Η μέγιστη ταχύτητα οδήγησης των περισσότερων δρόμων της ολλανδικής πρωτεύουσας μειώθηκε στα 30 χιλιόμετρα την ώρα, από τα σημερινά 50 χλμ/ώρα από την Παρασκευή. Το Άμστερνταμ εντάσσεται σε μια αυξανόμενη λίστα ευρωπαϊκών πόλεων που εγκαινιάζουν νέες προσπάθειες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Η γραφική πόλη προσπαθεί να εξισορροπήσει τον αντίκτυπο του αυξανόμενου πληθυσμού και του τουρισμού της στα περιορισμένα αυτοκίνητά της.
Από μια καμπάνια «Stay Away», που έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τους θορυβώδεις τουρίστες, μέχρι προτάσεις που στοχεύουν στον περιορισμό της κυκλοφορίας στο κέντρο, το Άμστερνταμ έχει λάβει συντονισμένα μέτρα φέτος για να κάνει τις γειτονιές του πιο κατοικήσιμες, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η πολύμηνη προσπάθεια μετάβασης σε νέες ταχύτητες προέρχεται από συνομιλίες με κατοίκους του Άμστερνταμ όπου τα δύο τρίτα λένε ότι η κυκλοφορία στη γειτονιά τους δεν είναι ασφαλής, ανέφερε ο δήμος σε ανακοίνωση. Ενώ κατά μέσο όρο περισσότερα από τρία σοβαρά ατυχήματα λαμβάνουν χώρα την ημέρα στην πόλη, το νέο όριο ταχύτητας μπορεί να μειώσει τέτοια περιστατικά έως και 30%, ανέφερε.
Οι στόχοι
Ο δήμος υποστηρίζει ότι το χαμηλότερο όριο ταχύτητας θα μειώσει στο μισό τον θόρυβο της κυκλοφορίας και θα επιτρέψει στους οδηγούς να έχουν περισσότερο χρόνο για να ανταποκριθούν σε απροσδόκητες καταστάσεις.
Περίπου 4.500 νέες πινακίδες κυκλοφορίας έχουν ήδη. Οι δημόσιες συγκοινωνίες όπως τα τραμ και τα λεωφορεία θα συνεχίσουν να λειτουργούν με μεγαλύτερες ταχύτητες 50 χλμ/ώρα καθώς χρησιμοποιούν αποκλειστικές γραμμές.
Η απόφαση της πόλης να μειώσει τα όρια ταχύτητας δεν άρεσε σε ορισμένους ντόπιους. Το Άμστερνταμ έχει μετατραπεί σε μια «τρελή» πόλη και τα 30 χλμ/ώρα είναι για μοτοποδήλατα, ένας θυμωμένος κάτοικος ανάρτησε στο X, παλαιότερα γνωστό ως Twitter.
Το Άμστερνταμ ακολουθεί πόλεις όπως οι Βρυξέλλες, το Παρίσι και η Μαδρίτη που έχουν μειώσει την ταχύτητα των δρόμων τα τελευταία χρόνια. Ο δήμος είπε ότι θα αναπροσαρμόσει τα φανάρια για καλύτερη κυκλοφορία, ενώ σημείωσε ότι οι αυτοκινητιστές στις Βρυξέλλες δεν έχουν βιώσει μεγαλύτερο χρόνο ταξιδιού από όταν μειώθηκαν οι ταχύτητες εκεί το 2021.
Η ολλανδική πρωτεύουσα αναδείχθηκε η δεύτερη καλύτερη πόλη μετά το Ελσίνκι σε νέα κατάταξη της αστικής κινητικότητας τη Δευτέρα.
Latest News
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια