
Την πρώτη επίσημη Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», παρουσία στελεχών των μελών της ένωσης και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε ο θεσμικός ρόλος και το όραμα της ΕΣΕ τόσο για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και του κλάδου του λιανεμπορίου τροφίμων, όσο και για την προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, αναλύθηκαν καίρια θέματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, ενώ σημαντική αναφορά έγινε σε προκλήσεις και ευκαιρίες για τον κλάδο.
Κλιματική αλλαγή: Πώς αδειάζει το τραπέζι και το πορτοφόλι μας
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΔΣ ΕΣΕ, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο και υπεύθυνο θεσμικό φορέα του λιανεμπόριου τροφίμων. Στόχος της είναι η προώθηση των θέσεων του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα, προς όφελος των καταναλωτών, της κοινωνίας, της ελληνικής οικονομίας και των μελών της».
Ο Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ, κ. Απόστολος Πεταλάς, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Οι αξίες της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας στηρίζονται στην υπευθυνότητα, την κοινωνική ευθύνη, τη διαφάνεια, την καινοτομία και την αειφορία. Δρούμε για τη διασφάλιση ενός υγιούς, νόμιμου και ελεύθερου ανταγωνισμού στον τομέα του λιανικού και χονδρικού εμπορίου τροφίμων, προστατεύοντας επιχειρήσεις και καταναλωτές. Ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες προκλήσεις και τις νέες απαιτήσεις της εποχής, για προϊόντα και υπηρεσίες που προσδίδουν προστιθέμενη αξία».


Latest News

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Τι έδειξε το ταμείο των σούπερ μάρκετ το πρώτο δίμηνο - Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές
Τα τελευταία στοιχεία της Circana καταγράφουν αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ κατά 7,5% και άνοδο των τιμών κατα 1,9%

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.