
Στις ράγες μπαίνει ξανά τις επόμενες μέρες ο σιδηρόδρομος με τα εμπορευματικά δρομολόγια να ξεκινούν πρώτα και τα επιβατικά να ακολουθούν, την ώρα που το υπουργείο Υποδομών εκπονεί σχέδιο για την συνολική αναμόρφωση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, όπως είπε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς στη διάρκεια του συνεδρίου του Υπερταμείου.
Σύμφωνα με όσα είπε, τα τρένα, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, στο τμήμα Λάρισα – Λιανοκλάδι θα κινούνται με ηλεκτροκίνηση, σε μονή γραμμή και με μικρότερες ταχύτητες, καθώς η κακοκαιρία Daniel είχε καταστρέψει μεγάλο τμήμα της τηλεδιοίκησης.
Τέμπη: Ριζικές αλλαγές στον σιδηρόδρομο
Από τις αρχές του 2024, το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΣΕ θα προχωρήσουν στις μόνιμες αποκαταστάσεις, το κόστος των οποίων εκτιμάται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Εάν τηρηθούν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, ενδέχεται η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας (διπλή γραμμή, με συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης) να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2025.
«Η στρατηγική μας δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου αλλά και στην βελτίωση των υποδομών», σημείωσε o Γιάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, ξεδιπλώνοντας το πλάνο της κυβέρνησης για την «αναγέννηση» των υποδομών.
Φορτσάρουν τα Logistics
Την ίδια στιγμή, νέο τοπίο φέρνει το 2024 στην αγορά των μεγάλων αποθηκευτικών χώρων με τους διαγωνισμούς για τα νέα κέντρα Logistics στη Φυλή και στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη να τρέχουν το νέο έτος.
Στη Φυλή, το μεγαλεπήβολο εγχείρημα θα επιτρέψει τη μετεγκατάσταση 391 μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σήμερα στον Ελαιώνα και διακινούν εμπορεύματα με περίπου 4.000 φορτηγά, ανακουφίζοντας τον Κηφισό και πολλές κομβικές οδικές αρτηρίες της Αττικής
«Στη Φυλή φέρνουμε επιχειρηματική δραστηριότητα με 391 εταιρείες, υπάρχει και σιδηροδρομική υποδομή. Το 2024 θα δημοπρατηθεί το έργο και θα βρούμε επενδυτή, 20 εκατ. ευρώ δίνει το Ταμείο Ανάκαμψης για την μετεγκατάσταση των επιχειρήσεων. Το συνολικό ύψος της επένδυσης θα ξεπεράσει τα 250 εκατ. ευρώ με τον επενδυτή να εισφέρει τα περισσότερα. Το 2024 θα δημοπρατήσουμε και το έργο για τη δημιουργία κέντρου Logistics στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη», επεσήμανε o Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος στάθηκε στην σημασία της επένδυσης σε καλύτερες υποδομές που θα καταστήσει την χώρα μας πιο ελκυστική σε επενδυτικά κεφάλαια ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στην δημιουργία ενός αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου για την μεταφορά εμπορευμάτων.
Ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος στα ΕΛΤΑ, έθεσε σαν στόχο τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να καταστούν mega χρήστης στα Logistics.
Στην διασφάλιση της επάρκειας και της ποιότητας των τροφίμων που καταναλώνουν οι πολίτες στάθηκε ο Απόστολος Αποστολάκος, Διευθύνων Σύμβουλος στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, δίνοντας έμφαση και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών που ακολουθεί ο Οργανισμός.
Την εξωστρέφεια, με στόχευση πέραν των ελληνικών συνόρων, επιδιώκει για την εταιρεία του ο Κωνσταντίνος Μπήτρος, Γενικός Διευθυντής της Inventio Consulting, προδιαγράφοντας παράλληλα καλύτερες μέρες για την πολλά υποσχόμενη αγορά των Logistics στη χώρα μας.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA