Ένα καινοτόμο workshop με επίκεντρο την επαναστατική συμβολή της τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) και τις ευκαιρίες που ανοίγονται για τον κλάδο του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων φιλοξένησε την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ), στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη Microsoft.
Ο κ. Crispin Lowery, Γενικός Διευθυντής της Microsoft Retail & Consumer Goods EMEA, ανέλαβε το ρόλο του κεντρικού ομιλητή στην εκδήλωση, κινητοποιώντας το ενδιαφέρον των στελεχών των αλυσίδων Μελών της ΕΣΕ που τον παρακολούθησαν. Σημαντικά θέματα της παρουσίασης επικεντρώθηκαν στον κρίσιμο ρόλο της Generative AI στην αναδιαμόρφωση των επιχειρηματικών κλάδων. Επισημάνθηκαν οι ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η νέα τεχνολογία, με έμφαση στον τομέα του λιανεμπορίου τροφίμων προς όφελος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών.
Νέες τάσεις
Επιπλέον, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αναδείχθηκε η ηγετική θέση της Microsoft στην Generative AI, δρώντας ως καταλύτης για επιχειρήσεις που επιδιώκουν ανάπτυξη και προσαρμογή στις νέες τάσεις της εποχής. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, παγκόσμια case studies αλυσίδων σούπερ μάρκετ, εστιάζοντας στην επιτυχημένη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για την βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών, ενώ, παρουσιάστηκαν τρόποι βελτιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας, στοχεύοντας στην αυτοματοποίηση και την ενίσχυση αποτελεσματικότερου σχεδιασμού πρόβλεψης προκλήσεων.
Συνεργασία Microsoft-TomTom: Νέος ψηφιακός βοηθός για οχήματα βασισμένος σε AI
Συμμαχία
Η συμμαχία της Ένωσης Σουπερ Μάρκετ Ελλάδας και της Microsoft αποτελεί μέρος της δέσμευσης της ΕΣΕ για την υιοθέτηση καινοτόμων προϊόντων και την εφαρμογή τεχνολογικών εξελίξεων που προσδίδουν προστιθέμενη αξία και διαμορφώνουν το μέλλον του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών. Στο πλαίσιο αυτό, αξίζει να σημειωθεί πως το Microsoft workshop που παρουσιάστηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης τον περασμένο Οκτώβριο, επικεντρώθηκε στην κυβερνοασφάλεια και τις ψηφιακές απειλές που φέρνει η νέα τεχνολογία στον κλάδο των σουπερ μαρκετ. Ενώ, παράλληλα αναλύθηκαν μηχανισμοί επιτυχής άμυνας που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων.
Καινοτόμες πρακτικές
Σχολιάζοντας τη συνεργασία των δύο φορέων, ο Γενικός Διευθυντής της ΕΣΕ, Απόστολος Πεταλάς, δήλωσε: «Στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας προωθούμε την ανάπτυξη καινοτόμων πρακτικών που βοηθούν τα μέλη μας να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς και ενισχύουν την εμπειρία των καταναλωτών. Η στρατηγική συνεργασία της ΕΣΕ με τη Microsoft αποτελεί ένα κομβικό βήμα προς την κατεύθυνση αυτή, διασφαλίζοντας την εφαρμογή πρωτοποριακών λύσεων που διαμορφώνουν το μέλλον του ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών. Ευχαριστούμε τη Microsoft, την κ. Ναντίν Καραλή, Εμπορική Διευθύντρια Εταιρικών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας και τον κ. Crispin Lowery, Γενικό Διευθυντή της Microsoft Retail & Consumer Goods EMEA, για την υποστήριξή τους και τη συνεργασία».
Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας
Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) συστάθηκε τον Μάιο 2023 με στόχο να εκφράζει και να προωθεί τις θέσεις του κλάδου σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο. Να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νόμιμο, υγιή & ελεύθερο ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών και να αναλαμβάνει δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα. Ιδρυτικά μέλη της είναι οι μεγαλύτερες αλυσίδες Supermarket που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας ενώ μέλη της μπορούν εν δυνάμει να είναι όλες οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας ανεξαρτήτως μεγέθους και αριθμού καταστημάτων. Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας απαριθμεί σήμερα 13 μέλη.
Latest News
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα
Κέρδη μετά από φόρους στα 33 εκατ. στο εννιάμηνο για την Quest
Κατά το ίδιο διάστημα, ο όμιλος Quest κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 926 εκατ. ευρώ.
Τρία νέα στελέχη στην Εθνική Ασφαλιστική
Ποια είναι τα νέα στελέχη
Τέσσερις νέες καινοτόμες μορφές περιεχομένου από την Alter Ego Media
Η Alter Ego Media παρουσιάζει νέες, καινοτόμες μορφές ειδησεογραφικού περιεχομένου που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, όπως το Mega 4, το Bullet(in), το Shorts καθώς και το Vima 5a.m
Η Guy Carpenter εξαγοράζει την μεσιτική εταιρεία αντασφαλίσεων Carpenter Turner
Η εξαγορά είναι η εξέλιξη μιας πετυχημένης ενδεκαετούς κοινοπραξίας