Με έντονη ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) προβαίνει σε σοβαρές καταγγελίες κατά του νεοσύστατου Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων αλλά και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, «για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στη δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου».
Κρουαζιέρα: Από το Love Boat στα σημερινά μεγαθήρια
Ειδικότερα η ΠΝΟ βάλει κατά του πλοιοκτήτη Μάριου Ηλιόπουλου του «πρωτοστάτη δημιουργίας» όπως σημειώνει του Συνδέσμου και υπογραμμίζει ότι αναγνωρίζει μόνο τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, «σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων» και προειδοποιεί ότι δεν θα δεχθεί κατάργηση του πιστοποιητικού ελληνομάθειας.
Παράλληλα ζητά από τον υπουργό Ναυτιλίας «να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».
Η ανακοίνωση
Η ανακοίνωση της ΠΝΟ έχει ως εξής: «Με αφορμή τα δημοσιεύματα σχετικά με την ίδρυση του Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων, στον οποίο, σε πρώτη φάση συμμετέχουν οι εταιρείες: Seajets, Alpha Lines και ένα πλοίο της Golden Star Ferries, η Ομοσπονδία μας δηλώνει και ταυτόχρονα προειδοποιεί: Σταθερός και Θεσμικός Συνομιλητής της Ομοσπονδίας μας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και γενικά τα συλλογικά θέματα που αφορούν τους όρους ναυτολόγησης και εργασίας επί των πλοίων, τις συνθέσεις των μελών του πληρώματος αυτών και τα ζητήματα που αφορούν την ενδιαίτηση των ναυτικών μας στα πλοία, καθώς και ο τρόπος επίλυσης των διαφορών μεταξύ Πλοιάρχου – Πληρώματος και εφοπλιστών, σταθερός και πάγιος συνομιλητής μας και συμβαλλόμενος είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων.
»Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε και αποτελεί “casus belli”, η προσπάθεια κατάργησης του 10ωρου και των διπλών πληρωμάτων – όπου χρειάζεται – στα ταχύπλοα σκάφη. Οι κατά καιρούς κορώνες του πρωτοστάτη δημιουργίας του άνω συνδέσμου Μάριου Ηλιόπουλου, περί καταργήσεως του πιστοποιητικού ελληνομάθειας και ότι θα φέρνει όποιον θέλει και ότι θα ναυτολογεί όποιον θέλει και με όσα λεφτά θέλει, αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός και απαρχή σύγκρουσης και δυναμικών κινητοποιήσεων.
»Ταυτόχρονα προειδοποιούμε και τον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».
Latest News
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα