Το 2023 η Vodafone Ελλάδας συνέχισε την απρόσκοπτη και εντός στόχων υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδιασμού των €600 εκατ. για υποδομές 5G και οπτικών ινών, αυξάνοντας αποφασιστικά την πληθυσμιακή κάλυψη με υπερυψηλές ταχύτητες σε κάθε γωνιά της χώρας. Επιπλέον, ανέπτυξε και διέθεσε λύσεις για οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις, βελτιώνοντας την καθημερινότητα, την ποιότητα ζωής τους και την παραγωγικότητα στην εργασία τους.
Η Vodafone Ελλάδας πέτυχε στο β’ εξάμηνο του έτους να αυξήσει την συνδρομητική της βάση στην κινητή φτάνοντας τους 4.293.000 συνδρομητές. Κατά την ίδια περίοδο, συγκράτησε τους συνδρομητές της σταθερής, αύξησε τα έσοδά της από υπηρεσίες και κατέγραψε νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων, που με αύξηση 55.2%, έφτασαν τα 232.000 TB σε σχέση με 149.000 TB το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Στα δίκτυα οπτικών ινών, η εταιρεία έχει υλοποιήσει 280.000 γραμμές οπτικής ίνας απευθείας στο σπίτι (FTTH) και κατασκευάσει 450.000 γραμμές οπτικής ίνας μέχρι την καμπίνα (FTTC), οι οποίες σταδιακά θα μετατρέπονται σε FTTH, με στόχο την εγκατάσταση 850.000 γραμμών FTTH μέχρι το 2026. Εντός του 2023, ολοκληρώθηκε επίσης η μεταφορά της κίνησης στα υποθαλάσσια καλώδια οπτικών σε Αιγαίο και Ιόνιο, προκειμένου συνδρομητές και επισκέπτες 10 νησιών να έχουν πρόσβαση σε υπερυψηλές ταχύτητες έως 1 Gbps.
Στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, μέχρι σήμερα η Vodafone έχει επιτύχει πληθυσμιακή κάλυψη 79% με 5G και, σύμφωνα με τον σχεδιασμό ανάπτυξης, τον Μάρτιο του 2024 θα αγγίξει το 87% και τον Μάρτιο του 2025 το 94%. Πλέον, η Vodafone έχει καλύψει με 5G όλες τις πρωτεύουσες νομών και τουλάχιστον τις δεύτερες και τρίτες πληθυσμιακά πόλεις ανά νομό, καθώς και 62 νησιά συνολικά.
Εμπορικά, η Vodafone Ελλάδας βρίσκεται ιστορικά στην καλύτερη θέση για να καλύψει με ολοκληρωμένο τρόπο τις ανάγκες των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό, είναι σε εξέλιξη η νέα στρατηγική συνεργασία με τα Public, με προοπτική 44 καταστήματα Vodafone να λειτουργούν μέσα σε ισάριθμα Public μέχρι το πρώτο μισό του 2025. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αποτελέσει αιχμή του δόρατος για την περαιτέρω καθιέρωση της Vodafone ως κορυφαίας επιλογής του καταναλωτικού κοινού για όλες τις ανάγκες επικοινωνίας, τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Στο πεδίο της ψυχαγωγίας, το Vodafone TV ετοιμάζεται να σπάσει το φράγμα των 200.000 συνδρομητών φιλοξενώντας την μεγαλύτερη ποικιλία ποιοτικού περιεχομένου στην Ελλάδα. Πρόσφατα, οι πελάτες άρχισαν να απολαμβάνουν ακόμα περισσότερο συναρπαστικό περιεχόμενο μέσα από δύο νέες αποκλειστικές συνεργασίες. Η πρώτη, με την VIAPLAY, την μεγαλύτερη πλατφόρμα παραγωγής Ευρωπαϊκού περιεχομένου και η δεύτερη με το MEGA και την FOSS productions, κατά την οποία το Vodafone TV έγινε ο αποκλειστικός streaming partner της πρωτοποριακής σειράς MILKY WAY.
Το Vodafone Business αύξησε ακόμα περισσότερο το αποτύπωμά του στην αγορά. Στον ιδιωτικό τομέα, η εταιρεία ενίσχυσε αποφασιστικά την ψηφιοποίηση, την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα των εσωτερικών δικτύων μεγάλων επιχειρήσεων και οργανισμών με μεγάλα έργα σε τεχνολογίες αιχμής. Ενώ στον Δημόσιο τομέα, το συνέχισε να πρωταγωνιστεί με εμβληματικά έργα που μετασχηματίζουν τη λειτουργία των Δημόσιων Οργανισμών και αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών με λύσεις Έξυπνων Πόλεων. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει αναλάβει έργα συνολικής αξίας άνω των 300 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο για έργα Smart Cities οι αναθέσεις έχουν φτάσει τα €5,2 εκατ.
Την ίδια στιγμή, πιστή στον εταιρικό της σκοπό για μια βιώσιμη κοινωνία με την βοήθεια της τεχνολογίας, η εταιρεία ανέλαβε νέες εμβληματικές πρωτοβουλίες για την περιβαλλοντική προστασία και πρωτοστάτησε στο μέτωπο της καταπολέμησης της ενδοοικογενειακής βίας αναπτύσσοντας κρίσιμες ψηφιακές εφαρμογές σε συνεργασία με την Ελληνική Πολιτεία.
Πιο συγκεκριμένα, το Ίδρυμα Vodafone, παρουσίασε, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Θαλάσσιας Γεωλογίας & Φυσικής Ωκεανογραφίας του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, το πρόγραμμα Vodafone Posidonia. Πρόκειται για μια στρατηγική πρωτοβουλία που αφορά στη χαρτογράφηση και προστασία των υποθαλάσσιων δασών Ποσειδωνίας στον ελληνικό θαλάσσιο χώρο, και την ανάδειξή τους ως έναν από τους σημαντικότερους πνεύμονες της Μεσογείου. Ταυτόχρονα, το Ίδρυμα συνέβαλε για άλλη μια χρονιά στην ενδυνάμωση των γυναικών με την βοήθεια της τεχνολογίας και, σε συνεργασία με την Κυβέρνηση και την Ελληνική Αστυνομία, εργάζεται προκειμένου το 2024 το Panic Button να είναι διαθέσιμο σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»