Τις αντοχές των κατασκευαστικών εταιρειών δοκιμάζει το πλήθος έργων που βρίσκεται σε εξέλιξη σε ολόκληρη την Ελλάδα, με την έλλειψη προσωπικού που ταλαιπωρεί τον κλάδο να βάζει προσκόμματα στην έγκαιρη και ομαλή ολοκλήρωση των έργων.
Την ίδια στιγμή, η δημιουργία του νέου Logistic Center στο Θριάσιο («Θριάσιο II», Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής Θριασίου Πεδίου), θα αλλάξει τα δεδομένα στην εφοδιαστική αλυσίδα της χώρας με το εγχείρημα να «φουλάρει» μηχανές από το νέο έτος.
logistics: Εκρηκτική η ζήτηση – Απαραίτητη η αναβάθμιση των υποδομών
«Υπάρχουν γκρίνιες αλλά θα βρούμε λύσεις»
«Υπάρχουν προβλήματα και γκρίνιες για τα δημόσια έργα (μετρό Θεσσαλονίκης, Flyover, μετρό στα Εξάρχεια, ΒΟΑΚ στην Κρήτη) τα ξέρουμε αυτά και είμαστε ανοιχτοί σε συζητήσεις, δεν υπάρχουν τέλειες μελέτες και τέλεια σχέδια. Θα βρούμε τον τρόπο να υλοποιήσουμε τα έργα, αυτή τη στιγμή έχουμε έλλειμμα προσωπικού στον κατασκευαστικό κλάδο με τις ανάγκες να είναι πολύ μεγάλες. Χρειαζόμαστε μηχανικούς και εργάτες, πρέπει να υπάρξουν ρηξικέλευθες λύσεις που να έχουν διάρκεια και να ξεπεραστούν οι αγκυλώσεις», σημείωσε, στο πλαίσιο συνεδρίου του Υπερταμείου, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, προαναγγέλοντας και την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου, σε μονή γραμμή και με ηλεκτροκίνηση.
Για τη γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα ανέφερε πως είναι ένα έργο νέας γενιάς που θα πάρει τον χρόνο του. «Πρέπει να απευθυνθούμε στον ιδιωτικό τομέα, πολλά οδικά έργα δεν είναι εντάξιμα σε χρηματοδοτικά εργαλεία, πρέπει να τρέξουν οι παραχωρήσεις της Αττικής Οδού και της Εγνατίας Οδού», κατέληξε.
Στις ράγες το Θριάσιο
«Η δημιουργία του Logistics Hub στο Θριάσιο Πεδίο (Θριάσιο ΙΙ) βρίσκεται στο τελικό στάδιο, περιμένουμε να ενεργοποιηθεί η παραχωρησιούχος εταιρεία για να ξεκινήσει το έργο που θα δημιουργήσει 5.000 θέσεις εργασίας όταν λειτουργήσει πλήρως, αναμορφώνοντας την εφοδιαστική αλυσίδα της χώρας», επεσήμανε ο Κώστας Κεσεντές, Πρόεδρος της ΓΑΙΑΟΣΕ. Μέσα στο 2024 θα τρέξει το έργο, αν και ο κ. Κεσεντές απέφυγε να δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του εγχειρήματος.
«Έχουμε υποβάλει προτάσεις 50,5 εκατ. ευρώ, με προοπτική το τελικό πλάνο να αγγίξει τα 100 εκατ. ευρώ, για την βελτίωση των υποδομών στις ήδη υπάρχουσες Βιομηχανικές Περιοχές και την δημιουργία νέων. Είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις για ενεργειακή εξοικονόμηση αλλά δε θα δώσουμε Βιομηχανικές Περιοχές για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάρκων, οι Βιομηχανικές Περιοχές είναι για μεταποίηση», επεσήμανε ο Θανάσης Ψαθάς, Διευθύνων Σύμβουλος στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ.
Ο κ. Ψαθάς, αν και απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες, αποκάλυψε πως έρχεται μεγάλη επένδυση σε βιομηχανική έκταση στη Βόρεια Ελλάδα, επένδυση που βάσει εκτιμήσεων ενδέχεται να ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.
«Αυτήν τη στιγμή ωριμάζουμε τεχνικά έργα 2,7 δισ. ευρώ σε όλη την χώρα, το πρόγραμμα Αιγίς που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης είναι η αιχμή του δόρατος», υποστήριξε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ.
Το πάνελ συντόνισε ο Σύμβουλος Έκδοσης του «Οικονομικού Ταχυδρόμου», Νίκος Φιλιππίδης.
Latest News
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ