Οι ρυθμιστικές αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου διερευνούν εάν η Unilever υπερεκτίμησε πόσο «πράσινα» είναι ορισμένα από τα προϊόντα της καθώς εντείνεται ο έλεγχος των περιβαλλοντικών ισχυρισμών από τον κλάδο καταναλωτικών αγαθών.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών δήλωσε την Τρίτη ότι εξετάζει ορισμένους από τους περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς του ομίλου στη συσκευασία και την εμπορία μιας σειράς προϊόντων.

Ελαΐς Unilever Hellas: Προσφεύγει κατά του προστίμου Σκρέκα

Ορισμένοι από τους ισχυρισμούς της Unilever σχετικά με το πόσο «φυσικά» είναι τα προϊόντα τους μπορεί να είναι υπερβολικοί και παραπλανητικοί, είπε η ρυθμιστική αρχή, μαζί εικόνες και λογότυπα, όπως πράσινα φύλλα, που χρησιμοποιεί σε ορισμένες περιπτώσεις, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η Αρχή ανησυχεί επίσης για τους ισχυρισμούς της εταιρείας σχετικά με το πόσο φιλικά προς το περιβάλλον είναι ορισμένα προϊόντα και τις δηλώσεις σχετικά με την ανακυκλωσιμότητα που δεν δηλώνουν ξεκάθαρα εάν σχετίζονται με το σύνολο ή μέρος ενός προϊόντος.

«Τα στοιχεία που είδαμε έχουν εγείρει ανησυχίες για το πώς η Unilever παρουσιάζει ορισμένα προϊόντα ως φιλικά προς το περιβάλλον», δήλωσε η Σάρα Καρντέλ στους Financial Times, διευθύνουσα σύμβουλος της CMA. «Θα διερευνήσουμε αυτούς τους ισχυρισμούς για να δούμε αν ανταποκρίνονται».

Η CMA επικοινώνησε με τη Unilever και σχεδιάζει να εκθέσει γραπτώς τις ανησυχίες της στην εταιρεία την Τρίτη, δήλωσε η Αρχή.

Μόλις η ρυθμιστική αρχή διαπιστώσει εάν έχει παραβιαστεί οποιοσδήποτε νόμος για την προστασία των καταναλωτών, τα πιθανά αποτελέσματα περιλαμβάνουν την εξασφάλιση δεσμεύσεων από τη Unilever για αλλαγή πρακτικών, την προσαγωγή της εταιρείας στα δικαστήρια ή το κλείσιμο της έρευνας χωρίς δράση.

«Είμαστε έκπληκτοι και απογοητευμένοι με την ανακοίνωση της CMA και διαψεύδουμε ότι οι ισχυρισμοί μας είναι με οποιονδήποτε τρόπο παραπλανητικός», ανέφερε η Unilever σε δήλωση. «Η Unilever έχει δεσμευτεί να κάνει υπεύθυνους ισχυρισμούς σχετικά με τα οφέλη των προϊόντων μας στις συσκευασίες μας και να είναι διαφανείς και σαφείς, και έχουμε ισχυρές διαδικασίες για να διασφαλίσουμε ότι τυχόν ισχυρισμοί μπορούν να τεκμηριωθούν».

Η έρευνα για τη Unilever αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης έρευνας για το greenwashing από εταιρείες που βρίσκεται σε εξέλιξη, την οποία η ρυθμιστική αρχή επέκτεινε τον Ιανουάριο για να συμπεριλάβει καταναλωτικά αγαθά, όπως τρόφιμα και προϊόντα περιποίησης. Η Unilever δήλωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την CMA.

Η CMA είναι ένας από μια λίστα ρυθμιστικών αρχών που εξετάζουν «πράσινους» ισχυρισμούς σε διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένης της Αρχής Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς οι αρχές προσπαθούν να αποτρέψουν τις εταιρείες που προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν ψευδώς την αυξανόμενη εστίαση των καταναλωτών στο θέμα.

«Οι προβληματικοί ισχυρισμοί περιλαμβάνουν τη χρήση αόριστων και ευρέων οικολογικών δηλώσεων, για παράδειγμα τη συσκευασία ή την εμπορία ενός προϊόντος ως «αειφόρου» ή «καλύτερου» για το περιβάλλον χωρίς στοιχεία», ανέφερε η CMA.

Η CMA δεν διευκρίνισε για ποια από τα προϊόντα της Unilever αφορούσε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα