Ένα ακόμη brand της Hilton κάνει ντεμπούτο στην Ελλάδα διευρύνοντας την παρουσία της διεθνούς αλυσίδας στη χώρα μας. Η Hilton ανακοίνωσε σήμερα τη σύναψη μιας συμφωνίας franchise με την εταιρεία Τσιλεδάκης Α.Ε για τη δημιουργία του Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton.
Το ξενοδοχείο βρίσκεται στον πλέον δημοφιλή τουριστικό προορισμό της Κρήτης, τα Χανιά. Ανοίγει σήμερα έπειτα από εκτεταμένη ανακαίνιση και αποτελείται από 34 υψηλής αισθητικής δωμάτια.
Ο Ανδρέας Κουκάς, διευθυντής ανάπτυξης της Ηilton στην Ελλάδα και στην Κύπρο, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι μετά τα πρόσφατα openings στη Σαντορίνη, την Κρήτη και τη Ρόδο, αυτό το μπουτίκ ξενοδοχείο διαφοροποιεί περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας στην αγορά και προσφέρει ακόμη μια επιλογή για τους επισκέπτες των ελληνικών νησιών. Έτσι, το Tapestry Collection by Hilton αποτελεί, μαζί με τα Conrad Hotels and Resorts, τα δυο brands της Hilton που κάνουν πλέον την είσοδό τους στην Ελλάδα. Παράλληλα, αυτή η προσθήκη σηματοδοτεί το πρώτο μας ξενοδοχείο που θα λειτουργεί όλο το χρόνο στην Κρήτη, επιτρέποντάς μας να καλύψουμε ένα ευρύτερο τμήμα της αγοράς».
Να σημειωθεί ότι η Hilton έχει παρουσία στη χώρα μας και με τέσσερα εμπορικά ξενοδοχεία της μάρκας Curio Collection by Hilton.
Ο Λάμπρος Τσιλεδάκης, ιδιοκτήτης της Τσιλεδάκης Α.Ε., δήλωσε: «Η άφιξη του Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton, ενισχύει τη σχέση μας με τη Hilton. Είναι μεγάλη μας χαρά να ενώνουμε τις δυνάμεις μας ώστε να φέρουμε το πρώτο ξενοδοχείο Tapestry Collection by Hilton στην Ελλάδα».
Το Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton, διαθέτει 34 δωμάτια, με σύγχρονο αστικό design. Στις επιλογές διαμονής συμπεριλαμβάνονται δύο penthouse σουίτες με ιδιωτική σάουνα και τζακούζι. Ακόμη, το ξενοδοχείο προσφέρει ξεχωριστές γαστρονομικές εμπειρίες μέσα από ένα κομψό εστιατόριο στον τελευταίο όροφο με πανοραμική θέα. Στις επιπλέον παροχές συμπεριλαμβάνονται και ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο και ένας χαλαρωτικός spa χώρος.
Η αυξανόμενη δυναμική του Tapestry Collection by Hilton
Το χαρτοφυλάκιο της Tapestry Collection by Hilton συνεχίζει να επεκτείνεται παγκοσμίως, ενώ περιλαμβάνει πλέον περισσότερα από 115 ξενοδοχεία σε 15 χώρες, όπως η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία.
Οι επισκέπτες του Tapestry by Hilton και όλων των 22 εμπορικών σημάτων της Hilton επωφελούνται από το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών Hilton Honors. Έτσι, περισσότερα από 173 εκατομμύρια μέλη που κάνουν κρατήσεις απευθείας με τη Hilton, έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους και να ξεκλειδώνουν προνόμια, για διαμονές στα ξενοδοχεία.
Η άφιξη του Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton, διευρύνει ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιο του brand σε ολόκληρη την Ευρώπη, ακολουθώντας τα πρόσφατα ανοίγματα στο Μπορντώ και τη Βενετία.
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts