Ενα σημαντικό ψηφιακό έργο ολοκλήρωσε η Intrum η οποία όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της «πλέον προσφέρει σύγχρονες και εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, ενημέρωσης και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων στους πελάτες της».
Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Αντιδικίες για την αποδεικτική δύναμη των ιδιωτικών εγγράφων ενόψει πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης
Με την εγγραφή τους στο My Intrum Portal, οι οφειλέτες μπορούν με ευκολία, άνεση και ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, να:
• Ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις οφειλές τους σε πραγματικό χρόνο
• Έχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για την απαίτησή τους (όπως είναι υπόλοιπο οφειλής, ημερομηνία και ποσό επόμενης δόσης, κωδικός πληρωμής, διάρκεια δανείου κ.ά.)
• Υποβάλλουν ηλεκτρονικά, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, αιτήματα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησής της Intrum (Customer Support Center)
Ηλεκτρονική υπογραφή σύμβασης
Επιπλέον, με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής (e-Signature) που εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια από την Intrum, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να υπογράφουν τη σύμβαση ρύθμισης ηλεκτρονικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική μετάβαση σε σημείο εξυπηρέτησης.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι στο πλαίσιο των βελτιωμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τα γραπτά αιτήματα των δανειοληπτών –που υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο site της Intrum μέσω της ειδικής φόρμας αιτημάτων ή μέσω του My Intrum Portal– απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών από εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης. Όσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία, το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας.
Latest News
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
Frigoglass: Συμμετοχή στην BrauBeviale με νέα προϊόντα και υπηρεσίες
Στη BrauBeviale θα λάβει μέρος η Frigoglass πλαισιώνοντας το Εκθεσιακό Κέντρο της Νυρεμβέργης στη Γερμανία στις 26-28 Νοεμβρίου
Accenture: Το πρώτο gen AI studio στην Ελλάδα ως μέρος του παγκόσμιου δικτύου της
Το gen AI studio εντάσσεται στην επένδυση 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Accenture
Νέο επενδυτικό χτύπημα από την Vivartia – Προς εξαγορά της αλυσίδας Jackaroo
Η Vivartia βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για την απόκτηση της αλυσίδας street food – Τι κέντρισε το ενδιαφέρον της
Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Ασφάλεια και ποιότητα ζωής πρέπει να είναι προτεραιότητα της πολιτείας
Ο κ. Πέτρος Σουρέτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μίλησε στο Συνέδριο Green Deal του ΤΕΕ
Δεύτερο Ταμείο Ανάκαμψης «βλέπει» ο Καραβίας - Ανάγκη για επενδυτικό άλμα
Ως μεγάλη πρόκληση ανέφερε την αλλαγή μεγάλη συσχέτιση του ελληνικού ΑΕΠ με την κατανάλωση (φτάνει το 68,7% και είναι 15 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης)
Αυξημένη κατά 10% η επιβατική κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Οκτώβριο
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 7,4% και 11,1% τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΑΑ
Στο «μικροσκόπιο» του Ε.Β.Ε.Π. η ψηφιακή κάρτα εργασίας
Αναγκαίες οι προσαρμογές εφαρμογής για επιχειρήσεις με επιχειρησιακές ιδιομορφίες
Ξαναζωντανεύει το Κτήμα Νάσιουτζικ - Το σχέδιο του Μουσείου Μπενάκη
Το υπό μελέτη Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο για το Νάσιουτζικ στοχεύει στην προώθηση ενός προτύπου ήπιας ανάπτυξης ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού
Ποιους τομείς επιλέγουν στην Ελλάδα οι ξένες εταιρείες
Μόλις το 0,6% του συνολικού αριθμού των επιχειρήσεων όλων των κλάδων που δραστηριοποιούνται στη χώρα είναι συνδεδεμένο με ξένες επιχειρήσεις