Ανοδικά κινείται η αλυσίδα Meliá Hotels International (ΜΗΙ) στη χώρα μας σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία. Η ισπανική αλυσίδα κατέγραψε άνοδο της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα, με τις κρατήσεις του 2023 να καταγράφουν σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2022.
Επισημαίνεται ότι η Meliá Hotels International ιδρύθηκε το 1956 στη Μαγιόρκα (Ισπανία) και διαθέτει περισσότερα από 400 ξενοδοχεία (χαρτοφυλάκιο και pipeline) σε περισσότερες από 40 χώρες, κάτω από την ομπρέλα 10 brands: Gran Meliá Hotels & Resorts, ME by Meliá, The Meliá Collection, Paradisus by Meliá, Meliá Hotels & Resorts, ZEL, INNSiDE by Meliá, Falcon’s Resorts by Meliá, Sol by Meliá και Affiliated by Meliá.
Hilton: Tο ντεμπούτο της Tapestry Collection by Hilton στην Ελλάδα, στα Χανιά
Στην χώρα μας η Meliá Hotels International ελέγχει τρία resorts to Sol by Meliá Cosmopolitan Rhodes στη Ρόδο και τα Sol Marina Beach Crete και Hotel Blue Sea Beach Affiliated By Meliá, στη Κρήτη και το Meliá Athens στην Αθήνα.
Αναφορικά με τα resorts στην Κρήτη και στη Ρόδο, τους δύο προορισμούς προτίμησαν σταθερά οι ταξιδιώτες από τη Ρουμανία. Παράλληλα, ταξιδιώτες από την Πολωνία εκδήλωσαν έντονο ενδιαφέρον για τη Ρόδο, ενώ η Γαλλία ξεχώρισε ως μία από τις κύριες αγορές για την Κρήτη.
Η εικόνα των κρατήσεων συγκριτικά με το 2022
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Meliá Ηotels International στη Ρόδο και σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, παρατηρήθηκε αύξηση στις κρατήσεις κατά +14% από τους Γάλλους τουρίστες, +40% από τους Πολωνούς και τέλος, +26% από τις Σκανδιναβικές Χώρες, ενώ μείωση των κρατήσεων καταγράφηκε από τη Γερμανική αγορά σε ποσοστό -8% και Ηνωμένο Βασίλειο κατά -5%. Επιπλέον, η Μέση Ημερήσια Τιμή ή ADR (Average Daily Rate) στη Ρόδο αυξήθηκε κατά 9%, αν και η πληρότητα μειώθηκε ελαφρά από 87% σε 86%, λόγω των πυρκαγιών που αντιμετώπισε το νησί.
Αναφορικά με την Κρήτη, αύξηση παρουσιάστηκε στις κρατήσεις από τις κορυφαίες αγορές σε σύγκριση με το 2022. Πιο αναλυτικά, κατά +7% από το Ηνωμένο Βασίλειο, +5% από τη Γερμανία, +44% από τη Ρουμανία, +8,8% από την Πολωνία, +17% από τη Γαλλία, ενώ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος το ενδιαφέρον από τις Σκανδιναβικές Χώρες παρέμεινε σταθερό. Επιπλέον, η Κρήτη παρουσίασε αύξηση της ADR κατά +5%, με την πληρότητα να αυξάνεται από 86% σε 89%.
Η Κρήτη και η Ρόδος φαίνεται ότι συνεχίζουν και το 2023 να έχουν την πρωτοκαθεδρία στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Πολωνίας και της Σκανδιναβίας εδώ ήδη από την αρχή του έτους οι προβλέψεις ήταν ιδιαιτέρως θετικές με τις προκρατήσεις από τη Γερμανία για παράδειγμα να διπλασιάζονται σε σχέση με το 2022.
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts