Ο γερμανικός εκδοτικός όμιλος Axel Springer, που εκδίδει μεταξύ άλλων την εφημερίδα Bild και η OpenAI, η εταιρεία που δημιούργησε το ChatGPT, ανακοίνωσαν σήμερα μια συμφωνία που οι δύο πλευρές, χαρακτήρισαν ως πρώτη στο είδος της.
Google: Το «Σχέδιο Δίδυμοι» για κυριαρχία στην τεχνητή νοημοσύνη
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, όταν οι χρήστες θέτουν στο ChatGPT μια ερώτηση, το chatbot θα παραδίδει περιλήψεις σχετικών ειδήσεων από τα εμπορικά σήματα της Axel Springer, μεταξύ των οποίων είναι τα Politico, Business Insider, Bild και Welt. Αυτές οι περιλήψεις θα περιλαμβάνουν υλικό από ιστορίες που διαφορετικά θα απαιτούσαν συνδρομή για να τις διαβάσουν.
Οι περιλήψεις θα αναφέρουν τη δημοσίευση της Axel Springer ως πηγή και θα παρέχουν επίσης έναν σύνδεσμο που θα οδηγεί στο πλήρες άρθρο. Παράλληλα, το περιεχόμενο θα έχει «ευνοϊκή θέση» στα αποτελέσματα αναζήτησης του ChatGPT, με στόχο να συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των εσόδων από συνδρομές στα εμπορικά σήματα της Axel Springer, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει τη συμφωνία.
Η OpenAI θα πληρώσει επίσης για το περιεχόμενο της Axel Springer που χρησιμοποιεί για να «εκπαιδεύσει» τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα που τροφοδοτούν το ChatGPT. Αυτό το περιεχόμενο περιλαμβάνει αρχειακό υλικό, δήλωσε ο Tom Rubin, επικεφαλής πνευματικής ιδιοκτησίας και περιεχομένου του OpenAI ο οποίος δήλωσε ακόμα πως το περιεχόμενο της Axel Springer θα αρχίσει να εμφανίζεται το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Η Axel Springer θα λάβει μια εφάπαξ πληρωμή για το ιστορικό περιεχόμενό της που θα χρησιμοποιηθεί για την «εκπαίδευση» της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για πρώτη φορά, αλλά το μεγαλύτερο ποσό θα καταβληθεί στο πλαίσιο μιας ετήσιας συμφωνίας αδειοδότησης που θα επιτρέψει στην OpenAI να έχει πρόσβαση σε πιο ενημερωμένες πληροφορίες.
Οι εταιρείες δεν έχουν αποκαλύψει το ποσό που καταβάλλεται, αλλά ένα πρόσωπο που βρίσκεται κοντά στη συμφωνία το περιέγραψε ως ετήσιο «οκταψήφιο» ποσό, αναφέρουν οι Financial Times.
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πιο σημαντική αλλαγή που έχει γίνει μέχρι στιγμής από έναν μεγάλο εκδοτικό όμιλο στις συναλλαγές του με τους κατασκευαστές των chatbots και άλλων προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης που απειλούν να διαταράξουν την παγκόσμια βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης.
Η συνεργασία μεταξύ της Axel Springer και του OpenAI έρχεται λίγες ημέρες μετα την οριστικοποίηση την Παρασκευή, απο την Ευρωπαϊκή Ένωση, της πρώτης σε παγκόσμιο επίπεδο νομοθεσίας για τη ρύθμιση της τεχνητής νοημοσύνης, έπειτα από τρεις ημέρες εντατικών διαπραγματεύσεων μεταξύ των κρατών μελών και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, FT
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων