
Το νορβηγικό κρουαζιερόπλοιο MS Maud συνεχίζει να βρίσκεται στη Βόρεια Θάλασσα μετά τη σφοδρή θαλασσοταραχή εξαιτίας της οποίας έσπασαν τζάμια στη γέφυρα του πλοίου και προκλήθηκε προσωρινό μπλακάουτ χθες βράδυ, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές της Δανίας.
Οι 266 επιβάτες και τα 131 μέλη του πληρώματος είναι ασφαλείς, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Διάσωσης (DJRC) της Δανίας, προσθέτοντας ότι δύο ρυμουλκά από την εταιρία διασώσεων Esvagt το βοηθούν να παραμένει σταθερό.
Κίνα: Έτοιμο να αποπλεύσει το πρώτο… «Μade in China» κρουαζιερόπλοιο
«Χρειάζεται απλά να περάσουν ήρεμα την καταιγίδα και το καταφέρνουν πλέοντας κόντρα στον άνεμο», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
MS Maud #hurtigruten now pic.twitter.com/i5m2qSJIrr
— Sea & son (@OnDeepWater) December 22, 2023
Το σκάφος έπλεε σε απόσταση περίπου 200 χλμ από τις δυτικές ακτές της Δανίας και 330 χλμ από τις ανατολικές ακτές της Βρετανίας όταν στη γέφυρα εισήλθε νερό, με αποτέλεσμα να προκληθεί διακοπή ρεύματος.
Η βασική μηχανή του σκάφους συνέχιζε να λειτουργεί, γεγονός που κατέστησε δυνατή τη χειροκίνητη πλοήγηση του πλοίου από το μηχανοστάσιο.
Αμετακίνητο
Τα δεδομένα από την ιστοσελίδα εντοπισμού πλοίων Vesselfinder.com έδειξαν σήμερα ότι το MS Maud δεν έχει μετακινηθεί σχεδόν καθόλου από χθες βράδυ. Δεν ήταν άμεσα σαφές πού θα κατευθυνθεί στη συνέχεια το σκάφος.
Το MS Maud, που ανήκει στην εταιρία κρουαζιέρων HX, μονάδα του νορβηγικού ομίλου Hurtigruten Group, απέπλευσε από το Φλόρε της Νορβηγίας χθες και αναμενόταν στο Τίλμπερι της Βρετανίας σήμερα.
Ο όμιλος Hurtigruten δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο. Χθες, η εταιρία ανακοίνωσε ότι το Maud υπέστη «προσωρινό μπλακ άουτ» και ότι το πλήρωμα και οι επιβάτες είναι ασφαλείς.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες