Την πρώτη επίσημη Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», παρουσία στελεχών των μελών της ένωσης και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε ο θεσμικός ρόλος και το όραμα της ΕΣΕ τόσο για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και του κλάδου του λιανεμπορίου τροφίμων, όσο και για την προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αναλύθηκαν καίρια θέματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, ενώ σημαντική αναφορά έγινε σε προκλήσεις και ευκαιρίες για τον κλάδο.
Κλιματική αλλαγή: Πώς αδειάζει το τραπέζι και το πορτοφόλι μας
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΔΣ ΕΣΕ, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο και υπεύθυνο θεσμικό φορέα του λιανεμπόριου τροφίμων. Στόχος της είναι η προώθηση των θέσεων του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα, προς όφελος των καταναλωτών, της κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας και των μελών της».
Ο Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ, κ. Απόστολος Πεταλάς, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Οι αξίες της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας στηρίζονται στην υπευθυνότητα, την κοινωνική ευθύνη, τη διαφάνεια, την καινοτομία και την αειφορία. Δρούμε για τη διασφάλιση ενός υγιούς, νόμιμου και ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα του λιανικού και χονδρικού εμπορίου τροφίμων, προστατεύοντας επιχειρήσεις και καταναλωτές. Ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες προκλήσεις και τις νέες απαιτήσεις της εποχής, για προϊόντα και υπηρεσίες που προσδίδουν προστιθέμενη αξία».
Latest News
Τα κέρδη της Πίνδου από το +56% στην κατανάλωση κοτόπουλου - Επενδύσεις 45 εκατ.
Η Εκκλησία, το «άβατο» της Lidl και η αύξηση 56% της κατανάλωσης κοτόπουλου στη δεκαετία
Η Χίος μετακομίζει (;) στον Όλυμπο – Τα «κλειδιά» για να πετύχει το deal αδελφών Σαράντη – Ζαννάρα
Οι Γενοβέζοι, οι «χαρτωμένοι» καρποί της μανδαρινέας και το οικονομικό αποτύπωμα της Κάμπος Χίου - Ποιοι κυριαρχούν στους χυμούς ψυγείου
Φούσκωσε» ο τζίρος της Καραμολέγκος –Πότε θα ρίξει τις τιμές
Μια «ανάσα» από τα 140 εκατ. ο τζίρος της Καραμολέγκος - Πώς αναπτύσσεται σε Ελλάδα και Ρουμανία - Το κόστος δανεισμού
«Και με την βούλα» το deal του Σκλαβενίτη με τις Υπεραγορές Παπαντωνίου
Το πράσινο φως πήρε ο Σκλαβενίτης για την εξαγορά αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Κύπρο – Πόσο αυξάνεται το δίκτυο καταστημάτων
Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ στο ελαιοποιείο της Terra Creta
Τον γερμανό Πρόεδρο υποδέχθηκε ο Φώτης Σουσαλής, Olive Oil Plant & Sourcing Director της Melissa-Kikizas
Ξέσπασε «εμφύλιος» στο Βιολογικό Χωριό - Ποιος και γιατί προσφεύγει στη διαιτησία
Ρήξη επήλθε στους βασικούς μετόχους της εταιρείας Βιολογικό Χωριό – Η επικείμενη γενική συνέλευση και τα αρνητικά ίδια κεφάλαια
Νέο επενδυτικό χτύπημα από την Vivartia – Προς εξαγορά της αλυσίδας Jackaroo
Η Vivartia βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για την απόκτηση της αλυσίδας street food – Τι κέντρισε το ενδιαφέρον της
Τι δείχνει το ταμείο της Mars στην Ελλάδα - Γιατί πήγε στα δικαστήρια
Αισιόδοξη για την πορεία των μεγεθών της και τη φετινή χρονιά εμφανίζεται η διοίκηση της Mars Ελλάς
Λαϊκές αγορές: Στροφή στα σόσιαλ μίντια για προσέλκυση νέων ηλικιακά πελατών
Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους που συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και την ποικιλία προϊόντων που προσφέρουν οι λαϊκές αγορές
Ο αθέατος πόλεμος στο ράφι - Τα brands και οι «επιθέσεις» των PL [γράφημα]
Ποια θέση έχει η ιδιωτική ετικέτα στο καρότσι του Έλληνα καταναλωτή – Τι δείχνουν πρόσφατες μελέτες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών