγούμενη αποτίμηση της Deloitte πριν από τρία χρόνια.

Η πρόβλεψη της Deloitte βασίζεται στις τρεις κύριες κατηγορίες εσόδων για τον γυναικείο αθλητισμό: τον ίδιον τον αγώνα την ημέρα τέλεσής του, την μετάδοσή του και τα διαφημιστικά έσοδα που θα αποφέρει.

Μάντσεστερ Σίτι: Η ομάδα που δίνει μεγαλύτερα μπόνους από τη Wall Street

Τα εμπορικά έσοδα, που περιλαμβάνουν χορηγίες συλλόγων, συνεργασίες και πωλήσεις, αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος το μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών εσόδων (696 εκατομμύρια δολάρια, 55%). Ακολουθούν τα έσοδα από τις μεταδόσεις (340 εκατομμύρια δολάρια, 27%) και τα έσοδα από την ημέρα του αγώνα (240 εκατομμύρια δολάρια, 18%).

Τα πιο πολύτιμα γυναικεία αθλήματα

Τα δύο πιο πολύτιμα γυναικεία αθλήματα προβλέπεται να είναι το ποδόσφαιρο (555 εκατομμύρια δολάρια με μερίδιο 43%) και το μπάσκετ (354 εκατομμύρια δολάρια και 28%), ενώ οι μεγαλύτερες γεωγραφικές αγορές το 2024 προβλέπεται να είναι η Βόρεια Αμερική (670 εκατομμύρια δολάρια με μερίδιο 52%) και η Ευρώπη (181 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, 14%).

Η Jennifer Haskel, επικεφαλής πληροφοριών για το τμήμα Sports Business Group της Deloitte, δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει εξαιρετική ανάπτυξη του γυναικείου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο, οδηγώντας σε σημαντική άνοδο στην εμπορική του αξία, η οποία με τη σειρά της οδήγησε σε αυξανόμενο ενδιαφέρον από τους επενδυτές . Το σημαντικότερο είναι ότι ο γυναικείος αθλητισμός θεωρείται ολοένα και περισσότερο ως ένα μοναδικό προϊόν που γίνεται ολοένα και πιο ξεχωριστό από τα ανδρικά ελίτ αθλήματα.

«Αυτή η αύξηση της προσέλκυσης θαυμαστών και επενδυτών οδηγεί σε νέες και βελτιωμένες ευκαιρίες για συλλόγους και πρωταθλήματα, και σε μεγαλύτερες εμπορικές συνεργασίες, αυξημένες συμμετοχές και μεγαλύτερους αγώνες. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι αυτή η ανάπτυξη παραμένει συνεπής και βιώσιμη, οι αθλητικές οργανώσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι επενδύσεις κατευθύνονται στα σωστά μέρη, όπως η ενθάρρυνση της αφοσίωσης των φιλάθλων, η ευημερία των παικτών και η διατήρηση του ανταγωνισμού μεταξύ των πρωταθλημάτων».

Αυξάνονται οι αποτιμήσεις για ομάδες και πρωταθλήματα

Η Deloitte αναμένει ότι οι αποτιμήσεις για ομάδες και πρωταθλήματα θα συνεχίσουν να αυξάνονται, με τις αξίες πολλών ομάδων να αναμένεται να ξεπεράσουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2024.

Εν τω μεταξύ, μεγάλες διοργανώσεις όπως είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών της FIFA και το τουρ της Γυναικείας Ένωσης Αντισφαίρισης (WTA) αναμένεται να συνεισφέρουν 425 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί στο 33% του προβλεπόμενου συνόλου.

Με τη σειρά της, η Deloitte αναμένει ότι το 2024 τα γυναικεία ελίτ αθλήματα θα συνεχίσουν να διαθέτουν πρόσθετους χρόνους μετάδοσης σε prime time, καθιστώντας τις γυναικείες εκδηλώσεις πιο εύκολες στην εύρεση και παρακολούθηση.

Ο Paul Lee, παγκόσμιος επικεφαλής έρευνας τεχνολογίας, μέσων και τηλεπικοινωνιών στην Deloitte, πρόσθεσε: «Ο γυναικείος αθλητισμός βρίσκεται σε μια εντυπωσιακή τροχιά ανάπτυξης. Ωστόσο, οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς, οι streamers και οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προβολή σημαντικών γεγονότων που προσελκύουν το ενδιαφέρον νέων και υπαρχόντων θαυμαστών, δημιουργώντας παράλληλα μια αξέχαστη και εντυπωσιακή εμπειρία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης