
Το πρώτο της ουίσκι παραγωγής Κίνας, κυκλοφόρησε η Pernod Ricard SA, καθώς ο κολοσσός των οινοπνευματωδών ποτών προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την αυξανόμενη τοπική ζήτηση για premium ποτό παρά την υποτονική οικονομική ανάκαμψη της χώρας.
Το Chuan Pure Malt Whisky, που παρασκευάζεται στο αποστακτήριο Mount Emei της εταιρείας στην επαρχία Σετσουάν, βγαίνει στην αγορά σήμερα την Τετάρτη.
Το ποτό θα διατίθεται αρχικά στα 888 γιουάν (124 δολάρια) ανά φιάλη 700 χιλιοστόλιτρων μέσω των βασικών διανομέων της Pernod στην Κίνα και αργότερα θα είναι διαθέσιμο σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Pernod θα πουλάει επίσης δύο άλλους τύπους ουίσκι αποκλειστικά στο κατάστημα λιανικής του αποστακτηρίου προς 1.199 γιουάν και 1.488 γιουάν αντίστοιχα. Δεν αποκαλύφθηκε ακριβής χρονοδιάγραμμα για το πότε η Pernod σχεδιάζει να διαθέσει το Chuan εκτός Κίνας.
Με το βλέμμα στην Ασία
Οι παγκόσμιοι κολοσσοί του κλάδου, από την Pernod έως την Diageo Plc, εντείνουν τις προσπάθειες να προσελκύσουν τους πότες στην Ασία, ιδιαίτερα στην Κίνα και την Ινδία, αφού η περιοχή ξεπέρασε την Ευρωπαϊκή Ένωση πέρυσι και έγινε ο μεγαλύτερος αγοραστής στην αγορά σκωτσέζικου ουίσκι ύψους 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, έξι από τους 10 μεγαλύτερους προορισμούς εξαγωγής για το καταξιωμένο πνεύμα ήταν στην Ασία.
Συγκεκριμένα, η Pernod —η εταιρεία παραγωγής της βότκας Absolut και της σαμπάνιας Perrier-Jouet— επεκτείνει το αποτύπωμά της στην Κίνα, ανοίγοντας το πρώτο της αποστακτήριο στη χώρα το 2021. Η Pernod είναι η πρώτη διεθνής εταιρεία που παράγει ουίσκι στην Κίνα και διέθεσε 1 δισεκατομμύριο γιουάν ως μέρος μιας προσπάθειας δημιουργίας ενός brand που θα ταιριάζει στα τοπικά γούστα.
Η Pernod ξεκίνησε επίσης να πουλάει ένα σκωτσέζικο ουίσκι 24 ετών αποκλειστικά στην Κίνα πέρυσι και σχεδιάζει να λανσάρει περισσότερα προϊόντα καθώς η ζήτηση για premium ποτό παραμένει ανθεκτική ακόμη και όταν η οικονομία αντιμετωπίζει μια συνεχιζόμενη κρίση ακινήτων και την αδύναμη επιχειρηματική εμπιστοσύνη.
Έντονη γεύση
Σύμφωνα με το Bloomberg, το κινέζικο ουίσκι της Pernod έχει μια έντονη γεύση που ταιριάζει με την έντονη γεύση της τοπικής κουζίνας, συμπεριλαμβανομένων των ζεστών κατσαρολών και των πικάντικων φαγητών που ξεχωρίζουν το φαγητό σετσουάν.


Latest News

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Η αβεβαιότητα είναι υψηλότερη τώρα από την περίοδο του κορονοϊού
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κατανάλωση δεν ανακάμπτει», είπε ο Ντε Γκίντος, παρά κάποια θετικά στοιχεία

Η στιγμή του Big Bang για τις ευρωπαϊκές επενδύσεις - Τι βλέπει ο CEO του Deutsche Börse
Ο επικεφαλής του Deutsche Börse λέει ότι η ΕΕ πρέπει να εκμεταλλευτεί τη στροφή των επενδυτών σε αγορές εκτός ΗΠΑ

Deliveroo: Επιτέλους ανακοινώνει κέρδη - Τέλος στο «Flopperoo» (;)
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα πρώτα κέρδη από την έναρξη λειτουργίας της, μετά τα δύσκολα χρόνια, που της έδωσαν το παρατσούκλι «Flopperoo»

Όταν οι μετοχές πέφτουν ο Μπάφετ διαβάζει... ποίηση - Οι στίχοι που προτιμά
Αν συμβεί μια μεγάλη βουτιά «προσέξτε αυτούς του στίχους» συνηθίζει να λέει ο Γουόρεν Μπάφετ

To δασμολογικό μπαράζ Τραμπ δοκιμάζει τα όρια των κεντρικών τραπεζών
Η επόμενη εβδομάδα κρίνεται κρίσιμη αναφορά με τη νομισματική πολιτική - Οι καθοριστικές αποφάσεις

Στο τιμόνι της LVMH για άλλα δέκα χρόνια ο Μπερνάν Αρνό;
Η LVMH θα επιδιώξει να αυξήσει το όριο ηλικίας για τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρό της Μπερνάρ Αρνό στην ετήσια γενική συνέλευση

Ψηφίζει στην Ελλάδα για νέο πρόεδρο η ΔΟΕ - Τα μεγάλα ερωτηματικά για το οικονομικό της μοντέλο
Δεν είναι λίγες οι κριτικές που δέχεται η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή για το μοντέλο λειτουργίας της και καλούν για μείωση εξόδων

Η μυστική επένδυση του Πόλσον - Το ιστορικό κτήριο των 10 ορόφων στη Ν. Υόρκη
Το χρέος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων που αγόρασε ο Πόλσον χωρίς να γίνει αμέσως γνωστό

Μπορεί η Ευρώπη να τα βγάλει πέρα με μια Γερμανία που ξοδεύει χωρίς όριο;
Για να αποτρέψει τη Ρωσία, οι ειδικοί σε θέματα άμυνας πιστεύουν ότι η Ευρώπη θα πρέπει να δαπανά 3,5% του ΑΕΠ ετησίως για τις ένοπλες δυνάμεις της

Πλούσιους νέους Αμερικανούς αναζητά η Μποτσουάνα για τα διαμάντια της
Για να πουλήσει διαμάντια, η Μποτσουάνα αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα οπως το Instagram και το TikTok