Αντιμέτωπη με ελλείψεις προϊόντων αναμένεται να βρεθεί η Ιkea καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες μεταφέρουν τα πλοία τους μακριά από την Ερυθρά Θάλασσα λόγω της έξαρσης των επιθέσεων των ανταρτών Χούθι από την ενδοχώρα της Υεμένης. Αντίστοιχα προβλήματα εκτιμά ότι θα αντιμετωπίσει και η εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων Abercrombie & Fitch Co. η οποία σχεδιάζει να στραφεί στις αεροπορικές μεταφορές για να αποφύγει τη συσσώρευση ελλείψεων.
Με βάση τις τελευταίες δραματικές εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και ειδικότερα τα προβλήματα στις διελεύσεις πλοίων από την Ερυθρά Θάλασσα, ο σουηδικός κολοσσός επίπλων Ikea ανακοίνωσε ότι αναζητά άλλες επιλογές για να εξασφαλίσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της, πολλά από τα οποία συνήθως περνούν από την θαλάσσια αυτή περιοχή και μέσω της Διώρυγας του Σουέζ στη θαλάσσια διαδρομή τους από εργοστάσια της Ασίας προς την Ευρώπη και άλλες αγορές.
Ερυθρά Θάλασσα: Οι επιθέσεις των Χούθι απειλούν εμπόριο 1 τρισ. δολ. [γράφημα]
Όπου φύγει – φύγει εκτός Ερυθράς Θάλασσας
Οι παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των A.P. Moller-Maersk και Hapag-Lloyd, έχουν εκτρέψει τα εμπορευματικά πλοία τους μετά την κλιμάκωση των επιθέσεων από μαχητές Χούτι που υποστηρίζονται από το Ιράν σε εμπορικά πλοία που πλέουν στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι επιθέσεις, που συνδέονται με τον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς, έχουν δημιουργήσει άλλη μια έκτακτη ανάγκη για τη ναυτιλία, δύο και πλέον χρόνια αφότου ένα μεγάλο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων είχε κολλήσει στη Διώρυγα του Σουέζ, προκαλώντας αναστάτωση στο παγκόσμιο εμπόριο.
Η Abercrombie που εδρεύει στο Οχάιο σκοπεύει να αλλάξει τη ροή της εφοδιαστικής αλυσίδας της και από την θαλάσσια οδό να επιλέξει την αεροπορική προκειμένου να διακινήσει τα εμπορεύματά της, όπου αυτό είναι δυνατόν, και χωρίς να σημειωθούν διαταραχές, όπως αποκάλυψε το Bloomberg επικαλούμενο ηλεκτρονικό έγγραφο της εταιρείας προς τους προμηθευτές
Οι ναυτιλιακές οδοί της Ερυθράς Θάλασσας προς τη Διώρυγα του Σουέζ είναι σημαντικές για τις δραστηριότητές της, επειδή όλα τα εμπορεύματά της από την Ινδία, τη Σρι Λάνκα και το Μπαγκλαντές ακολουθούν αυτή τη διαδρομή για να φτάσουν στις ΗΠΑ.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...