
Με έντονη ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) προβαίνει σε σοβαρές καταγγελίες κατά του νεοσύστατου Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων αλλά και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, «για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στη δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου».
Κρουαζιέρα: Από το Love Boat στα σημερινά μεγαθήρια
Ειδικότερα η ΠΝΟ βάλει κατά του πλοιοκτήτη Μάριου Ηλιόπουλου του «πρωτοστάτη δημιουργίας» όπως σημειώνει του Συνδέσμου και υπογραμμίζει ότι αναγνωρίζει μόνο τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, «σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων» και προειδοποιεί ότι δεν θα δεχθεί κατάργηση του πιστοποιητικού ελληνομάθειας.
Παράλληλα ζητά από τον υπουργό Ναυτιλίας «να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».
Η ανακοίνωση
Η ανακοίνωση της ΠΝΟ έχει ως εξής: «Με αφορμή τα δημοσιεύματα σχετικά με την ίδρυση του Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων, στον οποίο, σε πρώτη φάση συμμετέχουν οι εταιρείες: Seajets, Alpha Lines και ένα πλοίο της Golden Star Ferries, η Ομοσπονδία μας δηλώνει και ταυτόχρονα προειδοποιεί: Σταθερός και Θεσμικός Συνομιλητής της Ομοσπονδίας μας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και γενικά τα συλλογικά θέματα που αφορούν τους όρους ναυτολόγησης και εργασίας επί των πλοίων, τις συνθέσεις των μελών του πληρώματος αυτών και τα ζητήματα που αφορούν την ενδιαίτηση των ναυτικών μας στα πλοία, καθώς και ο τρόπος επίλυσης των διαφορών μεταξύ Πλοιάρχου – Πληρώματος και εφοπλιστών, σταθερός και πάγιος συνομιλητής μας και συμβαλλόμενος είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων.
»Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε και αποτελεί “casus belli”, η προσπάθεια κατάργησης του 10ωρου και των διπλών πληρωμάτων – όπου χρειάζεται – στα ταχύπλοα σκάφη. Οι κατά καιρούς κορώνες του πρωτοστάτη δημιουργίας του άνω συνδέσμου Μάριου Ηλιόπουλου, περί καταργήσεως του πιστοποιητικού ελληνομάθειας και ότι θα φέρνει όποιον θέλει και ότι θα ναυτολογεί όποιον θέλει και με όσα λεφτά θέλει, αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός και απαρχή σύγκρουσης και δυναμικών κινητοποιήσεων.
»Ταυτόχρονα προειδοποιούμε και τον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».


Latest News

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της Οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ

Πράσινο φως Τραμπ σε λιμάνι στο Τέξας - Θα διακινεί 1 εκατ. βαρέλια πετρελαίου ημερησίως
Το έργο στο Τέξας θα επιτρέπεη στα γιγάντια δεξαμενόπλοια VLCC να φορτώνουν έως και 85.000 βαρέλια αργού πετρελαίου την ώρα