Αύξηση κατά 0,3% σημείωσε η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Οκτώβριο 2023, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Οκτωβρίου 2022, ενώ κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2002 με το 2021 το πρόσημα ήταν αρνητικό και διαμοφώθηκε στο -0,8% σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
Ακόμη, η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 2,5% τον μήνα Οκτώβριο 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Οκτωβρίου 2022. Μείωση κατά 1,8% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Οκτωβρίου 2022 προς τον Οκτώβριο 2021.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη φετινή λίστα των 100 πιο σημαντικών ανθρώπων της παγκόσμιας ναυτιλίας, την οποία επιμελείτεαι η Lloyd’s List, συμμετέχουν 14 προσωπικότητες που εκπροσωπούν την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα. Στην εφετινή λίστα «One Hundred People» για μια ακόμη χρονιά οι Έλληνες εφοπλιστές βρίσκονται ψηλά στη λίστα, ξεχωρίζει όμως η σημαντική άνοδος, κατά 19 θέσεις, του Βαγγέλη Μαρινάκη που βρέθηκε στην 22 θέση της σχετικής κατάταξης.
Για φέτος, στην πρώτη θέση της λίστας βρίσκεται o Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) και ειδικότερα οι χώρες Κίνα, Βραζιλία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Νησιά Μάρσαλ, Γερμανία και Δανία οι οποίες όπως εκτιμά η Lloyd’s List, έχουν την επαρκή επιρροή για να επηρεάσουν τις αποφάσεις του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση. Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνουν οι Vincent Clerc διευθύνων σύμβουλος της AP Moller Maersk και ο Robert Uggla πρόεδρος της AP Moller Holding.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η οικογένεια Απόντε που ελέγχει την MSC και στην τέταρτη οι Wan Min και Miao Jianmin των China Cosco Shipping και China Merchants Group.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει μια τριάδα εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι κυρίες Magda Kopczynska και Φωτεινή Ιωαννίδου και ο Frans Timmermans.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons