Το νορβηγικό κρουαζιερόπλοιο MS Maud συνεχίζει να βρίσκεται στη Βόρεια Θάλασσα μετά τη σφοδρή θαλασσοταραχή εξαιτίας της οποίας έσπασαν τζάμια στη γέφυρα του πλοίου και προκλήθηκε προσωρινό μπλακάουτ χθες βράδυ, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές της Δανίας.
Οι 266 επιβάτες και τα 131 μέλη του πληρώματος είναι ασφαλείς, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Διάσωσης (DJRC) της Δανίας, προσθέτοντας ότι δύο ρυμουλκά από την εταιρία διασώσεων Esvagt το βοηθούν να παραμένει σταθερό.
Κίνα: Έτοιμο να αποπλεύσει το πρώτο… «Μade in China» κρουαζιερόπλοιο
«Χρειάζεται απλά να περάσουν ήρεμα την καταιγίδα και το καταφέρνουν πλέοντας κόντρα στον άνεμο», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
MS Maud #hurtigruten now pic.twitter.com/i5m2qSJIrr
— Sea & son (@OnDeepWater) December 22, 2023
Το σκάφος έπλεε σε απόσταση περίπου 200 χλμ από τις δυτικές ακτές της Δανίας και 330 χλμ από τις ανατολικές ακτές της Βρετανίας όταν στη γέφυρα εισήλθε νερό, με αποτέλεσμα να προκληθεί διακοπή ρεύματος.
Η βασική μηχανή του σκάφους συνέχιζε να λειτουργεί, γεγονός που κατέστησε δυνατή τη χειροκίνητη πλοήγηση του πλοίου από το μηχανοστάσιο.
Αμετακίνητο
Τα δεδομένα από την ιστοσελίδα εντοπισμού πλοίων Vesselfinder.com έδειξαν σήμερα ότι το MS Maud δεν έχει μετακινηθεί σχεδόν καθόλου από χθες βράδυ. Δεν ήταν άμεσα σαφές πού θα κατευθυνθεί στη συνέχεια το σκάφος.
Το MS Maud, που ανήκει στην εταιρία κρουαζιέρων HX, μονάδα του νορβηγικού ομίλου Hurtigruten Group, απέπλευσε από το Φλόρε της Νορβηγίας χθες και αναμενόταν στο Τίλμπερι της Βρετανίας σήμερα.
Ο όμιλος Hurtigruten δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο. Χθες, η εταιρία ανακοίνωσε ότι το Maud υπέστη «προσωρινό μπλακ άουτ» και ότι το πλήρωμα και οι επιβάτες είναι ασφαλείς.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση