Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ταξίδεψε με το πρώτο επιβατικό δρομολόγιο από την Αθήνα μέχρι τη Λάρισα, προκειμένου να διαπιστώσει την ομαλή επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστο Παληό.

Από τον σιδηροδρομικό σταθμό στο Λιανοκλάδι, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε: «Η επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τρεις μήνες μετά τη διακοπή τους εξαιτίας των εκτεταμένων ζημιών από την θεομηνία ‘‘Daniel’’ είναι το δεύτερο σημαντικό βήμα για την ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Tα 20 έργα υποδομών που θα «τρέξουν» το 2024

»  Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο βήμα έγινε την Κυριακή, με την επιτυχή πρώτη κυκλοφορία των εμπορικών αμαξοστοιχιών.

» Ακολουθεί η πλήρης αποκατάσταση του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου, για την οποία η Κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει πόρους ύψους 200 εκατ. ευρώ, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

» Παράλληλα, δρομολογούνται πρωτοβουλίες για την οργανωτική αναδιάρθρωση των φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
Το τρένο μπαίνει και πάλι στις ράγες».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα