
Ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 25 εκατ. δολαρίων, το οποίο μπορεί, μεταξύ άλλων, να χρησιμοποιηθεί για την επαναγορά κοινών μετοχών και άλλων τίτλων της Εταιρείας, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings.
Η Εταιρεία θα εξοφλήσει επίσης το εναπομείναν μετατρέψιμο ομόλογο, το οποίο φέρει κουπόνι 5,5%. Αποτελεί το τελευταίο από μια σειρά μετατρέψιμων ομολόγων, με συνολική αρχική ονομαστική αξία ύψους 38,7 εκατ. δολαρίων και εναπομείνασα αξία ύψους 3,2 εκατ. δολαρίων. Τα τελευταία δύο έτη, η Εταιρεία έχει εκτελέσει επιτυχώς τρία προγράμματα επαναγοράς τίτλων, συνολικού ύψους 32 εκατ. δολαρίων.
Seanergy Maritime: Πούλησε δύο πλοία και αγόρασε άλλο ένα
Επιπλέον, μέσα στο 2023, η Εταιρεία εξαγόρασε δικαιώματα προαίρεσης και αποπλήρωσε μετατρέψιμα ομόλογα ύψους 8,81 εκατ. δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένης της επικείμενης αποπληρωμής μετατρέψιμου ομολόγου, η Εταιρεία έχει προβεί σε επαναγορές τίτλων τα τελευταία δύο έτη, συνολικού ύψους 40,2 εκατ. δολαρίων.
Επίσης, η Seanergy υπέβαλε ενημερωτικό δελτίο για την προσφορά κοινών μετοχών αξίας 30 εκατ. δολαρίων. Η προσφορά αυτή προβλέπει τη σταδιακή πώληση νέων μετοχών μέσω ενός προγράμματος προσφοράς μετοχών γνωστό ως “at-the-market program” ή “ATM”.
Η Εταιρεία έχει ως στόχο να χρησιμοποιήσει ένα μέρος των καθαρών εσόδων από το πρόγραμμα ATM για να χρηματοδοτήσει το νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών χωρίς να επηρεάσει ουσιαστικά την ρευστότητά της, εκμεταλλευόμενη τη μεταβλητότητα της τιμής της μετοχής.
Τέλος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Σταμάτης Τσαντάνης, προτίθεται επιπλέον να αγοράσει συνολικά έως και 1.000.000 δολάρια σε κοινές μετοχές της Εταιρείας στην ανοικτή αγορά. Ο κ. Τσαντάνης έχει ήδη αγοράσει μετοχές της Seanergy στην ανοικτή αγορά μέσα στο 2023 έναντι 1.101.167 δολαρίων.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Με ισχυρή δέσμευση να μεγιστοποιήσουμε την αξία για τους μετόχους μας, και εκμεταλλευόμενοι τις ευνοϊκές προοπτικές του κλάδου Capesize, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 25 εκατ. δολαρίων, το μεγαλύτερο πρόγραμμα που έχει υλοποιηθεί από την Seanergy έως σήμερα. Βάσει των πρόσφατων επιπέδων της τιμής της μετοχής μας, αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 18% του μετοχικού μας κεφαλαίου.
Η ταυτόχρονη υιοθέτηση του προγράμματος ΑΤΜ έχει ως στόχο ουσιαστικά να χρηματοδοτήσει εν μέρει το πρόγραμμα επαναγοράς και να μας παρέχει ευελιξία ώστε να αξιοποιήσουμε τις μεταβλητές συνθήκες της κεφαλαιαγοράς.
Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε διαθέσει σημαντικότατα ποσά σε επαναγορές τίτλων της Εταιρείας, υποδηλώνοντας σαφώς ότι η δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για εμάς. Τέλος, μετά την ολοκλήρωση της αγοράς μετοχών, ύψους περίπου 1 εκατ. δολαρίων στην ανοικτή αγορά το 2023, σκοπεύω να επενδύσω ένα αντίστοιχο ποσό για την απόκτηση επιπρόσθετων κοινών μετοχών της Εταιρείας εντός των επόμενων μηνών.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Η Seanergy παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μέσω ενός σύγχρονου στόλου πλοίων Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 17 πλοία (1 Newcastlemax και 16 Capesize), με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 3.054.820 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 12,8 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «SHIP».


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία