
Οι κινέζοι κατασκευαστές πούλησαν 3,4 εκατομμύρια οχήματα στο εξωτερικό από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, περισσότερα από την Ιαπωνία και τη Γερμανία που εξήγαγαν 3,2 εκατομμύρια και 2,4 εκατομμύρια οχήματα αντίστοιχα κατά την ίδια περίοδο, ανέφερε πρόσφατη έκθεση γερμανικού ερευνητικού ινστιτούτου
Από τις 3,4 εκατομμύρια μονάδες, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 24%, ποσοστό υπερδιπλάσιο του περσινού. Η Κίνα ξεπέρασε τη Γερμανία σε εξαγωγές αυτοκινήτων το 2022 και αναμένεται να ξεπεράσει την Ιαπωνία για να γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο φέτος.
Τα τελωνειακά στοιχεία της Κίνας δείχνουν επίσης ότι ο όγκος των εξαγωγών αυτοκινήτων της ξεπέρασε εκείνον της Ιαπωνίας το πρώτο τρίμηνο και στη συνέχεια και πάλι το πρώτο εξάμηνο του έτους. Πολλά εγχώρια και ξένα ιδρύματα προβλέπουν επομένως ότι η Κίνα θα γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο φέτος.
Τα τελευταία χρόνια, όπως σημειώνεται και σε σημείωμα του του γραφείου ΟΕΥ Σαγκάης, οι εξαγωγές αυτοκινήτων της Κίνας όχι μόνο ξεπέρασαν διαδοχικά τα όρια των 2 και 3 εκατομμυρίων μονάδων, αλλά και οι τιμές αυξήθηκαν σημαντικά, από 85.000 RMB (11.916 δολάρια) ανά μονάδα κατά μέσο όρο το 2018 σε 122.000 RMB το 2022. Οι εξαγωγικοί προορισμοί έχουν επίσης επεκταθεί σταδιακά στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και άλλες ανεπτυγμένες αγορές. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι κινεζικές μάρκες αντιπροσώπευαν το 8 τοις εκατό της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2022 και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί στο 15 τοις εκατό μέχρι το 2025.
Σύμφωνα με τον Wang Xia, πρόεδρο του υπο-συμβουλίου για την αυτοκινητοβιομηχανία στο Συμβούλιο της Κίνας για την Προώθηση του Διεθνούς Εμπορίου, ο λόγος για τον οποίο τα κινεζικά οχήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στο εξωτερικό είναι τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της τεχνητής
ευφυΐας. Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό αξιολόγησης Moody’s τον Αύγουστο δείχνει ότι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κίνας στην παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου βοηθά τους κινέζους κατασκευαστές να μειώσουν το κόστος παραγωγής.


Latest News

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»

Στα 12 δισ. δολάρια το κόστος ανοικοδόμησης του Λιβάνου
Οι εκτιμήσεις των διεθνών οικονομικών οργανισμών για την οικονομία της χώρας - Τι αναφέρει σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στη Βηρυτό

Ξένοι στον ίδιο πλανήτη ΗΠΑ και ΕΕ
Προς τα πού οδεύουν οι σχέσεις των δύο στενότερων αμυντικών συμμάχων και εμπορικών εταίρων του 20ού αιώνα, των ΗΠΑ και της ΕΕ

Ποιο ήταν το μεγάλο επενδυτικό λάθος που παραδέχθηκε ο Γουόρεν Μπάφετ
Η εταιρεία για την οποία ο Γουόρεν Μπάφετ δήλωσε πως πλήρωσε «πάρα πολλά» για να την αποκτήσει

Σε στάση αναμονής οι επενδυτές απέναντι στα τουρκικά assets - Τι φοβούνται
Το ποσό αυτό των 25 δισ. δολ. με το οποίο στήριξε τη λίρα η κεντρική τράπεζα αντανακλά το υψηλό κόστος στήριξης της εύθραυστης οικονομίας σε μια δραματική εβδομάδα για την Τουρκία

Η Αργεντινή αναζητά... 23η διάσωση από το ΔΝΤ και ζητά δάνειο 20 δισ.
Το πακέτο που ζητά η Αργεντινή και η σταδιακή του εφαρμογή του υπόκειται σε έγκριση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ

Καμπανάκι Νάγκελ: Δεν πρέπει να είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τον πληθωρισμό
Ο επικεφαλής της Bundesbank προειδοποιεί και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για την επόμενη συνεδρίαση της ΕΚΤ