Οι περισσότερες εταιρείες δεν είναι έτοιμες να αναπτύξουν τεχνητή νοημοσύνη σε κλίμακα, επειδή δεν διαθέτουν ισχυρή υποδομή δεδομένων ή τους ελέγχους που απαιτούνται για να διασφαλιστεί ότι η τεχνολογία χρησιμοποιείται με ασφάλεια, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας συμβούλων Accenture.
«Η πιο πολυσυζητημένη τεχνολογία του 2023 βρίσκεται σε πειραματική φάση στις περισσότερες εταιρείες και η μακροοικονομική αβεβαιότητα περιορίζει τις δαπάνες πληροφορικής», δήλωσε η Τζούλι Σουίτ στους Financial Times.
Αγορές: Το ράλι των Magnificent Seven
Στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου, η Accenture ανέφερε άλλο ένα μεγάλο άλμα στα έσοδα από έργα γενετικής τεχνητής νοημοσύνης το τρίμηνο έως τις 30 Νοεμβρίου, με 450 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 300 εκατομμύρια δολάρια τους προηγούμενους έξι μήνες. Ωστόσο, παραμένουν μικρές σε σχέση με τις γενικές πωλήσεις του ομίλου αξίας 64 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.
Τα εταιρικά στελέχη επιθυμούν να αναπτύξουν την τεχνολογία για να κατανοήσουν καλύτερα τα δεδομένα σε ολόκληρο τον οργανισμό ή να αυτοματοποιήσουν περισσότερο την εξυπηρέτηση πελατών, σχολίασε η Σουίτ. «Αυτό που θα το καθυστερήσει, όμως, είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν δυνατότητες ώριμων δεδομένων και αν δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα, τότε δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ούτε ΑΙ. Τούτου λεχθέντος, σε τρία έως πέντε χρόνια αναμένουμε ότι αυτό θα είναι ένα μεγάλο μέρος της επιχείρησής μας».
Η Accenture και άλλοι συμβουλευτικοί όμιλοι έχουν υπερηφανευτεί για επενδύσεις πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων σε γενετική τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης και εκπαίδευσης προσωπικού, με την ελπίδα ενός απροσδόκητου κέρδους από την ανάπτυξη της τεχνολογίας σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Ανησυχίες για προστασία δεδομένων
Η Σουίτ τόνισε ότι τα στελέχη ήταν «συνετά» όσον αφορά την ανάπτυξη της τεχνολογίας, εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τον τρόπο προστασίας των πληροφοριών και των δεδομένων πελατών, όπως και ερωτημάτων σχετικά με την ακρίβεια των αποτελεσμάτων από μοντέλα παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης.
«Υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στο να λες ότι είσαι αφοσιωμένος στην τεχνητή νοημοσύνη και στο να έχεις τα προγράμματα που το επιτρέπουν να είναι πραγματικά σε χρήση. Τα καλά νέα είναι ότι οι άνθρωποι δεν προσπαθούν να καλύψουν το χάσμα αυτό βιαστικά. Είναι προσεκτικοί στην ανάπτυξη της νέας αυτής τεχνολογίας και έτσι περιορίζει, βραχυπρόθεσμα, ορισμένες από τις ευκαιρίες κλιμάκωσης».
Η Σουίτ επισήμανε μάλιστα ότι αυτή η εταιρική σύνεση θα μπορούσε να κατευνάσει τους φόβους μήπως η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης ξεπεράσει τις ανθρώπινες ικανότητες για την άσκηση του ελέγχου.
Η Accenture προσφέρει εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης που βασίζονται στο OpenAI μέσω μιας συνεργασίας με τη Microsoft και μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να προσαρμόσουν τα μοντέλα ώστε να ενσωματώσουν τα δικά τους δεδομένα.
«Ωστόσο δεν είναι δική μου ευθύνη να καταλάβω εάν το OpenAI έχει τη σωστή διακυβέρνηση», είπε η Σουίτ στους FT. «Είτε πρόκειται για το OpenAI είτε για οποιοδήποτε άλλο θεμελιώδες μοντέλο, είναι δουλειά μας πρωτίστως να το κατανοήσουμε, να αντιληφθούμε τους κινδύνους και, στη συνέχεια, να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να δουν στην πράξη την αξία των μοντέλων, ενώ διαχειριζόμαστε τους κινδύνους».
Οι τομείς όπου η ανάπτυξη της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης ήταν πιο προηγμένη, περιλαμβάνουν τη διαχείριση εταιρικής γνώσης, όπως η χρήση εσωτερικών δεδομένων για ανίχνευση απάτης σε μια τράπεζα ή εμπορευμάτων που διαπραγματεύονται από ενεργειακή εταιρεία. Οι πελάτες χρησιμοποιούν επίσης όλο και περισσότερο την τεχνολογία για γραμμές βοήθειας εξυπηρέτησης πελατών ή chatbots, αν και οι άνθρωποι επιβλέπουν τη διαδικασία του check-out, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Η στρατηγική
Η Accenture απασχολεί σχεδόν 750.000 άτομα σε 120 χώρες, προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες πληροφορικής και επιχειρηματικής στρατηγικής και εξωτερικές αναθέσεις, όπως εξυπηρέτηση πελατών μέσω ηλεκτρονικών κέντρων. Οι μετοχές της αυξήθηκαν περίπου 28% φέτος, αλλά δεν έχουν ανακτήσει το υψηλό τους του 2021, όταν οι εταιρείες αγωνίζονταν να αναβαθμίσουν την τεχνολογία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.
Μια ύφεση μεταξύ των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας περιόρισε την ανάπτυξη της Accenture το περασμένο έτος και η Σουίτ βρίσκεται στη μέση ενός προγράμματος περικοπής κόστους που θα εξαλείψει 19.000 θέσεις εργασίας.
Την Τρίτη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν πιο αδύναμες από το αναμενόμενο, καθώς αγωνιζόταν να βρει νέους πελάτες για να καλύψει την υποτονική ζήτηση από τον τραπεζικό τομέα.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων