«Ένα joint venture χωρίς όμως να υπάρχει μετοχική σχέση» χαρακτήρισε ο Ρόμπι Μπουρλάς CEO του Public Group, τον «γάμο» της Vodafone Ελλάδας και των καταστημάτων Public.
Πρόκειται για τον δεύτερο «γάμο» της Public (είχε προηγηθεί η συνεργασία με τη Wind) με τον κ. Μπουρλά να τονίζει ότι αυτή τη φορά όλα θα είναι διαφορετικά, καθώς δεν πρόκειται να επαναληφθούν τα ίδια λάθη.
Από αυτόν τον «γάμο» σε 18 μήνες θα προκύψουν 44 …παιδιά, ήτοι τα καταστήματα Vodafone shop-in-shop μέσα στα χώρους πώλησης της αλυσίδας τεχνολογίας.
Η έναρξη λειτουργίας του Vodafone shop-in-shop στο κατάστημα Public Συντάγματος δίνει το στίγμα του νέου οικοσυστήματος τεχνολογίας και ψυχαγωγίας που θέλουν δημιουργήσουν οι δύο εταιρείες, προσφέροντας συνολική εξυπηρέτηση στον πελάτη και αυξάνοντας ταυτόχρονα το επιχειρηματικό τους «αποτύπωμα».
Ο στόχος
Στόχος των δύο μερών είναι να υπάρξουν συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες στον κοινό πελάτη με προγράμματα επιβράβευσης, προνόμια και προσφορές.
Ήδη αυτό το μοντέλο συνεργασίας, φέρνοντας δηλαδή τους ειδικούς μέσα στα Public, έχει «δουλέψει» με την iRepair, όπως τόνισε ο κος Μπουρλάς, σημειώνοντας πως «το 70% των πελατών που υποδεχόμαστε δεν τους είχαμε πριν».
Από την πλευρά της η κα Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Vodafone Ελλάδος, έκανε λόγο για την απαρχή μιας νέας εποχής για την αλυσίδα καταστημάτων της Vodafone όπου θα επιτρέψει στον όμιλο να επεκταθεί ακόμη περισσότερο σε όλη την Ελλάδα.
Τα επόμενα βήματα
Όσον αφορά στα επόμενα κοινά βήματα ανάπτυξης των δύο εταιρειών, υπολογίζεται πως μέχρι τον Μάρτιο του 2024 θα λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafone shop-in-shop σε καταστήματα Public καλύπτοντας, πόλεις σε όλη την Ελλάδα, με μακροπρόθεσμο στόχο την λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες από σήμερα.
Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρείες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό