
Σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην ΕΕ από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο ήταν ηλεκτροκίνητα, υβριδικά ή υβριδικά πρίζας, δείχνουν τα τελευταία δεδομένα της βιομηχανίας.
Από τα μέσα Νοεμβρίου μάλιστα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχασαν την κυριαρχία τους.
Μέχρι τον Νοέμβριο τα μοντέλα με ηλεκτροκινητήρα αντιστοιχούσαν στο 47,6% των ταξινομήσεων νέων επιβατικών οχημάτων στην ΕΕ, έναντι 43% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Ηλεκτροκίνηση: Ποιό είναι το πραγματικό κόστος της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων
Οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην Ένωση αυξήθηκε κατά 6,7% τον Νοέμβριο, 17ο συνεχόμενο μήνα ανόδου, με την ετήσια αύξηση για τα ηλεκτροκίνητα να φτάνει το 13,3%.
Οι πωλήσεις οχημάτων βενζίνης αυξήθηκαν κατά 4,2%, των ντιζελοκίνητων αντίθετα έπεσαν κατά 10,3%.
Οι ταξινομήσεις πλήρως ηλεκτροκίνητων αυξήθηκε κατά 16,4% σε ετήσια βάση στα 144.378 αυτοκίνητα, παρόλο που οι ταξινομήσεις στην Γερμανία, την μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων στην Ευρώπη, μειώθηκαν κατά 22,5% στα 44.943 οχήματα.
Μεταξύ των οχημάτων με ηλεκτροκινητήρα, οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα υβριδικά, των οποίων η ζήτηση αυξήθηκε κατά 28,7% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Αντίθετα, οι ταξινομήσεις υβριδικών πρίζας μειώθηκan κατά 22,1%.
Παρά τη διάδοση της ηλεκτροκίνητης, η ACEA προειδοποίησε πριν από λίγες ημέρες ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό χωρίς σαφή στρατηγική, την ώρα που η Κίνα κυριαρχεί στις εφοδιαστικές αλυσίδες και οι ΗΠΑ παίρνουν μέτρα τόνωσης της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τους τελευταίους μήνες εξάλλου οι πωλήσεις δείχνουν να έχουν φτάσει σε πλατό. Η Volkswagen, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, ανέφερε τον Οκτώβριο ότι η ζήτηση είναι μικρότερη του αναμενόμενου, ενώ η Mercedes-Benz προειδοποίησε για προβλήματα εφοδιασμού και πτώσεις τιμών.
Τον Νοέμβριο οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4% για τη Volkswagen και κατά 6,1% για τη Renault, ενώ έπεσαν κατά 7,3% για τη Stellantis, σύμφωνα με την ACEA.
Τον ίδιο μήνα η Tesla του Ίλον Μασκ πέτυχε άλμα κατά σχεδόν 45%, με τις πωλήσεις της να αντιστοιχούν στο 22% των νέων πλήρως ηλεκτροκίνητων στην ΕΕ.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων