
Ένα ακόμη brand της Hilton κάνει ντεμπούτο στην Ελλάδα διευρύνοντας την παρουσία της διεθνούς αλυσίδας στη χώρα μας. Η Hilton ανακοίνωσε σήμερα τη σύναψη μιας συμφωνίας franchise με την εταιρεία Τσιλεδάκης Α.Ε για τη δημιουργία του Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton.
Το ξενοδοχείο βρίσκεται στον πλέον δημοφιλή τουριστικό προορισμό της Κρήτης, τα Χανιά. Ανοίγει σήμερα έπειτα από εκτεταμένη ανακαίνιση και αποτελείται από 34 υψηλής αισθητικής δωμάτια.
Ο Ανδρέας Κουκάς, διευθυντής ανάπτυξης της Ηilton στην Ελλάδα και στην Κύπρο, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι μετά τα πρόσφατα openings στη Σαντορίνη, την Κρήτη και τη Ρόδο, αυτό το μπουτίκ ξενοδοχείο διαφοροποιεί περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας στην αγορά και προσφέρει ακόμη μια επιλογή για τους επισκέπτες των ελληνικών νησιών. Έτσι, το Tapestry Collection by Hilton αποτελεί, μαζί με τα Conrad Hotels and Resorts, τα δυο brands της Hilton που κάνουν πλέον την είσοδό τους στην Ελλάδα. Παράλληλα, αυτή η προσθήκη σηματοδοτεί το πρώτο μας ξενοδοχείο που θα λειτουργεί όλο το χρόνο στην Κρήτη, επιτρέποντάς μας να καλύψουμε ένα ευρύτερο τμήμα της αγοράς».
Να σημειωθεί ότι η Hilton έχει παρουσία στη χώρα μας και με τέσσερα εμπορικά ξενοδοχεία της μάρκας Curio Collection by Hilton.
Ο Λάμπρος Τσιλεδάκης, ιδιοκτήτης της Τσιλεδάκης Α.Ε., δήλωσε: «Η άφιξη του Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton, ενισχύει τη σχέση μας με τη Hilton. Είναι μεγάλη μας χαρά να ενώνουμε τις δυνάμεις μας ώστε να φέρουμε το πρώτο ξενοδοχείο Tapestry Collection by Hilton στην Ελλάδα».
Το Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton, διαθέτει 34 δωμάτια, με σύγχρονο αστικό design. Στις επιλογές διαμονής συμπεριλαμβάνονται δύο penthouse σουίτες με ιδιωτική σάουνα και τζακούζι. Ακόμη, το ξενοδοχείο προσφέρει ξεχωριστές γαστρονομικές εμπειρίες μέσα από ένα κομψό εστιατόριο στον τελευταίο όροφο με πανοραμική θέα. Στις επιπλέον παροχές συμπεριλαμβάνονται και ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο και ένας χαλαρωτικός spa χώρος.
Η αυξανόμενη δυναμική του Tapestry Collection by Hilton
Το χαρτοφυλάκιο της Tapestry Collection by Hilton συνεχίζει να επεκτείνεται παγκοσμίως, ενώ περιλαμβάνει πλέον περισσότερα από 115 ξενοδοχεία σε 15 χώρες, όπως η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία.
Οι επισκέπτες του Tapestry by Hilton και όλων των 22 εμπορικών σημάτων της Hilton επωφελούνται από το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών Hilton Honors. Έτσι, περισσότερα από 173 εκατομμύρια μέλη που κάνουν κρατήσεις απευθείας με τη Hilton, έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους και να ξεκλειδώνουν προνόμια, για διαμονές στα ξενοδοχεία.
Η άφιξη του Chania Flair Boutique Hotel, Tapestry Collection by Hilton, διευρύνει ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιο του brand σε ολόκληρη την Ευρώπη, ακολουθώντας τα πρόσφατα ανοίγματα στο Μπορντώ και τη Βενετία.


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας