Χωρίς ταξί θα μείνει η Αττική σήμερα και αύριο, καθώς οι αυτοκινητιστές συμμετέχουν στις απεργίες, ενάντια στο φορολογικό νομοσχέδιο.
Με ομόφωνη απόφαση όλων των παρατάξεων, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ αποφάσισε 48ωρη απεργία για την Τρίτη και Τετάρτη 5 και 6 Δεκεμβρίου. Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε τουλάχιστον άλλη μια ημέρα απεργία όταν θα ψηφίζεται το νομοσχέδιο στην Βουλή, δηλαδή την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι απεργία έχει ξεκινήσει από χθες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) που καλύπτει τα πρωτοβάθμια σωματεία ταξί σε όλη τη χώρα.
Συγκέντρωση στο Σύνταγμα
Σημειώνεται ότι στη 1 μετά το μεσημέρι, σήμερα, έχει απευθύνει κάλεσμα σε συγκέντρωση ενάντια στα φορολογικά μέτρα στην πλατεία Συντάγματος η συντονιστική επιτροπή Ελευθέρων Επαγγελματιών-Επιστημόνων-Επαγγελματοβιοτεχνών-Εμπόρων.
Σε ανακοίνωσή της, η επιτροπή επισημαίνει: «Τα νέα φορολογικά μέτρα, που προωθεί η Κυβέρνηση δεν καταπολεμούν, δυστυχώς, τη φοροδιαφυγή, αντίθετα, πλήττουν τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους επιστήμονες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που ασκούν ατομικά τη δραστηριότητά τους και προστατεύουν τα μεγάλα εισοδήματα και τις εταιρείες.
Η Κυβέρνηση, εάν πράγματι επιδιώκει την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, οφείλει να αξιοποιήσει τα σύγχρονα εργαλεία ελέγχου (έμμεσες τεχνικές ελέγχου, mydata, σύνδεση ταμειακών μηχανών με Υπουργείο Οικονομικών, εγκατάσταση POS κλπ), που επαίρεται ότι έχει στη διάθεσή της και να μην καταφεύγει σε αναχρονιστικές πρακτικές θέσπισης τεκμηρίων, που ενεργούν άδικα και ισοπεδωτικά.
Η εισαγωγή φορολογητέου τεκμαρτού εισοδήματος, η φορολόγηση δηλαδή για εισόδημα που δεν έχει αποκτηθεί, οδηγεί σε σημαντική οικονομική επιβάρυνση μεγάλο τμήμα ελευθέρων επαγγελματιών, επιστημόνων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η οποία έρχεται να προστεθεί πολλαπλασιαστικά στα ήδη υπάρχοντα οικονομικά τους προβλήματα, ως αποτέλεσμα της υπερδεκαετούς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, λόγω μνημονίων, πανδημίας, ενεργειακής κρίσης, ακρίβειας και πληθωρισμού.
Η Κυβέρνηση δείχνει να αγνοεί τα στοιχεία που η ίδια διαθέτει και τα οποία αποδεικνύουν ότι ένα σημαντικό τμήμα του ενεργού δυναμικού της ελληνικής οικονομίας, της μεσαίας τάξης, αδυνατεί να ανταποκριθεί σε βασικές του υποχρεώσεις, έχει σημαντικές οφειλές προς το Δημόσιο, τις Τράπεζες, τα Ασφαλιστικά Ταμεία και έχει απωλέσει ρυθμίσεις οφειλών με άμεσο κίνδυνο τη λήψη καταδιωκτικών μέτρων εις βάρος του».
Η απόφαση της Ομοσπονδίας των Ταξί
Στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) αναφέρει τα εξής:
Συνάδελφοι, σήμερα Παρασκευή 1/12/2023 η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί συγκάλεσε έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο.
Στο συμβούλιο αυτό συζητήθηκε για άλλη μια φορά για το πόσο ολοκληρωτικά καταστροφικό είναι το φορολογικό νομοσχέδιο για τον κλάδο και μας οδηγεί στην οικονομική εξόντωση και εξαθλίωση.
Η φορολόγηση με τεκμαρτό εισόδημα θα προκαλέσει υπέρμετρη επιδείνωση της κατάστασης όπου θα μας οδηγήσει στο κλείσιμο ή σε έξοδο από το επάγγελμα».
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
«Το υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο είναι μια απροκάλυπτη πρόθεση εξόντωσης κάθε μορφής ατομικής επιχειρηματικότητας», ενώ σημειώνει χαρακτηριστικά πως «είναι ωμή δολοφονία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των αξιών που υποτίθεται ότι παρέχει μια δημοκρατική χώρα στους πολίτες της. Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σχεδίασε τον εργασιακό θάνατο χιλιάδων επαγγελματιών, μεταξύ αυτών και των αυτοκινητιστών ταξί. Το ταξί κινδυνεύει με αφανισμό», αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση το ΣΑΤΑ.
Επίσης, υποστηρίζει ότι «πρόθεσή τους είναι να μας εξοντώσουν οικονομικά και να μας αναγκάσουν να παραδώσουμε τις άδειές μας σε πολυεθνικές και μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους».
Ειδικότερα, το ΣΑΤΑ σημειώνει πως «στόχος της κυβέρνησης είναι:
– Η εξαφάνιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των αυτοαπασχολούμενων.
– Η υπαλληλοποίηση 750.000 ανθρώπων που θα στελεχώσουν μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και πολυεθνικές.
– Η παροχή νέων φοροαπαλλαγών για το κεφάλαιο (μείωση των συντελεστών στους φόρους συγκέντρωσης κεφαλαίου και πώλησης εισηγμένων μετοχών), που προβλέπονται στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο».
Το ΣΑΤΑ διεκδικεί:
– Την απόσυρση του φορολογικού νομοσχεδίου.
– Την καθιέρωση αφορολόγητου ορίου στα 12.000 ευρώ.
– Την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
Latest News
Βαλτική Θάλασσα: Φρεγάτες και περιπολίες του ΝΑΤΟ
To NATO ξεκινά μια νέα αποστολή για την προστασία των υποθαλάσσιων καλωδίων στην περιοχή
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε τροπολογία για αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Τι προβλέπει
Η τροπολογία, που φέρει πρώτη την υπογραφή του προέδρου του κόμματος, Νίκου Ανδρουλάκη κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Τουρισμού
Φωτιά στο εργοστάσιο της Καραμολέγκος: Τι λένε πηγές της εταιρείας στον ΟΤ
Η φωτιά έχει πάρει διαστάσεις και στο σημείο επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις
Χαλάρωση σε ρυθμίσεις για την πράσινη μετάβαση ζητά ο Μητσοτάκης – Επιστολή σε φον ντερ Λάιεν
Για τις τιμές ρεύματος και αερίου που είναι αυξημένες 78% στην Ευρώπη σε σχέση με το 2019 έστειλε επιστολή ο πρωθυπουργός στην πρόεδρο της Κομισιόν
Κακοκαιρία: Δεμένα τα πλοία σε πολλά λιμάνια λόγω των θυελλωδών ανέμων
Κλειστή είναι η γραμμή Αρκίτσα-Αιδηψός, Καβάλα-Πρίνου Θάσου ενώ στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας Θάσου τα δρομολόγια εκτελούνται μόνο από το πλοίο «Άναξ»
Κάτω από το μηδέν η θερμοκρασία – Χιόνια και σε χαμηλό υψόμετρο
Επιμένει η κακοκαιρία με κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες, χαμηλές θερμοκρασίες, χιόνια ακόμα και σε χαμηλά υψόμετρα και θυελλώδεις άνεμους
«Είμαστε έτοιμη για συνεργασία με τον Τραμπ», διαμηνύει η Γροιλανδία
Ο πρωθυπουργός στη Γροιλανδία έχει υποστηρίξει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για ανεξαρτησία του νησιού από τη Δανία
Έτος διαχείρισης κρίσεων το 2025 για την Ευρώπη - Τι προβλέπει ο Economist
Η ήπειρος βρίσκεται στο πιο ευαίσθητο σημείο της εδώ και δεκαετίες - Υπάρχει ο κίνδυνος διαιρέσεων εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ
Μητσοτάκης από Σ. Αραβία: Ενισχύουμε τη συνεργασία σε ενέργεια, εμπόριο και επενδύσεις
Μητσοτάκης και Μπιν Σαλμάν επιβεβαίωσαν τη μεγάλη αξία που έχει η διμερής συνεργασία Ελλάδας - Σ. Αραβίας στην κρίσιμη αυτή συγκυρία