
Χωρίς ταξί θα μείνει η Αττική σήμερα και αύριο, καθώς οι αυτοκινητιστές συμμετέχουν στις απεργίες, ενάντια στο φορολογικό νομοσχέδιο.
Με ομόφωνη απόφαση όλων των παρατάξεων, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ αποφάσισε 48ωρη απεργία για την Τρίτη και Τετάρτη 5 και 6 Δεκεμβρίου. Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε τουλάχιστον άλλη μια ημέρα απεργία όταν θα ψηφίζεται το νομοσχέδιο στην Βουλή, δηλαδή την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι απεργία έχει ξεκινήσει από χθες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) που καλύπτει τα πρωτοβάθμια σωματεία ταξί σε όλη τη χώρα.
Συγκέντρωση στο Σύνταγμα
Σημειώνεται ότι στη 1 μετά το μεσημέρι, σήμερα, έχει απευθύνει κάλεσμα σε συγκέντρωση ενάντια στα φορολογικά μέτρα στην πλατεία Συντάγματος η συντονιστική επιτροπή Ελευθέρων Επαγγελματιών-Επιστημόνων-Επαγγελματοβιοτεχνών-Εμπόρων.
Σε ανακοίνωσή της, η επιτροπή επισημαίνει: «Τα νέα φορολογικά μέτρα, που προωθεί η Κυβέρνηση δεν καταπολεμούν, δυστυχώς, τη φοροδιαφυγή, αντίθετα, πλήττουν τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους επιστήμονες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που ασκούν ατομικά τη δραστηριότητά τους και προστατεύουν τα μεγάλα εισοδήματα και τις εταιρείες.
Η Κυβέρνηση, εάν πράγματι επιδιώκει την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, οφείλει να αξιοποιήσει τα σύγχρονα εργαλεία ελέγχου (έμμεσες τεχνικές ελέγχου, mydata, σύνδεση ταμειακών μηχανών με Υπουργείο Οικονομικών, εγκατάσταση POS κλπ), που επαίρεται ότι έχει στη διάθεσή της και να μην καταφεύγει σε αναχρονιστικές πρακτικές θέσπισης τεκμηρίων, που ενεργούν άδικα και ισοπεδωτικά.
Η εισαγωγή φορολογητέου τεκμαρτού εισοδήματος, η φορολόγηση δηλαδή για εισόδημα που δεν έχει αποκτηθεί, οδηγεί σε σημαντική οικονομική επιβάρυνση μεγάλο τμήμα ελευθέρων επαγγελματιών, επιστημόνων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η οποία έρχεται να προστεθεί πολλαπλασιαστικά στα ήδη υπάρχοντα οικονομικά τους προβλήματα, ως αποτέλεσμα της υπερδεκαετούς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, λόγω μνημονίων, πανδημίας, ενεργειακής κρίσης, ακρίβειας και πληθωρισμού.
Η Κυβέρνηση δείχνει να αγνοεί τα στοιχεία που η ίδια διαθέτει και τα οποία αποδεικνύουν ότι ένα σημαντικό τμήμα του ενεργού δυναμικού της ελληνικής οικονομίας, της μεσαίας τάξης, αδυνατεί να ανταποκριθεί σε βασικές του υποχρεώσεις, έχει σημαντικές οφειλές προς το Δημόσιο, τις Τράπεζες, τα Ασφαλιστικά Ταμεία και έχει απωλέσει ρυθμίσεις οφειλών με άμεσο κίνδυνο τη λήψη καταδιωκτικών μέτρων εις βάρος του».
Η απόφαση της Ομοσπονδίας των Ταξί
Στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) αναφέρει τα εξής:
Συνάδελφοι, σήμερα Παρασκευή 1/12/2023 η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί συγκάλεσε έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο.
Στο συμβούλιο αυτό συζητήθηκε για άλλη μια φορά για το πόσο ολοκληρωτικά καταστροφικό είναι το φορολογικό νομοσχέδιο για τον κλάδο και μας οδηγεί στην οικονομική εξόντωση και εξαθλίωση.
Η φορολόγηση με τεκμαρτό εισόδημα θα προκαλέσει υπέρμετρη επιδείνωση της κατάστασης όπου θα μας οδηγήσει στο κλείσιμο ή σε έξοδο από το επάγγελμα».
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
«Το υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο είναι μια απροκάλυπτη πρόθεση εξόντωσης κάθε μορφής ατομικής επιχειρηματικότητας», ενώ σημειώνει χαρακτηριστικά πως «είναι ωμή δολοφονία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των αξιών που υποτίθεται ότι παρέχει μια δημοκρατική χώρα στους πολίτες της. Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σχεδίασε τον εργασιακό θάνατο χιλιάδων επαγγελματιών, μεταξύ αυτών και των αυτοκινητιστών ταξί. Το ταξί κινδυνεύει με αφανισμό», αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση το ΣΑΤΑ.
Επίσης, υποστηρίζει ότι «πρόθεσή τους είναι να μας εξοντώσουν οικονομικά και να μας αναγκάσουν να παραδώσουμε τις άδειές μας σε πολυεθνικές και μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους».
Ειδικότερα, το ΣΑΤΑ σημειώνει πως «στόχος της κυβέρνησης είναι:
– Η εξαφάνιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των αυτοαπασχολούμενων.
– Η υπαλληλοποίηση 750.000 ανθρώπων που θα στελεχώσουν μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και πολυεθνικές.
– Η παροχή νέων φοροαπαλλαγών για το κεφάλαιο (μείωση των συντελεστών στους φόρους συγκέντρωσης κεφαλαίου και πώλησης εισηγμένων μετοχών), που προβλέπονται στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο».
Το ΣΑΤΑ διεκδικεί:
– Την απόσυρση του φορολογικού νομοσχεδίου.
– Την καθιέρωση αφορολόγητου ορίου στα 12.000 ευρώ.
– Την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.


Latest News

Το... χαρέμι του Μασκ και οι «λεγεώνες» παιδιών – Το συγκρότημα στο Όστιν
Ποιες τακτικές χρησιμοποιεί ο Μασκ για να διαχειριστεί τη «λεγεώνα» των μωρών του - και τις μητέρες τους. Έχει ήδη αποκτήσει 14 παιδιά, αλλά μπορεί να έχει πολλά περισσότερα

Άνοδος της θερμοκρασίας και τοπικές λασποβροχές
Ο καιρός ανά περιοχή – Η πρόγνωση της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για σήμερα Μεγάλη Τετάρτη

Από σήμερα η επιστροφή των πινακίδων για το Πάσχα - Ποιοι εξαιρούνται
Τι ισχύει με την επιστροφή πινακίδων σε ιδιοκτήτες οχημάτων που προέβησαν σε αντικοινωνική στάθμευση

Δένδιας – Πιτσιλής υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας: Στόχος η διαφάνεια στις αγορές των εξοπλιστικών
Πρέπει «να προστατεύσουμε τελικά το υστέρημα του Έλληνα φορολογούμενου» τόνισε ο Δένδιας

Μποϊκοτάζ της Κίνας στην Boeing - Σταματά να παραλαμβάνει αεροσκάφη
Κλιμακώνεται η εμπορική διαμάχη μεταξύ Κίνας και Ηνωμένων Πολιτειών

Μητσοτάκης: Χτίζουμε πάνω στα θεμέλια της δημοσιονομικής πειθαρχίας
Αισιόδοξος για τις προοπτικές της οικονομίας εμφανίστηκε ο Κ. Μητσοτάκης κατά την πρώτη του συνάντηση με τον νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ .Τασούλα

Από 16 Απριλίου σε ισχύ η επιστροφή πινακίδων - Ποιοι περιπτώσεις εξαιρούνται
Τι ισχύει με την επιστροφή πινακίδων σε ιδιοκτήτες οχημάτων που προέβησαν σε αντικοινωνική στάθμευση

Μικρή πτώση της θερμοκρασίας και αφρικανική σκόνη – Πού θα βρέξει
Τοπικές βροχές αναμένονται στην Αττική κυρίως τις μεσημβρινές ώρες οπότε είναι πιθανό να σημειωθεί μικρής διάρκειας καταιγίδα. Ο καιρός σήμερα

Αντίστροφη μέτρηση για τον Προσωπικό Αριθμό: Πότε έρχεται, πώς θα τον αποκτήσετε
Έρχεται να αντικαταστήσει τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα – Σύμφωνα με τον νόμο, ο Προσωπικός Αριθμός θα εμφανίζεται στις νέες ψηφιακές ταυτότητες

Απεργία στα ταξί σήμερα για τη διέλευση από τις λεωφορειολωρίδες
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί ζητά να ισχύσουν όσα αναφέρονται στο τελικό κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας