
Η αντιπαλότητα μεταξύ των κολοσσών της κινεζικής online λιανικής πέρασε σε άλλο επίπεδο, καθώς η Temu κατέθεσε νέα μήνυση εναντίον της αντιπάλου της Shein, σύμφωνα με μηνυτήρια αναφορά που κατατέθηκε την Τετάρτη.
«Κάναμε μήνυση στην Shein επειδή πρόσφατα οι ενέργειές τους κλιμακώθηκαν. Άρχισαν να κρατούν παράνομα εμπόρους, ζητώντας βίαια τα τηλέφωνά τους, κλέβοντας τους λογαριασμούς και τους κωδικούς πρόσβασης των εμπόρων μας, κλέβοντας τα επιχειρηματικά μας μυστικά και ταυτόχρονα αναγκάζοντας τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα μας», ανέφερε εκπρόσωπος της Temu στο CNBC.
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Temu, η Alibaba και η Amazon που αισθάνεται την απειλή
Μια όχι και τόσο επιτυχημένη «ανακωχή»
Η μήνυση αυτή έρχεται λίγες εβδομάδες αφότου και τα δύο μέρη αποφάσισαν να αποσύρουν τις προηγούμενες αγωγές τους μεταξύ τους τον Οκτώβριο, λόγω ανησυχιών για πνευματικά δικαιώματα και αντιμονοπωλιακές πρακτικές. Υπάρχει και άλλη προϊστορία – τον περασμένο Δεκέμβριο, η Shein μήνυσε την Temu για παραβίαση πνευματικής ιδιοκτησίας, ενώ η Temu κατηγόρησε τη Shein τον Ιούλιο ότι απείλησε και ανάγκασε τους κατασκευαστές να συνάψουν συμφωνίες αποκλειστικότητας.
Η άτυπη «ανακωχή» φαίνεται πως έφτασε στο τέλος της, ωστόσο, με την απόφαση του κινεζικού e-retailer Temu να κινηθεί νομικά κατά της Shein για «εκφοβισμό προμηθευτών σε στυλ μαφίας».
Στην μηνυτήρια αναφορά, η εταιρεία WhaleCo με έδρα στη Βοστώνη, η οποία λειτουργεί την Temu στις ΗΠΑ, ισχυρίστηκε ότι η ηγετική εταιρεία στο χώρο της fast fashion, Shein, παραβίασε τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της, φυλάκισε ψευδώς τους εμπόρους της, μεταξύ άλλων κινήσεων για να σταματήσει την ανάπτυξη της Temu στην αμερικανική αγορά.

Ανταγωνισμός στα άκρα
Οι δύο εταιρείες είναι σκληροί ανταγωνιστές στον online χώρο οικονομικών αγορών. Η Temu εστιάζει στην πώληση προϊόντων που κατασκευάζονται στην Κίνα, από τη μόδα έως τα προϊόντα οικιακής χρήσης, σε χαμηλές τιμές και στοχεύει σε ξένους καταναλωτές. Ομοίως, η Shein βασίζεται σε συμβασιούχους κατασκευαστές, κυρίως στην Κίνα, για το σχεδιασμό, την παραγωγή και την αποστολή των προϊόντων της σε χαμηλές τιμές.
«Αν και το επιχειρηματικό μοντέλο της Temu είναι πολύ διαφορετικό από την προσέγγιση που εστιάζει στη μεταπώληση μόδας στην οποία βασίζεται η Shein, από τότε που κυκλοφόρησε η Temu στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2022, η εταιρεία θεωρείται από τη Shein ως η μεγαλύτερη απειλή της — και επομένως στόχος κακόβουλων και παράνομων συμπεριφορών που αποσκοπούν να εμποδίσουν την επιτυχία του Temu», σύμφωνα με την μηνυτήρια κατάθεση την Τετάρτη και το CNBC.
Το Temu ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα PDD Holdings, ο οποίος υποστηρίζει επίσης την εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo με έδρα την Κίνα. Το Temu ήταν η πρώτη διεθνής επιχείρηση της PDD Holdings και η εφαρμογή βρήκε γρήγορα επιτυχία μεταξύ των αγοραστών για τους οποίους το κόστος μετράει.
Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία του και με επιθετική πολιτική προώθησης και διαφήμισης, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή της κατάταξης των online καταστημάτων και στη συνέχεια επεκτάθηκε γρήγορα σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.


Latest News

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της