Με έντονη ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) προβαίνει σε σοβαρές καταγγελίες κατά του νεοσύστατου Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων αλλά και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, «για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στη δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου».
Κρουαζιέρα: Από το Love Boat στα σημερινά μεγαθήρια
Ειδικότερα η ΠΝΟ βάλει κατά του πλοιοκτήτη Μάριου Ηλιόπουλου του «πρωτοστάτη δημιουργίας» όπως σημειώνει του Συνδέσμου και υπογραμμίζει ότι αναγνωρίζει μόνο τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, «σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων» και προειδοποιεί ότι δεν θα δεχθεί κατάργηση του πιστοποιητικού ελληνομάθειας.
Παράλληλα ζητά από τον υπουργό Ναυτιλίας «να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».
Η ανακοίνωση
Η ανακοίνωση της ΠΝΟ έχει ως εξής: «Με αφορμή τα δημοσιεύματα σχετικά με την ίδρυση του Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων, στον οποίο, σε πρώτη φάση συμμετέχουν οι εταιρείες: Seajets, Alpha Lines και ένα πλοίο της Golden Star Ferries, η Ομοσπονδία μας δηλώνει και ταυτόχρονα προειδοποιεί: Σταθερός και Θεσμικός Συνομιλητής της Ομοσπονδίας μας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και γενικά τα συλλογικά θέματα που αφορούν τους όρους ναυτολόγησης και εργασίας επί των πλοίων, τις συνθέσεις των μελών του πληρώματος αυτών και τα ζητήματα που αφορούν την ενδιαίτηση των ναυτικών μας στα πλοία, καθώς και ο τρόπος επίλυσης των διαφορών μεταξύ Πλοιάρχου – Πληρώματος και εφοπλιστών, σταθερός και πάγιος συνομιλητής μας και συμβαλλόμενος είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων.
»Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε και αποτελεί “casus belli”, η προσπάθεια κατάργησης του 10ωρου και των διπλών πληρωμάτων – όπου χρειάζεται – στα ταχύπλοα σκάφη. Οι κατά καιρούς κορώνες του πρωτοστάτη δημιουργίας του άνω συνδέσμου Μάριου Ηλιόπουλου, περί καταργήσεως του πιστοποιητικού ελληνομάθειας και ότι θα φέρνει όποιον θέλει και ότι θα ναυτολογεί όποιον θέλει και με όσα λεφτά θέλει, αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός και απαρχή σύγκρουσης και δυναμικών κινητοποιήσεων.
»Ταυτόχρονα προειδοποιούμε και τον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».
Latest News
Ρυμουλκήθηκε σε ασφαλή περιοχή το τάνκερ MV Sounion
Το δεξαμενόπλοιο Sunion που εξακολουθεί να καίγεται, περισσότερες από τέσσερις εβδομάδες μετά την πρώτη επίθεση που δέχθηκε από τους Χούθι, μεταφέρει 150.000 τόνους πετρελαίου.
Οι 5 θέσεις της ECSA για μια ανταγωνιστική ευρωπαϊκή ναυτιλία
Όπως τονίζει η ECSA η ευρωπαϊκή ναυτιλία αποτελεί γεωπολιτικό πλεονέκτημα για την Ευρώπη και ακρογωνιαίο λίθο της ασφάλειας της ηπείρου σε θέματα ενέργειας, τροφίμων και εφοδιαστικής αλυσίδας
Ρυμουλκείται σε ασφαλή τοποθεσία το δεξαμενόπλοιο Sounion
Το ελληνόκτητο Sounion ήταν φορτωμένο με περίπου 1 εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου από το Ιράκ πριν χτυπηθεί από τους Χούθι
Ξεκίνησε η ρυμούλκηση του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion
Tο ελληνικό ναυαγοσωστικό πλοίο «Aigaion Pelagos» ρυμουλκεί το Sounion
SOYNION: Συνεχίζεται η προσπάθεια για τη ρυμούλκηση
Προσπάθειες να αποφευχθεί η περιβαλλοντική καταστροφή
Η Θεοδώρα Ρήγα εξελέγη Πρόεδρος της MedCruise
Η νέα πρόεδρος της MedCruise είναι γενική εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια στρατηγικής επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε
«Ναυμαχία» Στυλιανίδη-πλοιάρχων για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του υπουργού Ναυτιλίας που επαναβεβαίωσε τη θέλησή του για ενίσχυση της εποικοδομητικής συνεργασίας με την ΠΕΠΕΝ
Νέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα
Το «Sounion» παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης,
Τι απαντά η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Jumpo Jet για το περιστατικό στη Μύκονο
Το Jumpo Jet ξεκίνησε ενώ ακόμη επιβίβαζε επιβάτες
Ρωσικός πύραυλος χτύπησε εμπορικό πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα
Έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα στην Μαύρη Θάλασσα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο