Μια νέα έκθεση της Accor, ηγέτιδας δύναμης στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως, αποκάλυψε την ανάγκη να εστιάσουμε στην ισορροπία και στο “ανήκειν”, καθώς ο κλάδος των συνεδρίων και εκδηλώσεων διεθνώς συνεχίζει να ανακάμπτει και να κινεί τη στρατηγική ανάπτυξη για το 2024 και εξής.
Η έκθεση με τίτλο “Meeting Expectations: The Future of Meetings & Events” αναφέρεται στον μετασχηματισμό που έχει υποστεί ο τομέας των meetings & events τα τελευταία χρόνια και διερευνά τις θεμελιώδεις αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο καθώς συνεχίζει να εξελίσσεται και να ανακάμπτει.
“Το παγκόσμιο επιχειρηματικό τοπίο υφίσταται μια βαθιά μεταμόρφωση. Ο τρόπος που ζούμε, εργαζόμαστε και αλληλεπιδρούμε έχει αναδιαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια και οι επιπτώσεις αυτών των αλλαγών έχουν δημιουργήσει νέες ευκαιρίες στον κλάδο των meetings & events”, αναφέρει η Sophie Hulgard, Chief Sales Officer της Accor. “Η πανδημία ήταν μια καθοριστική στιγμή για τον κλάδο. Οδηγηθήκαμε σε έναν κόσμο virtual συναντήσεων με την παύση των διά ζώσης εκδηλώσεων. Ωστόσο, προσαρμοστήκαμε και εξελιχθήκαμε. Αυτή η εξέλιξη συνεχίζεται σήμερα με την ανθρώπινη επαφή να προβλέπεται ως ο βασικός συνδετικός κρίκος για όλες τις τάσεις που αναφέρουμε. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, εμφανίζεται η ανάγκη των ανθρώπων να συναντιούνται και να μοιράζονται και να ευημερούν.
Βγαίνοντας από την πανδημία υπήρχαν φόβοι ότι ο κλάδος των εκδηλώσεων μπορεί να δυσκολευτεί να διεκδικήσει ξανά το κοινό του. Σήμερα, αυτό το κοινό έχει σε μεγάλο βαθμό επιστρέψει και αναμένεται να ξεπεράσει τα κορυφαία επίπεδα του 2019 τα επόμενα χρόνια. Αυτά είναι σπουδαία νέα για τον κλάδο, αλλά φέρνουν επίσης νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που θα αλλάξουν τον τρόπο κράτησης, προγραμματισμού και εκτέλεσης των εκδηλώσεων.
“Tο να βρίσκεσαι σε έναν χώρο με άλλους ανθρώπους έχει σημασία – είναι ισχυρό και πολύτιμο”, προσθέτει η Hulgard.
Τα δεδομένα της έρευνας Meetings & Events Industry Forecast της Accor ενισχύουν αυτήν την προβλεπόμενη αναπτυξιακή τροχιά. Το 78% των ερωτηθέντων είπε ότι οι δαπάνες των ίδιων ή των πελατών τους είχαν αυξηθεί από το 2022, με το 36% να δηλώνει ότι η αύξηση ξεπέρασε το 25%. Κοιτάζοντας το 2024, η ανάπτυξη αναμένεται να συνεχιστεί με το 80% των ερωτηθέντων να αναμένει αύξηση των δαπανών το 2024, και το 30% να λέει ότι θα αυξηθεί περισσότερο από 25%.
Σύμφωνα με την έρευνα της Accor, προβλέπεται συνεχής ανάπτυξη σε όλα τα μεγέθη συνεδρίων και εκδηλώσεων το 2024. Τα τρία τέταρτα (78%) αναμένουν ότι ο αριθμός των μικρών και μεσαίων συνεδρίων (κάτω από 100 συμμετέχοντες) θα αυξηθεί το επόμενο έτος, ενώ αντίστοιχο ποσοστό αναμένει ότι θα αυξηθεί και ο αριθμός των συνεδρίων άνω των 100 συμμετεχόντων. Περισσότεροι από τους μισούς (57%) προβλέπουν αύξηση των μεγάλων συνεδρίων (πάνω από 300 συμμετέχοντες) και σχεδόν τα δύο τρίτα (78%) είπαν ότι θα ήταν «πολύ σημαντικό» για τον κλάδο τους να παρακολουθούν εκθέσεις, συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις το 2024.
Επιβεβαιώνοντας εκ νέου την αξία των διά ζώσης συνεδρίων, το 33% των meeting planners αναμένει πάνω από 40% περισσότερα έσοδα στις διά ζώσης συναντήσεις έναντι ψηφιακών και η πλειονότητα, το 80%, δεν θα ήταν πρόθυμο να χρησιμοποιήσει τηλεδιάσκεψη για κλείσιμο συμφωνιών το 2024.
Η νέα έκθεση της Accor, “Meeting Expectations: The Future of Meetings & Events” αποκαλύπτει πέντε τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν την ανάπτυξη του κλάδου.
1/ “Πιο ήπια παραγωγικότητα”
Η “work hard, play hard” φιλοσοφία που κάποτε συνδέθηκε με τις επιχειρήσεις και τις εκδηλώσεις αναδιαμορφώνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του νέου τρόπου ζωής.
– Βασικός άξονας: Βρείτε την ισορροπία ανάμεσα στον σκοπό και την παραγωγικότητα.
2/ “Προώθηση του ανήκειν”
Ο κλάδος meetings & events έχει να κάνει με ένα πράγμα: τους ανθρώπους. Η ανθρώπινη σύνδεση και η καλλιέργεια της αίσθησης του “ανήκειν” είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι του επιτυχημένου σχεδιασμού εκδηλώσεων.
– Βασικός άξονας: Γιορτάστε την ανθρώπινη σύνδεση. Προωθήστε το “ανήκειν”.
3/ “Σχεδιάζοντας εμπειρίες”
Όσοι κλείνουν εκδηλώσεις αναζητούν απόδοση της επένδυσής τους, αλλά περισσότερο από ποτέ αναζητούν απόδοση της εμπειρίας (ROX).
– Βασικός άξονας: Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες που δημιουργούν ουσιαστικές συνδέσεις.
4/ “Πράσινες συναντήσεις”
Ο θετικός αντίκτυπος είναι ο παράγοντας διαφοροποίησης και, περισσότερο από ποτέ, ο κλάδος έχει το πράσινο φως για να διαμορφώσει την αλλαγή. Τα “πράσινα” διαπιστευτήρια δεν αποτελούν πλέον bonus για εκδηλώσεις, αλλά θα αποτελέσουν τον καθοριστικό παράγοντα για το ποιος θα εξασφαλίσει την κράτηση.
– Βασικός άξονας: Η αειφορία πρέπει να είναι η πρώτη σκέψη, όχι η μεταγενέστερη σκέψη.
5/ “Ανατρεπτική τεχνολογία”
Οι διά ζώσης συνεδριάσεις είναι πλέον ένας ζωτικής σημασίας τρόπος για να έρθουν κοντά άτομα που θα μπορούσαν να βλέπουν ο ένας τον άλλον μόνο μέσω οθονών φορητών υπολογιστών.
– Βασικός άξονας: Το ψηφιακό έχει εμβέλεια. Το πρόσωπο με πρόσωπο έχει αξία. Το να είσαι στον χώρο έχει σημασία.
“Ο κλάδος των Meetings & Events έχει επιδείξει την ανθεκτικότητα, την καινοτομία και την προσαρμοστικότητά του”, καταλήγει η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer του τμήματος Premium, Midscale & Economy της Accor. “Οι τάσεις που περιγράφονται σε αυτήν την έκθεση προέρχονται από το DNA του κλάδου – οι πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις έχουν αξία. Η ανθρώπινη επαφή συνδέεται με την εμπορική επιτυχία, κάνοντας τις επιχειρήσεις ισχυρότερες. Καθώς ο κλάδος συνεχίζει την ανάκαμψή του παγκοσμίως, η δέσμευση να σφυρηλατεί ουσιαστικές συνδέσεις, να είναι καταλύτης για την εμπορική και πολιτιστική ανάπτυξη και να δημιουργεί την αίσθηση του “ανήκειν”, είναι αυτά που θα διασφαλίσουν ότι ο κλάδος θα ξεπεράσει την προβλεπόμενη ανάπτυξη. Τα ταξίδια επέστρεψαν και, για τον τομέα meetings & events, το ανήκειν και η ισορροπία είναι αυτά που θα διαμορφώσουν το τελικό αποτέλεσμα για το 2024”.
Latest News
ΜΕΒΓΑΛ: Οι έριδες των μετόχων, η επιστροφή Χατζάκου και το restart με τον Θεοδωρόπουλο
Η πολυκύμαντη πορεία της βορειοελλαδίτης γαλακτοβιομηχανίας ΜΕΒΓΑΛ που ξεκίνησε το 1950 από τα Κουφάλια της Θεσσαλονίκης
Από τη Sephora στην Kiko Milano - Όλοι στη μάχη για τους... Zalphas
Οι Zalphas κρατούν ήδη στα χέρια τους το 49% της αγοράς ομορφιάς - Γιατί «τρέχουν» σε Sephora και Kiko Milano
Από την Palirria στο Ελληνικό – Χρονιά αποφάσεων το 2025 για το VNK του Κάτσου
Ο Βασίλης Κάτσος «κυνηγά» διάφορες ευκαιρίες για να μεγαλώσει το αποτύπωμα της VNK Capital – Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Ανεβάζει στροφές ο όμιλος Υφαντής – Πόσο πουλάει στο εξωτερικό
Στα 205,286 εκατ. ευρώ ο τζίρος του ομίλου Υφαντής – Πώς κινήθηκαν τα κέρδη και τι μπήκε στο ταμείο από το εξωτερικό
Ποιος κερδίζει στη μάχη της πίτσας στην Ελλάδα – Τα μερίδια και η ανατροπή
Pizza Fan, Domino’s, L’ Artigiano, Roma Pizza και οσονούπω -ξανά- Pizza Hut στη μάχη των 370 εκατ. ευρώ - Πώς διαμορφώνονται τα μερίδια και τα κέρδη
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη