Στη φάση κατασκευής μπήκε από χθες το «Hard Rock Hotel & Casino Athens». Πρόκειται για το μοναδικό στην Ευρώπη Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα αυτού του είδους και αποτελεί επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και της Hard Rock International.
Ξεπερνά κατά πολύ το 1 δισ. ευρώ, φτάνει ακόμα και το 1,5 δισ. ευρώ και στη φάση της κατασκευής θα δημιουργηθούν 3.000 θέσεις εργασίας, ενώ στη διάρκεια της λειτουργίας τους θα απασχοληθούν 3.000 θέσεις εργασίας. To IRC θα εισφέρει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση προς το ελληνικό δημόσιο για τα επόμενα 30 χρόνια.
Ελληνικό: Σε ποιο σημείο βρίσκονται τα έργα λίγο πριν το τέλος του 2023
Τελετή έναρξης εργασιών
Νωρίτερα το πρωί στο χώρο όπου θα αναπτυχθεί το ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα τα στελέχη των δύο εταίρων της κοινοπραξίας, υπουργοί της κυβέρνησης και ο πρέσβης των ΗΠΑ κ. Τζώρτζ Τσούνης με μία συμβολική κίνηση εγκαινίασαν την εκκίνηση των προκαταρκτικών τεχνικών εργασιών.
Οικοδεσπότες και προσκεκλημένοι έπιασαν στα χέρια τους από ένα φτυάρι σε σχήμα κιθάρας (το brand της Hard Rock) και σηματοδότησαν την εκκίνηση των κατασκευαστικών εργασιών.
Τι θα περιλαμβάνει το Hard Rock Hotel & Casino Athens
Το «Hard Rock Hotel & Casino Athens», έρχεται να αναβαθμίσει σημαντικά το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Θα συνδυάζει ένα πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων με σουίτες και δωμάτια που θα έχουν θέα στη θάλασσα ή θέα σε όλη την Αθήνα και τον Παρθενώνα.
Το ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα θα πλαισιώνεται από ένα καζίνο παγκόσμιας κλάσης.
Στις υποδομές του θα έχει ένα εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο υψηλών προδιαγραφών, έναν υπερσύγχρονο χώρο ψυχαγωγίας όπου θα φιλοξενούνται συναυλίες από διεθνούς βεληνεκούς καλλιτέχνες. Πέραν αυτό θα έχει διάσημα brands εστιατορίων και καφέ, το γνωστό Rock Spa® και πισίνας και καταστήματα λιανικής.
Οι κ.κ. Γ. Περιστέρης και J. Allen
Το έργο θα κατασκευαστεί σε τρία χρόνια από την σύμπραξη Hard Rock International (51%) και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (49%) και όπως τονίστηκε από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κ. Γιώργο Περιστέρη η επένδυση θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ, ενώ ο πρόεδρος της Hard Rock International κ. Jim Allen εκτίμησε πως το κόστος θα ανέλθει στο 1,5 δισ. Ευρώ.
Ο κ. Περιστέρης με δηλώσεις του τόνισε πως «το έργο του ολοκληρωμένου τουριστικού συγκροτήματος είναι πλέον μία πραγματικότητα. Και επιβεβαιώνει πως για όσα δεσμεύεται ο όμιλος μας τα υλοποιεί. Εξήρε τη συνεργασία του με τη Hard Rock και υπογράμμισε τη σημασία για την Ελλάδα ενός τέτοιου αναπτυξιακού έργου. Θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για το τουριστικό προϊόν της χώρας μας διεθνώς, θα απασχολήσει χιλιάδες εργαζομένους και θα συνεισφέρει στα δημόσια ταμεία, ένα έργο με υψηλή εγχώρια προστιθέμενη αξία, όπως διαχρονικά αποσκοπούν όλες οι επενδύσεις μας».
Ο κ. Allen από την πλευρά του τόνισε πως η συγκεκριμένη επένδυση θα φέρει το μεγαλύτερο ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα στην περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης, ενώ εγγυήθηκε για την υλοποίηση της και την ολοκλήρωση της εντός του χρονοδιαγράμματος. Σημείωσε την απόφαση του μεγάλου πολυεθνικού ομίλου να επενδύσει στην Ελλάδα θυμίζοντας τις προσπάθειες πριν από επτά χρόνια για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό του καζίνου αλλά και την επιμονή να διεκδικήσει το έργο στο Ελληνικό.
Ο κ. Κ. Σκρέκας, ο κ. Τζ. Τσούνης και ο κ. Γ. Κωνσταντάτος
Χαιρετισμό στην εκδήλωση για την αναλυτική παρουσίαση του έργου απηύθυνε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας εκπροσωπώντας τον πρωθυπουργό, ενώ με ενθουσιώδη λόγια για το έργο μίλησε και ο πρέσβης των ΗΠΑ κ. Τζώρτζ Τσούνης.
Από την πλευρά του ο ο Δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης και Πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Κοινοχρήστων Ελληνικού Μητροπολιτικού Πόλου Αγίου Κοσμά, κ. Γιάννης Κωνσταντάτος τόνισε τα οφέλη του έργου για την τοπική κοινωνία αλλά και τους αγώνες που έδωσαν για το project του Ελληνικού.
Η αναλυτική παρουσίαση του έργου από τη διοίκηση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και της Hard Rock International συνοδεύτηκε και από την αποκάλυψη της τελικής μακέτας που ενσωματώνει τον νέο και αναβαθμισμένο αισθητικά αρχιτεκτονικό σχεδιασμό δια χειρός της Hard Rock.
Στην αποκάλυψη συμμετείχαν εκτός από τον κ. Περιστέρη και Allen και ο CEO της Lamda Development κ. Οδυσσέας Αθανασίου.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν κορυφαία κυβερνητικά στελέχη επιχειρηματίες και οι καλλιτέχνες, Αντώνης Ρέμος και Κωνσταντίνος Αργυρός, ενώ τη συντόνισε η δημοσιογράφος κα. Νίκη Λυμπεράκη.
Latest News
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Πώς θα χτιστεί το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ
Το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα
Ποιες λύσεις εξετάζονται για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στην Αθήνα
Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις με μεγάλους παραγωγούς ηλεκτρικού ρεύματος όπως η ΔΕΗ αλλά και ο όμιλος Μυτιληναίου και άλλους για την κατασκευή και λειτουργία 3 η 4 μονάδων αφαλάτωσης
Πάτρα – Πύργος: Πώς προχωρά το έργο της ΑΒΑΞ στο Α’ τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου [video]
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος κατασκευάζεται και η ΑΒΑΞ δίνει στη δημοσιότητα βίντεο με την πορεία των εργασιών
Η «μάχη» της ΠΥΡΚΑΛ - Οι πέντε μεγάλοι των κατασκευών στον διαγωνισμό για το πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης»
Ενδιαφέρον εκδηλώθηκε απο τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, «ΑΒΑΞ – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ» και «METLEN - INTRAKAT»
Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Αύξηση 77% της συνεισφοράς στο ΑΕΠ στην τετραετία
Ο Ομιλος ΗΡΑΚΛΗΣ είχε 406 εκατ. ευρώ συνολική συνεισφορά στο ΑΕΠ, και απασχολεί 12.500 εργαζόμενους σε μόνιμες θέσεις εργασίας
Logistics: Στο 1 δισ. ευρώ η αξία των νέων έργων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Επενδυτικό ενδιαφέρον για logistics και αποθηκευτικούς χώρους - Οι προκλήσεις για οδικές μεταφορές, ναυτιλία, αερομεταφορές
ΑΑΔΕ: Πότε ξεκινά η ψηφιακή υποβολή των συμφωνητικών ανάληψης τεχνικών έργων
Ποιες είναι οι αποφάσεις του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, και του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Χτίζει νέες υπεραξίες στις υποδομές και παραχωρήσεις – Τα έργα
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετά την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ξεδιπλώνει το στρατηγικό σχέδιο για ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο σε υποδομές και παραχωρήσεις
Flyover: 70 βαριά μηχανήματα εκτελούν χωματουργικά και υδραυλικά έργα
H γέφυρα toy Flyover, πλάτους 22 μ. και μήκους 4 χλμ., θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα η οποία θα έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα