
Σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην ΕΕ από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο ήταν ηλεκτροκίνητα, υβριδικά ή υβριδικά πρίζας, δείχνουν τα τελευταία δεδομένα της βιομηχανίας.
Από τα μέσα Νοεμβρίου μάλιστα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχασαν την κυριαρχία τους.
Μέχρι τον Νοέμβριο τα μοντέλα με ηλεκτροκινητήρα αντιστοιχούσαν στο 47,6% των ταξινομήσεων νέων επιβατικών οχημάτων στην ΕΕ, έναντι 43% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Ηλεκτροκίνηση: Ποιό είναι το πραγματικό κόστος της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων
Οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην Ένωση αυξήθηκε κατά 6,7% τον Νοέμβριο, 17ο συνεχόμενο μήνα ανόδου, με την ετήσια αύξηση για τα ηλεκτροκίνητα να φτάνει το 13,3%.
Οι πωλήσεις οχημάτων βενζίνης αυξήθηκαν κατά 4,2%, των ντιζελοκίνητων αντίθετα έπεσαν κατά 10,3%.
Οι ταξινομήσεις πλήρως ηλεκτροκίνητων αυξήθηκε κατά 16,4% σε ετήσια βάση στα 144.378 αυτοκίνητα, παρόλο που οι ταξινομήσεις στην Γερμανία, την μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων στην Ευρώπη, μειώθηκαν κατά 22,5% στα 44.943 οχήματα.
Μεταξύ των οχημάτων με ηλεκτροκινητήρα, οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα υβριδικά, των οποίων η ζήτηση αυξήθηκε κατά 28,7% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Αντίθετα, οι ταξινομήσεις υβριδικών πρίζας μειώθηκan κατά 22,1%.
Παρά τη διάδοση της ηλεκτροκίνητης, η ACEA προειδοποίησε πριν από λίγες ημέρες ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό χωρίς σαφή στρατηγική, την ώρα που η Κίνα κυριαρχεί στις εφοδιαστικές αλυσίδες και οι ΗΠΑ παίρνουν μέτρα τόνωσης της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τους τελευταίους μήνες εξάλλου οι πωλήσεις δείχνουν να έχουν φτάσει σε πλατό. Η Volkswagen, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, ανέφερε τον Οκτώβριο ότι η ζήτηση είναι μικρότερη του αναμενόμενου, ενώ η Mercedes-Benz προειδοποίησε για προβλήματα εφοδιασμού και πτώσεις τιμών.
Τον Νοέμβριο οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4% για τη Volkswagen και κατά 6,1% για τη Renault, ενώ έπεσαν κατά 7,3% για τη Stellantis, σύμφωνα με την ACEA.
Τον ίδιο μήνα η Tesla του Ίλον Μασκ πέτυχε άλμα κατά σχεδόν 45%, με τις πωλήσεις της να αντιστοιχούν στο 22% των νέων πλήρως ηλεκτροκίνητων στην ΕΕ.


Latest News

Η σουηδική Vattenfall θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο στη Γερμανία
Το ένα απο τα δύο πάρκα που θα κατασκευάσει στη Βόρεια Θάλασσα η σουηδική Vattenfall θα είναι δυναμικότητας 980 MW

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα

Πώς η προεδρία Τραμπ.... αποφόρτισε τις εταιρείες φόρτισης EV - Εφιαλτική βουτιά των μετοχών
Βουτιά 70% έχουν κάνει οι μετοχές εταιρειών που προμηθεύουν την αγορά με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της πολιτικής Τραμπ

Τιμήθηκαν 27 εταιρείες για αποκατάσταση και αναδάσωση - Το μήνυμα Παπασταύρου
Ειδική εκδήλωση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το θεσμό του Αναδόχου Αποκατάστασης και Αναδάσωσης